golanjenni

Direktlänk till inlägg 9 juli 2012

Söndag

Av Golan & Jennifer - 9 juli 2012 00:46

AMÄN CHÄÄÄÄNA. Hur ä lääääget?

Orkar inte skriva vad som har hänt de senaste dagarna, har varit hos massa vänner till familjen och såntdär. Sen även varit och shoppat, men annars har jag bara tagit det lungt. Idag somnade jag  runt 5, efter att ha partajat hela kvällen/natten hos Malin, Peter, Thilde, Neo och Marcus. Sen vaknade jag väl vid 1 någonting idag, och gjorde lite nytta som t.ex att städa. Sen fick jag skjuts hem till mamma av Micke. Sen har kvällen spenderats med att packa väskan, äta och chilla lite. Åker ju till västkusten på fredag! Ska bli sjukt nice. Här får ni lite bilder ifrån veckan sålänge. Puss /J
              
  Gårdagens outfit!
     
 Jag och pappa räddade livet på en liten fågelunge som hade ramlat ner från taket. På ca 8 meters höjd. Kollade så att den inte var skadad och sen klättrade vi upp på taket och la tillbaka honom till mamman. Jättesuddig och dålig bild men det var verkligen så jävla liten.

 
 
Ingen bild

Dani (daniella) :*

9 juli 2012 17:47

Vart till västkusten ska du? och vad ska du göra där? haha har tråkigt så ställer litte frågor Fin blogg ni har =)

Golan & Jennifer

9 juli 2012 20:00

Svaret kommer i ett inlägg lite senare, för har fått frågor om det irl också. Så tar det samtidigt kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Golan & Jennifer - 20 maj 2013 13:22

Tjaaanääää!    Har inte bloggat på riktigt länge man jag tar inte ens bloggen seriöst och bloggar bara när jag har lust. Men i helgen så har jag faktiskt tagit det chill, förra veckan så chillade jag galet, va på dansuppvissning sen tog det lung...

Av Golan & Jennifer - 14 april 2013 22:16

Jag som trodde att jag klarade mig ensam så bra, men sist jag såg dig så satt känslorna kvar, ja hur kunde jag vara så naiv? Ja kunde jag vara så naiv?, varför känner jag såhär det förvånar mig, och nu ångrar jag mig grovt att jag såra dig.   ...

Av Golan & Jennifer - 9 april 2013 21:21


Don't forget that! Gaaaayyyteeext haha!  

Av Golan & Jennifer - 5 april 2013 14:10


  Whoooooooooop Whooooooooooooooooooop!    Är allting bra med er? Här är det fett nice, solen skiner in till mitt rum! Idag vaknade jag vid 11, gick upp gjorde mig en god frukost och tog det lungt, och nu har jag precis kommit ur från duschen!...

Av Golan & Jennifer - 2 april 2013 13:30

Humöret är på topp!    Det är viktigt och ha posetiv energi hela tiden finisar, va runt folk som ger dig energi då blir allt mycket lättare! Jag kunde inte sova så bra inatt, kom hem vid halv 1 igår och efter vi hade vart på resturangen och rökt VP...

Ovido - Quiz & Flashcards