golanjenni

Direktlänk till inlägg 13 juli 2012

G' - JENNIFER MARIA AUREGÅRD!

Av Golan & Jennifer - 13 juli 2012 15:56

Fyfan vad fint skrivit älskling! Jag dör.. vet inte ens vad jag ska skriva? Och bilden vi tog igår.. jag trodde aldrig du skulle lägga upp den.


Hjärtat du är så jävla underbar, du förstår inte. Jag älskar dig så jävla mycket, och du vet själv att jag inte säger det tll många. Du och BARA du är den ända som kan förstå mig helt. Du är så jävla underbar, du är så fin i mina ögon.

Det är helt sjukt ens och försöka skriva om dig, det går ju inte? Varje gång jag är ledsen, påriktigt är det bara och kolla på dig. Man leeeer! Du förstår inte! Du lyser upp, man hör dig, ser dig! Och du är den finaste glädjespridare. Skulle aldrig kunna byta ut dig mot någon annan, någonsin! Du är så jävla underbar hjärtat. ÅH! Och dom där fuckt up killarna som inte ser dig e fan dumma i huvudet, du är så uuunderbar!


Det finns verkligen ingen som dig. Du är så jävla vacker, mongo och allt. Du e så speciell!

 Från att gå i samma klass  till det här? Jag visste aldrig att det kunde bli såhär påriktigt.

Du fyller meningen jag älskar dig fullt ut.

Jennifer du är så underbar, och vi bråkar nästan aldrig men såfort vi tjafsar blir det aldrig riktig någon tjafs, för vi rättar till varanra och förstår. Varje gång jag gör fel, så säger du åt mig på ett bra sätt. Det kan INGEN göra pårktigt INGEN och det vet du. DU har hjälpt mig så jävla mycket, du ger mig alltid tips och jag vet att du alltid finns där.


Jag älskar dig så jävla mycket Älskling.

Ha så kul! VI SES SNART GLÄDJESPRIDARE   

 
 
Marina - Ryttare

Marina - Ryttare

13 juli 2012 16:42

Hoppas du får en fortsatt grym dag. Kika gärna in på min blogg när du har tid. Tror inte att du kommer ångra dig ♥

http://sweetmesweet.bloggplatsen.se

Golan & Jennifer

14 juli 2012 00:28

Yes! Detsamma!
Jovisst kan jag checka in! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Golan & Jennifer - 20 maj 2013 13:22

Tjaaanääää!    Har inte bloggat på riktigt länge man jag tar inte ens bloggen seriöst och bloggar bara när jag har lust. Men i helgen så har jag faktiskt tagit det chill, förra veckan så chillade jag galet, va på dansuppvissning sen tog det lung...

Av Golan & Jennifer - 14 april 2013 22:16

Jag som trodde att jag klarade mig ensam så bra, men sist jag såg dig så satt känslorna kvar, ja hur kunde jag vara så naiv? Ja kunde jag vara så naiv?, varför känner jag såhär det förvånar mig, och nu ångrar jag mig grovt att jag såra dig.   ...

Av Golan & Jennifer - 9 april 2013 21:21


Don't forget that! Gaaaayyyteeext haha!  

Av Golan & Jennifer - 5 april 2013 14:10


  Whoooooooooop Whooooooooooooooooooop!    Är allting bra med er? Här är det fett nice, solen skiner in till mitt rum! Idag vaknade jag vid 11, gick upp gjorde mig en god frukost och tog det lungt, och nu har jag precis kommit ur från duschen!...

Av Golan & Jennifer - 2 april 2013 13:30

Humöret är på topp!    Det är viktigt och ha posetiv energi hela tiden finisar, va runt folk som ger dig energi då blir allt mycket lättare! Jag kunde inte sova så bra inatt, kom hem vid halv 1 igår och efter vi hade vart på resturangen och rökt VP...

Ovido - Quiz & Flashcards