golanjenni

Alla inlägg under juli 2012

Av Golan & Jennifer - 9 juli 2012 22:48

Yeah   


Kom hem för kanske 40 min sen. Tog bussen med Bella där vi åkte till Vårberg och träffade Diana en snabbis sen Marjam o Emelie. Vi chillade bara och tog det lungt.

Softsoft. Har precis stoppat i mig käk och ska nog kolla på en film igen via Skype, nicenice.


Kanske droppar in ett inlägg innan jag slaggar, annars vill jag säga godnatt sötnosar

Av Golan & Jennifer - 9 juli 2012 16:16

Hello bloggen!

Droppar snabbt eftersom måste till duschen.


Där efter ska jag väl fixa mig, venne än vart ja ska riktigt.  Jag drar kanske till Stan o träffar Chrillou, om inte så kommer jag dra till  Vårberg med Emelie, och kanske Bella där vi ska träffa Marjam.. vi får se asså.


Av Golan & Jennifer - 9 juli 2012 14:21

 
Godmorgon!
Vaknade upp utav ett meddelande imorse, så jag gick direkt upp och åt frukost. Sen gick jag ut och la mig i solen! Nu har jag precis kommit in och ska ta mig en frukt eller nåt, och sen gå upp och fortsätta att packa. Vi hörs sääääänareeeee. P U S S /J

Av Golan & Jennifer - 9 juli 2012 00:46

AMÄN CHÄÄÄÄNA. Hur ä lääääget?

Orkar inte skriva vad som har hänt de senaste dagarna, har varit hos massa vänner till familjen och såntdär. Sen även varit och shoppat, men annars har jag bara tagit det lungt. Idag somnade jag  runt 5, efter att ha partajat hela kvällen/natten hos Malin, Peter, Thilde, Neo och Marcus. Sen vaknade jag väl vid 1 någonting idag, och gjorde lite nytta som t.ex att städa. Sen fick jag skjuts hem till mamma av Micke. Sen har kvällen spenderats med att packa väskan, äta och chilla lite. Åker ju till västkusten på fredag! Ska bli sjukt nice. Här får ni lite bilder ifrån veckan sålänge. Puss /J
              
  Gårdagens outfit!
     
 Jag och pappa räddade livet på en liten fågelunge som hade ramlat ner från taket. På ca 8 meters höjd. Kollade så att den inte var skadad och sen klättrade vi upp på taket och la tillbaka honom till mamman. Jättesuddig och dålig bild men det var verkligen så jävla liten.

Av Golan & Jennifer - 8 juli 2012 22:06

Yeah!

Min dag har varit jättemysig.

Så tänkte kolla på en film via skype där Jolie delar skärm. Vi ska kolla på komendi den här gången.


PUSS! SÅ länge

  ÄLSKAR BILDEN!


Av Golan & Jennifer - 8 juli 2012 15:34

Yeah rubriken säger allt.


Som sakt fyller  Wanja 6 år idag. Fyfan vilken morgon jag hade.  Mamma Pappa jag och Wanja stack till Toys "r" rays?

Allafall vi köpte presenter till henne, sen drog vi till Ica Maxi för dem skulle handla. Och nu är jag hemma kom hem för en stund sen.


Är galet hungrig så väntar på att mamma ska ropa mig så vi kan äta.

Allafall så kommer min lillasysters 4-5 kompisar hit sen. Jag orkar verkligen inte haha.

Men ja.. saker ser ut som det gör.


Så min kväll kommer vara firandet till henne, så åter igen grattar jag henne haha.

Puss sålänge.


Bjuder verkligen på den här, allafall förra sommaren. Jag o Lillasyrran hihi, tiden flyyyger förbi.

 


Av Golan & Jennifer - 8 juli 2012 00:47


1.  Jag diggar familjen " Kardashian's"


2. Jag älskar killar som kan sjunga.


3. Jag hatar dubbelmorala männsikor.


4. Jag får ångest om jag sover tidigt.


5. Jag älskaaar vattenmelon.


6. Jag tycker Angelina Jolie  har en utav dom finaste utseendét.


7. Hatar när en kille har för mycke "luft". Han ska ha ett bra självförtroende.. (men inte överdriva)


8.  Jag har är  fett upp o ner som person, kan va fett kärleksfull sen kan jag va fett dryg.


9. Jag ser upp till Soldater , som in i helvete.


10 . Jag tycker att Ryan Schekler är skitsnygg, ja minns ja kollade på hans avsnitt fett ofta för något år sen.

Jag tycker att han har ett " vanligt utseende". Han överdriver inte, och på något sätt är det så snyggt..


     

Av Golan & Jennifer - 7 juli 2012 17:00

  YEAAAH ( nej jag har inte smink runt ögonen, det ser bara ut så )

Ovido - Quiz & Flashcards