golanjenni

Direktlänk till inlägg 13 juli 2012

Mitt vänsterprassel ❤❤

Av Golan & Jennifer - 13 juli 2012 13:18

Eftersom att jag ska åka iväg snart så ville jag bara skriva det här. (pawo ditt kommer snart ocksååå hihi)

Jag älskar dig är ett jävligt starkt ord, men när jag ska använda ett ord för min kärlek till dig så finns det inget starkare så det blir underdrivet när jag använder mig utav det. Men jag älskar dig. Verkligen med hela mitt hjärta. Det finns ingen som du, eller som kan ta din plats i mitt liv. För den är till dig och det kommer den alltid att vara också. För mindre än ett år sen så började vi va med varandra på fritiden, innan så la vi inte märke till varandra. Nu är det du som jag lägger märke till i ett rum. Nu är du en av mina närmaste vänner och jag är skitglad att jag har fått lära känna en sån fin person som du är. Livet hade vart lättare ifall alla hade en golan i sitt liv, men tyvärr så får inte alla den chansen. Men jag har fått den, vilket gör mig till världens lyckligaste. Du får en verkligen att må bra, att känna sig bra. Du tar fram det bästa ur alla, och det kan nog de flesta hålla med om. Din personlighet och ditt utséende passar verkligen ihop, för hade en kille tyckt att du var fin så hade han tyckt att du var ännu finare tack vare din insida. Dock kommer jag fråga ut den killen som vill ha sig i ditt liv, haha nä skämt åsido. Men kommer vilja lära känna honom först hähäh. Men ville bara att du skulle veta det här. Du är verkligen bäst hjärtat. Je t'aime, tu me fais toujours sourire.❤❤
    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Golan & Jennifer - 20 maj 2013 13:22

Tjaaanääää!    Har inte bloggat på riktigt länge man jag tar inte ens bloggen seriöst och bloggar bara när jag har lust. Men i helgen så har jag faktiskt tagit det chill, förra veckan så chillade jag galet, va på dansuppvissning sen tog det lung...

Av Golan & Jennifer - 14 april 2013 22:16

Jag som trodde att jag klarade mig ensam så bra, men sist jag såg dig så satt känslorna kvar, ja hur kunde jag vara så naiv? Ja kunde jag vara så naiv?, varför känner jag såhär det förvånar mig, och nu ångrar jag mig grovt att jag såra dig.   ...

Av Golan & Jennifer - 9 april 2013 21:21


Don't forget that! Gaaaayyyteeext haha!  

Av Golan & Jennifer - 5 april 2013 14:10


  Whoooooooooop Whooooooooooooooooooop!    Är allting bra med er? Här är det fett nice, solen skiner in till mitt rum! Idag vaknade jag vid 11, gick upp gjorde mig en god frukost och tog det lungt, och nu har jag precis kommit ur från duschen!...

Av Golan & Jennifer - 2 april 2013 13:30

Humöret är på topp!    Det är viktigt och ha posetiv energi hela tiden finisar, va runt folk som ger dig energi då blir allt mycket lättare! Jag kunde inte sova så bra inatt, kom hem vid halv 1 igår och efter vi hade vart på resturangen och rökt VP...

Ovido - Quiz & Flashcards