golanjenni

Alla inlägg under juli 2012

Av Golan & Jennifer - 4 juli 2012 22:16

Yeah, jag vet att jag inte bloggar så mycket men det ä sommar?!


Anyway igår orkar jag faktiskt inte ta upp vad som hände, men ja droppade ju ett inlägg och sa att jag skulle ut, ja gick ut men orkar inte ta upp vad som hände.


Anyway, idag hade jag faktiskt inte några planer. Först så mötte jag Bella vid mig kl 5. Vi skulle möta Charbel men precis när vi träffades så sa Charbel att han inte kommer, sen så disskuterade jag och bella om vad vi skulle göra. Vi planerade för att gå hem och hämta busskort vilket vi gjorde och åka någonstans. Vi funderade på och dra till Älvsjö Badet och chilla, plus va Bey där men vi sket i det. Så vi mötte upp Emelie och drog till Södertälje C och käkade donken och satte oss vid vattnet.


Det var fett nice. Solen var på topp, då var vi det också.

Slänger in 2 bilder som Emelie tog, jag vet fuck face men kööör bara!

   

Av Golan & Jennifer - 4 juli 2012 20:58

Tuddelo! Det här är jag just nu, hihiihihihihihihih coooool cheeeeey
      

 Nämen hej! Idag har det varit fett chill. Gick upp lite tidigare än vanligt, gick ut med hunden och gjorde frukost. Efter att jag ätit den så gick jag och min syster ut och satte oss i solen. Fick lite färg, hihi.. Sen väntade jag och min låtsasmamma på att min pappa skulle komma hem så att vi kunde åka iväg till tumba. Vi skulle kika i affärer och handla doppresent, så det blev lite shopping. Sen när jag kom hem hoppade jag in i duschen och sen åkte vi iväg och käka på restaurang. Måste bara påpeka att min pappa är en sån jävla skön människa! Världens bästa!  Wellwell, nu tänkte jag iallafall kolla på Breaking Dawn Del 1 som jag inte har sett ännu. Hörs snart! Pussilussi /Jennifer

Av Golan & Jennifer - 3 juli 2012 15:46

Efter en låång tänkade stund har jag äntligen planerat vad jag ska göra.


Först skulle ja träffa Bella från hela början, sen sket vi i det. Sen messade Tina mig har inte sett henne på mer än ett år skulle dit men vi planerade o träffas under veckan. Sen skulle jag till Rållis med Tami men vi fick inte ihop tillräckligt med folk. Så vi kör imorgon kanske, sen messade Daniél mig o sa att jag ska komma till Älvsjö Badet..


Men nu blir det klart, ska dra till Alby träffa min fkb Tamara ääntligen, ska dit med Bella och vet inte om Ruddeh också kommer. Vi ska kicka VP och bara ta det lungt. Btw fyllde Tami nyligen 18 år, har grattat henne redan men ah.


HAHHAHAHHAHA TÄNKER LÄGGA UPP EN BILD FRÅN FÖRRA SOMMAREN, HAHAHHAHAHA DEN HÄR BILDEN SLÅÅÅR AAAALLLT! fkb BAAH!

 

Av Golan & Jennifer - 2 juli 2012 23:00

  


Svar: Hej! Jo visst kan jag det. Jag börjar den 21:a augusti på Bernadotte-gymnasiet  som ligger på söder i Stockholm. Och inriktningen jag valde är sam-beteénde men det är en sorts uniformsinriktning. Det som skiljer den här skolan från många andra, är att man har vanliga lektioner, dvs engelska, idrott, moderna språk osv. Men vi kommer att bli tränade i en medveten träning, att leda oss själva och andra, vilket innebär att vi kommer att få många tillfällen till fysisk träning. Vi kommer att få hantera många situationer som gör att vi växer som person och som innebär att vi får mer ansvar. Och eftersom att studierna genomförs i samverkan med fem uniformsyrken (försvarsmakten, räddningstjänsten, tullen, polisen och kustbevakningen) kommer vi elever att få delta i olika aktivieter som på olika sätt är uniformsrelaterade. T.ex att vara figuranter när polishögskolan övar, eller att vara skademarkörer på sjukvårdsövningar. Vi kommer också att spendera några skolveckor utanför skolan. Bl.a 3 veckor i barmarksförhållanden, en vintervecka som det kallas, plus en praktikvecka hos någon av uniformyrkerna. Så detta innebär ju att jag kommer få en hel del träning och att jag kommer stärkas som person. Men det innebär ju också att jag kommer få en inblick i hur det är att vara polis, och hur mycket jobb det är. Hur tufft det är med all fysiskt träning och sådär. Men utöver allt detta, så valde jag även skolan för att den är så liten, så att man på så sätt får en bra gemenskap med alla. Det gör ju att man trivs. Dessutom är skolan jättemysig! Observera dock att detta är ett högskoleförberedande program, och att det inte ger några förmåner sen när man söker till polishögskolan.

Hoppas iallafall att du är nöjd med svaret anonym. Haha puss! /J

Av Golan & Jennifer - 2 juli 2012 20:15

Sitter och kollar matchen med pappa och brorsan, än sålänge står det 1 - 1. Men hoppas såklart på vinst för att ligga kvar där vi är nu. Uppdaterar strax! /J

Av Golan & Jennifer - 2 juli 2012 14:40

Rubriken stämmer så fucking perfekt.

 För att bygga upp något är det tuffaste man kan göra. För när man försöke bygga upp någonting, rasar allting över en ny orsak och man får börja om igen.


Yeah folket, hur är det?

Själv är det gangska bra.. bloggar snabbt eftersom jag ska kolla film snart, med Jolie vi ska kolla A thousands Words, någon komendi film som hon ville kolla på.


Allafall vid 6 så ska jag dra hem till Jolie också, jag bella ska dit, och där kommer chappa och Ellinor o Nanzy vara.

Nicenice, spanar in senare. Bless


Ovido - Quiz & Flashcards