golanjenni

Alla inlägg under juli 2012

Av Golan & Jennifer - 26 juli 2012 12:16

Hallåååjaa bloggen!   

Hur är det? Själv är det gangska bra.


Som sakt så kommer Jennifer hem idag en snabbis, och imorn åker hon bort igen tror jag.

Allafall ni anar inte hur mycket jag saknar henne, känns som jag hör hennes garv hela tiden! :(

Älskling jag saknar dig skitmycket! <3


Så idag ska vi kanske träffas, och just nu hatar jag mitt fucking jobb eftersom jag ska jobba från 5-9.

Och jag måste få träffa henne? Så jag e tillbaka i Salem igen vid halv elva.. då får ju bah ses en snabbis. Men hoppaspå det..


JAG ÄLSKAR DIG SÅ FUUUCKING MYCKET MITT HJÄRTA! Världens finste vänsterprassel, glädjespridare och 100000 saker till!   

 

Av Golan & Jennifer - 25 juli 2012 23:29

Har ni någonsin tänkt på hur borskämda vi folk är i Svergie?

Det är helt sjukt, folk nuförtiden dom tänker endast på sig själva?

Har ni någonsin offrat en minut på er tänkande till svältande barn?


Det är helt fucking sjukt att vi tänker bara på oss själva. Folk dom köper fucking skor kanske för 4 lax och blir fett glada och allt. Medans ungdomar som vi 15-16 bast krigar för lite bröd/vatten. Ungdomar som vi ska inte ens arbeta för hårt i tidig ålder, barn som fucking e 10 år som lever i anda länder jobbar för och få lite pengar.

Medans vi här i Svergie nejnejnej, vi lever i det goda. Vi handlar mat, kläder massa onödiga skit. Medans andra familjer lite längre bort krigar för några slant i fickan.


Tror ni att dom kan sitta framför Facebook och chatta? Dom blir överlyckliga för leksaker.

Dem kan inte liksom dra ut på en fredagskväll och supa sig full, eller dra på bio som vi.

Jag ska inte säga att dom inte KAN, men ni förstår va ja nog menar, dem spenderar dagarna på och få mat.

Medans vi, vi har det kul.


Men det här är inte du eller mitt fel, det är världens fel. Hur allt hände, om folk började hjälpa till dvs ALLA skulle det ha vart en förbättring. Det är inte vårt fel att Svergie har det så bra? Jag kan säga här och nu, jag tycker att Svergie är ett otroligt bra land. Det är liksom en av de bästa länderna.


Men som sakt vi ungdomar vi går och fläshar på grejer, jag gör faktiskt inte det. Vad ska jag flasha på?

Folk som köper tillexempel en väska för 5 lax visst det e okej liksom man ska köpa det man tycker om.

Men ibland tänker jag faktiskt på hur andra ungdomar lika gamla som vi har det..


Jag säger inte att jag e rik eller fattig. Jag lever helt okej, och det är jag fett tacksam över.

Och det e sjukt att vi får mat på bordet, om vi inte tycker om något så väljer vi något annat.

Medans andra tar vara på de dem har, BARN krigar för mat som vi slänger, och  RENT VATTEN som rinner direkt från kranen!

Allvarligt talat jag lever inte lyxliv och ja vill inte ens göra det (eller det e klart att man vill ha lyxliv),  Men jag e så jävla tacksam över det jag har.


Det är så fuckt hur folk har det, fast vad ska man säga liksom.

Vi går och köper glass på staden, mat jag vet inte vad. Medans just NU är det minst tusentals barn som dör, dör av sjukdomar eller svält. Ville bah få ut mig det här.

" Och vi kan inte göra allt, men alla kan göra något".

Helt sjukt hur vissa är bortskämmda men det är ju inte deras fel, eller hur bra vi har det, vi ska va så jävla tacksamma. Vi vet ju inte sen hur våra barn kommer ha det?

 

Av Golan & Jennifer - 25 juli 2012 12:40

Tjena bloggen!  

Spanar in snabbt eftersom jag måste göra mig klar.


Allafall ska vi (familjen) dra till mölle med en annan familj som vi känner.

Ville inte ens följa med men kör bara. De ska allafall grilla och sånt, försöker få tag på Emelie så hon kan också komma? Men det går inte.


Vi får se hur länge jag är där, pappa sa om ja ville gå ut sen skjutsar han mig till centrum eller något.

Vi får se, men puss så länge!

Av Golan & Jennifer - 24 juli 2012 13:47

Tjena snyggingar!   

Allt bra? Här är det fintfint allafall.

Idag är det tisdag, är faktiskt lite seg men det funkar.

Jobbar klockan 17:00-21:00 idag. Möter kanske upp Emelie innan också.


Allafall tänker jag tipsa om Sneakers! Skorna är fett unika, och grymma!

Tyvärr så finns inte dom fina i Svergie typ, det finns finare i USA.

Jag själv tycker att vissa Sneakers skor e sjukt snygga!

Det finns liknande som Airmax/Converse men dom är inte så snygga.


Hittade lite bilder, nice!

       


Av Golan & Jennifer - 23 juli 2012 18:22

Är det bara jag som tycker att Rita Ora är sjuukt snyggt? Hon sticker ut + att hon sjunger bra!

 

 

 

Av Golan & Jennifer - 22 juli 2012 22:26

What' s Happeeening!   


Kan börja med och säga att jag ä gaalet trött!
Som sakt va jag i jobbet, efter vid 6 så mötte jag Jemie i Östermalmstorg.

Vi drog vidare till Fittja där det va liksom någon plats där folk var.

Vi träffade Camilla hennes kille och Eneas.


Jag kom hem klockan 9, kan ju tala om att jag är galet trött från och dragit ut vid 12 liksom.

Men sånt är livet.

Hoppas ni har allafall haft det soft? Och så får ni ha en forsatt bra söndag, puusss!


Av Golan & Jennifer - 22 juli 2012 11:17

Yeah!   

Upp och hoppa, är ni vakna?

Själv vaknade jag rätt så tidigt idag, eller tidigare än vad ja brukar. Vaknade och fixa frukost till mig och lillasyrran och kollade lite på TV. Nu är jag allafall påklädd och ska snart dra till jobbet.


Jobbar från 13:00-18:00

Menmen inte ska man klaga hihi. Annars är det söndag, mest en "slapp" dag egentligen.

Men nu ska jag fixa det sista sen hörs vi nog ikväll, Puss!   

Av Golan & Jennifer - 20 juli 2012 22:13

Nu är jag hemma igen, och kollar på någon film i TV11!

Puss så länge!

 


Ovido - Quiz & Flashcards