golanjenni

Alla inlägg under juli 2012

Av Golan & Jennifer - 1 juli 2012 20:06

Kom hem för en timme sen ungefär.

Träffade älsklingen Jennifer snabbt, och sen Gabbi. Drog förbi centrum snabbt. Köpte morötter och dip. Istället för chips.

Bra va? Sen blir det Ramlösa/Loka iställer för Fanta/Cola! Sen träffade jag Bella snabbt vid mig och chillade ett tag.



Allafall ska upp snart och ladda inför matchen, båda lagen är bra som jag sa. Men tror Spanien har turen med sig idag, eller har jag fel? Haha puss så länge!

Av Golan & Jennifer - 1 juli 2012 16:30

Vart har folks hyffs tagit vägen egentligen? Alltså har dom ingen eller driver dom bara med mig..?  För asså jag börjar faktiskt undra. Är så sjukt besviken. Har alltid varit trevlig mot personen (inte så konstigt dåra, eftersom att jag tycker om honom) men ändå, så beter han sig såhär efter typ 4 månader? Vart är respekten liksom? Efter det han har sagt till mig så känns det som om att det borde finnas någon iallafall - men nej icke. Varför inte bara vara ärlig från början? Hade liksom inte suttit här som en jävla fåne då.

Av Golan & Jennifer - 1 juli 2012 16:28

Droppar snabbt!


Har inte gjort så mycket från när jag vaknade. Måste ut och möta Gabbi jag vet faktiskt inte varför, sen måste jag möta Emelie. Ska chilla lite ute.


Ikväll är det Spanien mot Italien, allvarligt talat vet jag faktiskt inte vem som kan kvinna,  För Italien har fett bra teknik. Men jag håller mig till Spanien!


Bloggar senare, beror på när jag kommer hem. Sköt om er!

Ovido - Quiz & Flashcards