golanjenni

Alla inlägg under juli 2012

Av Golan & Jennifer - 20 juli 2012 16:18

Fredag nu igen!
Yes

Solen skiner som sakt, nicenice (med tanke på att det har inte ens vart sommar i år)

Ska snart klä på mig, familjen håller på och grilla nu.. och vi har gäster här hemma så ska äta sen får jag se om ja drar ut.

 Kanske träffar Bella Chappa och Sami och bara chilla ute, man vill ju faktiskt inte sitta hemma.


Annars är det bara luuuuungt! Bloggar ikväll! Puss

 

Eskilstuna! Jättefint där borta!



Av Golan & Jennifer - 18 juli 2012 22:42

 

Av Golan & Jennifer - 17 juli 2012 23:29

Jag vet att jag är super dålig på och blogga, men jag kan inte ägna all tid åt bloggen heller och det har vart full rulle senaste dagarna.


Kom hem för drygt en timme sen, jobbet idag gick faktiskt gangska bra.

Nu är jag allafall hemma, stoppade i mig lite käk och känner för och bara ta det lungt.

Funderar på och kolla på en film? Vi får se hur det blir.

  

Den här "texten" är så sann! Håller ni inte med?

Av Golan & Jennifer - 17 juli 2012 12:19

Tjena Bloggen!   


Hur är det idag då?

Själv är det bra faktiskt. Sitter just nu och lyssnar på musik och bara tar det lungt liksom.

Annars har jag inget "nytt" och säga. Ska snart kanske ut med pappa en snabbis, vet inte han ville ja skulle följa med någonstans? Allafall sen lite innan 4 måste jag dra till jobbet, min första dag faktiskt.

Så idag ska jag börja jobba, från 5-9.


Sålänge får ni ha en underbar dag, kanske bloggar innan jag drar. PUSS!

Av Golan & Jennifer - 16 juli 2012 12:17

Upp och hoppa!   


Hur mår ni? Själv är det underbart! Vaknade för någon timma sen faktiskt, gick upp åt och just nu pumpas det musik.

Lite seg är jag faktiskt men det hindrar inte mig!


För och pigga upp mig lite ska jag snart hoppa in i duschen.

Ha faktiskt inga planer idag. Men jag fick ju jobbet som "säljare"? så idag måste jag vara i Östermalmstorg klockan 18:00.

För typ någon dag innan man jobbar måste man gå på någon "utbildning" i två timmar.. DÖDA MIG!

Allafall så det är det jag måste göra idag.. Men vi hörs sen, puss!


 

Av Golan & Jennifer - 15 juli 2012 22:49

Jag vet att jag droppar sent, men har inte haft lust.


Idag är det Söndag, eller man kan säga "var" eftersom det är en ny dag snart. Fyfan va skönt, har bara haft en "slapp" dag.

Har varit hemma, inte orkat göra något faktiskt utan bara haft egentid, tycker att det är jätteviktigt.

Drog också till Centrum med syrran och köpte lite gott. Och just nu såg jag precis klart "The Ex" på Tv11.

Har annars inte mycket och säga, har ni själva haft en bra Söndag?

Hoppas det!  Vi hörs sen! Pusss!



Av Golan & Jennifer - 14 juli 2012 23:43

Har alltid tänkt på det här, men vet inte fan hur jag ska förklara det här så nra som möjligt.


Jag menar ni vet kändisar? Vi säger Angelina Jolie tillexempel? Många tycker hon är skitsnygg blablabla.

Jag själv tycker att Angelina har en utav dem finaste utsendeet! Det tycker jag faktiskt. Men jag tycker att folk hypar upp sig.


Jag menar visst hon ser fett bra ut och allt eftersom hon är en "kändis" som syns. Som många känner till.

Har ni aldrig tänkt på att tillexempel om en tjej går förbi er på stan, som är minst lika vacker som hon? Hon får ju inte så mycke blickar och det? Säkert men man tycker inte at hon är lika snygg som Angelina eftersom hon är liksom inte lika känd som henne.


Jättesvårt och förklara det här, men det jag menar är att jag själv tycker att Angelina Jolie ä jättesnygg eftersom hon "syns". Men det finns 100000 ggr finare personer som går förbi er utan att man inte lägger märke till? Eller så ser man och tänker ah "hon/han är snygg" men inget mer med det, men om personen va modell då skulle alla bara " ah jäävlaar va snygg". Förstår ni va jag menar? Jag brukar alltid fundera på det här..

 

Av Golan & Jennifer - 14 juli 2012 17:13

Hejsan Bloggen!   


Jag har hjälpt morsan från morgonen faktiskt, cred till mig! Har hjälpt henne lagat mat och det.

Eftersom nu är min moster och min kusin och 4 andra små glinisar som är här.

Har precis ätit mig mätt, skulle faktiskt va hemma idag fast Sami ringde mig nyss.


Så jag ska iväg hem till Sami med Bella samt Chappa, vi ska bara chilla och ta det lungt!
Ni får ha en forsatt bra lördag, puss!

Ovido - Quiz & Flashcards