golanjenni

Direktlänk till inlägg 13 juli 2012

Pauline Johansson <3

Av Golan & Jennifer - 13 juli 2012 14:01

Dig ska man inte ens snacka om. Du är världens bästa vän. Du har alltid stått bakom mig på samma sätt som jag har gjort det på på dig. Det har alltid varit vi två mot allt liksom. Trots alla hinder så kan jag stolt säga att vi harr kommit långt med vår vänskap. Från att verkligen hata varandra, till att börja umgås och acceptera varandra, till att lära känna varandra och slutligen till att bli allra bästa vänner. Kan faktiskt inte säga exakt när vi började umgås, men det var efter någon sommar i 6:an typ. Tror helt ärligt att vi väcte upp under den sommarn, för när vi kom tillbaka hade vi en helt ny syn på varandra.

Vi har gått igenom mycket, både enskilt och tillsammans, men vi har alltid funnits för varandra och kunnat prata om det. Nästan från början. Och så har jag aldrig kunnat göra med någon annan förut. Jag älskar att vara med dig, för jag har alltid så jäkla kul. Vi skiter i ifall vi skämmer ut oss,vi kör bara våran grej. Haha eller nästan.. Men du är allt i ett. Ärlig, underbar, charmig, rolig och vacker. Och hur kan man inte älska dig då? Du är en person som jag alltid kommer hålla kär, för du har faktiskt varit med och fått mig på rätt väg varje gång det har varit jobbigt. Varje gång jag ser dig lyser jag upp, inte bara för att du är så jädrans vacker, utan också för att jag har så mycket kärlek för dig.

Vi hinner inte träffas så mycket, vilket gör mig lite ledsen, men jag vill att du ska veta att jag tar varje chans jag får, och det hindrar inte mig från att älska dig. På gymnasiet kommer vi få ännu mindre tid, men jag ska kämpa med all min ork och så mycket mer att hålla kvar kontakten. Det har du mitt ord på. Jag orkar inte ens tänka på hur livet skulle vara utan dig, för det skulle inte gå. Du är faktiskt min andra halva, den som jag behöver mest. Jag lovar att alltid finnas för dig, stötta dig genom vått och torrt och stå bakom dig varje val du gör. När du inte orkar ska jag orka för oss båda. Jag älskar dig med hela mitt hjärta min fina. ❤❤


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Golan & Jennifer - 20 maj 2013 13:22

Tjaaanääää!    Har inte bloggat på riktigt länge man jag tar inte ens bloggen seriöst och bloggar bara när jag har lust. Men i helgen så har jag faktiskt tagit det chill, förra veckan så chillade jag galet, va på dansuppvissning sen tog det lung...

Av Golan & Jennifer - 14 april 2013 22:16

Jag som trodde att jag klarade mig ensam så bra, men sist jag såg dig så satt känslorna kvar, ja hur kunde jag vara så naiv? Ja kunde jag vara så naiv?, varför känner jag såhär det förvånar mig, och nu ångrar jag mig grovt att jag såra dig.   ...

Av Golan & Jennifer - 9 april 2013 21:21


Don't forget that! Gaaaayyyteeext haha!  

Av Golan & Jennifer - 5 april 2013 14:10


  Whoooooooooop Whooooooooooooooooooop!    Är allting bra med er? Här är det fett nice, solen skiner in till mitt rum! Idag vaknade jag vid 11, gick upp gjorde mig en god frukost och tog det lungt, och nu har jag precis kommit ur från duschen!...

Av Golan & Jennifer - 2 april 2013 13:30

Humöret är på topp!    Det är viktigt och ha posetiv energi hela tiden finisar, va runt folk som ger dig energi då blir allt mycket lättare! Jag kunde inte sova så bra inatt, kom hem vid halv 1 igår och efter vi hade vart på resturangen och rökt VP...

Ovido - Quiz & Flashcards