golanjenni

Alla inlägg under juli 2012

Av Golan & Jennifer - 7 juli 2012 16:15

Yeah! Vad gör ni?


Själv gör jag inte så mycket.

Har precis stoppat i mig käk, och vill bara dejta tv:n nu asså men orkar inte resa mig upp haha.

Anyway så ska jag väl snart klä på mig. Ska möta Bella om en stund, vid 5 eller något. Vi ska förbi centrum sen ska jag hon dra vidare till Charbel, där Sami också kommer vara.  Så ja.


Har inte mycket mer och säga, ni får ha en tung lördag. Uppdraterar sen.

Av Golan & Jennifer - 6 juli 2012 16:04


Har precis stoppat i mig lite käk.. och kollat på tv å lite så. Messar just nu med älsklingen, så vi ska nog ut sen.

Jag o Jennifer. Saknat henne så, fast vi träffades för några dar sen men det var bara någon timme.

Puss

Av Golan & Jennifer - 6 juli 2012 12:57

Hello Bloggen!   


Igår bloggade jag aldrig när jag kom hem, utan det blev sängen direkt asså!

Kan faktiskt berätta lite vad jag gjorde igår.


Som sakt bloggade jag sist att jag skulle ta bussen. Men tror ni inte Jemie missar den? Så jag fick skynda mig till centrum och där tog vi 725 mot Tumba, sen bussen till Alby. Vi drog hem till Eneas sen. Mysigt.


Det va typ 10 pers där? Så det var chill. Drack lite, musik och tog bara det lungt.

Skulle dra hem vid 11 men det avslutade med att jag drog vid halv 1? Och var i Salem C klockan 1 där pappa hämtade mig.

MysigtMysigt.


Allafall idag är det Fredag, har inte planer än, hade men det blir inte av. Så vi får se vad jag hittar på, orkar inte göra något speciellt faktiskt.. Är galet trött. Vet inte vad som har hänt med mig asså..

Av Golan & Jennifer - 5 juli 2012 19:32

 


YEAAAAAAAAAAAAAH hahah hittade en gammal bild. Ska allafall snart till bussen puss på er

Av Golan & Jennifer - 5 juli 2012 18:06

Ändrade planer.

Det blir inget.


Anyway ska jag ut vi får se vart vinden tar mig, tro jag kommer åka till Alby med Jemie och träffa Eneas ändå.

Puss så länge!


Av Golan & Jennifer - 5 juli 2012 15:44

Tjena Snyggingar   


Hur mår ni? Själv är det faktiskt bra.

Har bara en enorm huvudvärk, det är helt sjukt. Har haft ont från igår.


Anyway har jag inte gjort så mycket, vaknade 12 av ett fucking sms haha fuck. Sen har jag bara degat.

Är gaalet trött asså vet inte vad som har hänt med mig? Har blivit fett seg, asså allmänt trött och degig. INTE BRA ALLS!

Måste komma på topp igen.


Hmm.. men vad händer ikväll dåra? Ja e inte säker har inte snackat med mina päron än, men eftersom Eneas har kommit hem igen efter 1 år till Alby ska jag självklart träffa honom. Fast ja träffade han också när han hade premis men ändå.

Allfall han ska ha "chill" hos sig. Vet inte ens hur många som ska dit, hoppas inte det blir sådär riktig hemmafest pallar inte med sånt. Vi får se om jag drar dit. Bless så länge!

WTF

Av Golan & Jennifer - 4 juli 2012 23:25

= Where's the food?
Haha nämen nu har jag sett klart filmen, tyckte dock inte den var särskilt bra, men ska kolla på del två på preminären så får vi se vad jag tycker då. Nu tänkte jag faktiskt ta någonting att äta, hehe... Sen blir det sängen eftersom att jag ska upp hyffsat tidigt imorgon för att åka till stora staden (hah geeeeij), stan! Kanske droppar in ett inlägg innan jag åker, annars hörs vi när jag kommer hem. Sweet dreams. /Jennifer

Ovido - Quiz & Flashcards