golanjenni

Alla inlägg under juli 2012

Av Golan & Jennifer - 11 juli 2012 21:15


" Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks

för dig ska jag göra det tusen gånger om".


Bombade den här låten förut, gillade den inte förut så mycket men älskar refrängen.


Av Golan & Jennifer - 11 juli 2012 20:31

Tjoooooojojooooo!
Är hemma hos mamma nu, micke skjutsade hit mig efter att vi käkat på restaurang så jag ska snart börja packa. Måste bara chilla lite först, haha.. Annars blir det nog en hel del chill och fixning ikväll. Imorgon kanske jag träffar Amanda, min barndomskompis som just nu är i stockholm. Men det är bara kanske.. Sen på kvällen ska jag iallafall träffa Angelica. Naiiiiz. Aja men nu ska jag sätta på lite bra musik som jag kan ha på under tiden som jag packar.
Harenajssålängeuhöhöhhehe / J

 

Av Golan & Jennifer - 11 juli 2012 17:30

Rubriken lyder.

Har inte gjort så mycket idag, har suttit hemma kollat på TV och det.

Men nu  ska jag snabbt klä på mi och be mig ut, ska möta Angelica & Bella, sen kommer Chappa o Sami tror jag.


Puss så länge

 

Av Golan & Jennifer - 11 juli 2012 15:24

Var jag på ekerö och hälsade på lite bekanta med mina systrar, Micke och min låtsasmamma. Det var jättetrevligt! Det bjöds på god mat och dricka, och en hel del skratt. Sen blev det allsång på skansen också, haha wehooo. Sen direkt när vi kommer av färjan så frågar vi Micke (det var han som körde) om han hade sitt körkort med sig. Och det hade han inte. Han sa att eftersom att han aldrig blir tagen så behöver han aldrig ha det med sig. Vi frågade eftersom att vi hade stt massa poliser på vägen. Haha men iallafall.. Tror ni inte att vi, 100 meter från där vi bor, blir tagna av polisen? Hahaha! Dom stoppade oss vid en busshållsplats och Micke fick blåsa. Dom kontrollerade att hans uppgifter stämde och sen fick vi åka. Men asså vet ni hur mycket jag garvade? SÅ JÄVLA KASS HAHAHAH. Dessutom hade vi en lös hund i bilen och en som inte hade bälte haha. Smaaaart. /J

Av Golan & Jennifer - 11 juli 2012 15:02

Hej people!
Kunde verkligen inte sova inatt? Asså jag var astrött, kunde knappt hålla ögonen öppna, men jag kunde bara inte sova hur mycket jag än försökte? Hate when that happens.. Men blev iallafall väckt imorse av pappa som hade gjort frukost. Världens sötaste. ♥ Sen åkte vi och hämtade ut ett paket på posten, kom hem, fixade med banken och gjorde lite samtal. Så har jag gjort lite nytta idag iallafall! Hehe.. Nu väntar jag på att min syster ska komma hem så att vi kan kolla på Pretty Little Liars, som inte kom ut förra veckan (surt) och som jag laddade ner imorse. Mys! Sen får vi helt enkelt se vad som händer, för efter maten måste jag hem till mamma igen för att packa klart allting.

Fick ju frågan vart jag skulle och vad jag skulle göra där. Jo, jag ska till Torekov, Båstad på lördag. Anledningen till att jag ska dit är att mamma har fått en jättefin stuga där via jobbet och under tennisveckan dessutom! Så det lär det va en hel del kändisar där. Men jag ska iallafall dit med min kusin och sen mina föräldrar, vilket ska bli supermys eftersom att vi har en stor bakgård och nära till både byn och stranden. Kommer kunna bada, sola, cykla till stranden, gå i stan och fiska krabbor haha. Standard!! Så jävla kul. Hoppas på bra väder bara!! *ta i trä* Är det någon av er som ska dit? Hörs senare, puss /J
  
En liten halvgammal bild

Av Golan & Jennifer - 10 juli 2012 23:57

Lång dag, äntligen hemma.. ska berätta lite vad jag gjorde.


Chrillou ringde mig och sa att han hade slutat jobbet redan vid 3 så jag skyndade mig till Rönninge och mötte honom vid 4.

Vi drog till Stan och gick till kungsan ( lite längre bort ) och bara satte oss ner framför havet.

Nicenice.


Sen åkte vi till Östermalmstorg och fikade, vi satt nog där i 2 timmar och bara pratade.

Ni anar inte hur skönt det var, jag har aldrig haft så djupt snack. Blev helt tagen!


Allafall kom hem vid halv 10. Hade faktiskt inget och göra, så jag gick ut vid halv elva och promenerade i en timme i regnet och snackade i telefon med Fanny. Så jävla skönt, rensa tankarna lite..


Ska sova om någon timme, behöver sömn. Så godnatt älsklingar. 


¨Puss smek sänglek   

Av Golan & Jennifer - 10 juli 2012 15:11

Ska ta bussen om 40 min typ så måste fixa mig. Ska möta Chillou i Rönninge om han hinner åka ända dit, sen ska vi till Stan tror jag.

Puss så länge

Av Golan & Jennifer - 10 juli 2012 12:11

UPP & HOPPA!

Man vill ju inte sova bort hela dagen! Dock har jag inte vaknat så sent idag, vid 11 redan. Grattis till mig själv.

(TackTack)


Allafall så har jag precis stoppat i mig fukost, och just nu degar jag väl framför datorn.

Facebook.. (som vanligt). Anyway är det Tisdag idag, vädret är rätt så fint, men tror det kommer regna senare.. Om jag har rätt? Svergie's väder lurar en till max!


Ska snart kolla på TV och får se vad dagen har att bjuda på. Tror att jag ska till Stan och träffa Christos (Chrillou) Vid 5.

Om jag orkar ta mig in dit.. hihi.

Men bloggar nog senare, Massa pussar till er!






Ovido - Quiz & Flashcards