golanjenni

Alla inlägg under augusti 2012

Av Golan & Jennifer - 28 augusti 2012 20:30

1. Fullständigt namn? - Jennifer Maria Auregård

2. Född? - 26 juni 1996
3. Vart bor du? - Stockholm
4. Färg på ditt hus? - Grått
5. Hus eller lägenhet? - Radhus
6. Klass? - 1:a året på gymnasiet
7. Vilket år tar du studenten? - 2015
8. När gick du upp i morse? - 5 i 6
9. När ska du sova? - Tidiiiiigt.. Fast så säger jag varje dag
10. Vad har du ätit idag? - Mackor, risifrutti, äpple, lunch, djungelvrål och lasagne
11. Dagens klädsel? - Mjukisbyxor / Tjocktröja / T-shirt / Converse
12. Dagens smink? - Hade inget smink idag
13. Dagens roligaste? - Williams min när han körde arga leken, HAHA
 
 
 
 
Socialt:
14. Har du många vänner? - Nja
15. Har du ovänner? - Nej tror inte det faktiskt
16. Vem chattade du med senast? - Fudde & Golan
17. Har du pojk-/flickvän? - Nepp
18. Vem pratade du med sist? - Simon
19. Vem fick du senast sms ifrån? - Rickard
 
Favorit:
20. Film? - Country strong
21. Låt? - Många
22. Mat? - Kebab
23. Dryck? - Fruitshoot
24. Färg? - Rosa
25. Stad? - Men vet inteee
26. Land? - Spanien
27. Ämne i skolan? - Idrott
28. Människa? - Alla mina vänner
 
Senaste:
29. Gången du shoppade? - Söndags
30. Gången du bakade? - Lördags
31. Gången du stulit något? - Oj, det var när jag var typ 6? En tablettask
32. Gången du kysste någon? - Fredags
33. Gången du drack? - Några veckor sen
34. Personen du kramade? - Mamma
36. Personen du dampade på? - Simon
37. Personen du bråkade med - Brukar inte bråka
38. Personen du blev ovän med? - Oj, kommer inte ihåg
39. Gången du fick skrattattack? - Idag
40. Personen du snackade i tel med? - Josefine
41. Gången du grät ? - Vintras
42. Gången du va kåt? - Typ fredags
43. Personen du sa snygg till - Evelina
 
 
Antingen eller:
44. Svart eller vitt? - Svart
45. Hund eller katt? - Hund
46. Ute eller hemma? - Ute
47. Tvspel eller datorspel? - Dator
48. Singel eller upptagen? - Singel
49. Hångla eller ha sex? - Haha strula
50. Lunarstorm, msn eller playahead? - Playaheaaaad awmajjgawwd :****
51. Ragga eller bli uppraggad? - Ragga! Lätt!
52. Blont eller svart hår? - Blont
53. Har du blåa ögon eller bruna? - Blåa
54. Choklad eller lakrits? - Choklad
55. Coca cola eller fanta? - Cola
56. Pizza eller kebab? - Kebab!!
57. Randigt eller prickigt? - Randigt
58. Blatte eller svenne? - Ääääääh?
59. Älska eller bli älskad? - Bli älskad
60. Leva eller dö? - Leva såklart
61. Vänner eller familj? - Båda! Skulle inte klara mig utan den ena delen
 
Antal
62. Personer du älskar? - Räknar inte haha.. Men mina nära & kära
63. Personer du hatar? - 0
64. Glassar du ätit på en dag? - Iiiingen aning
65. Gånger du haft minnesluckor? - 2
66. Gånger du varit hög? - Är hög på livet brrrrrooooor. Nä men 0
67. Personer du saknar just nu? - 5
68. Gånger ditt hjärta brustit? - 1, men sen brast det halvt när jag krossade någon annans
 
Vem:
69. Kommer du inte överens med? - Kommer inte på någon 
70. Vill du kyssa nu? - Åke
71. Ska du träffa imorgon? - Mina kära klasskamrater, och förhoppningsvis Golan och Pauline
72. Sjöng du senast för? - Josefine och Elin
73. Skickade du senast gb till i pea - Haha jo men tjena att jag kommer ihåg det
74. Spelade du tvspel med senast? - Simon och Calle
75. Vill du ta med på resa nu? - Min mamma
76. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Ingen
77. Förtjänar att dö? - Men gud, vafan är det för frågor?
78. Är söt? - Alla är söta
79. Vill du sova jämsides med i natt? - Han..
 
 
Vad:
80. Gör dig glad? - Mina vänner, folk som är positiva och respekt
81. Gör dig ledsen? - Eleka, kaxiga och respektlösa människor
82. Vill du helst göra nu? - Duna
83. Önskar du att du slapp göra? Städa rummet
84. Vill du ha nu? - Godis, amajgaaaaad.
85. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Fyller år om ett år, så chillar på den va
86. Längtar du till? - Sportlovet!
87. Tycker du om dina betyg? - Ja dom är riktiga bröder
88. Ångrar du i ditt liv? - Nej, tror inte det.. man ska ändå inte ångra saker
89. Är det bästa som hänt dig? - Mina änglar till vänner, och min familj.
 
Vad tycker du om?
90. Rökare? - Töntiga
91. Bråk? - Tråkigt
92. Killar? - Bästa människorna som finns
93. Tjejer? - Vi är bäst
94. Skola? - Kul
95. Framtiden? - Spännande, höhö
 
Övrigt:
96. Är du kär? - Vet inte
97. Hur lång är du? - 1,64
98. Första tanken när du vaknade? - ''Fan va skön säng jag har om man tänker efter''
99. Sista tanken när du somnade? - ''Herregud va jag kommer va trött imorgon''
100. Hur mycket är klockan nu? - 20:28
 
Av Golan & Jennifer - 28 augusti 2012 18:47

Tänkte bara dra igenom min helg snabbt bara för att en viss person (åke host) ville att jag skulle skriva om honom..
Fredag: Slutade skolan rätt sent så jag åkte hem direkt och åt, duschade osv, sen mötte jag upp Åke i centrum och gick hem till mig. Han sov även här, vilket var mys. På morgonen gick vi ner och åt frukost, sen mös vi lite till innan vi båda skulle till bussen.
Lördag: Åkte hem till pappa och gjorde mig iordning, sen tog vi färjan över till ekerö där mina ''kusiner'' bor. Va där hela kvällen, åt middag och så, sen sov jag även där så jag och Amanda tog ett nattbad i jaccuzin lite senare på kvällen. Näääääjs! Sen virade vi in oss i filtar och la oss i soffan framför en film med jordgubbar och mjölk. Efter filmen la vi oss i sängen och snackade innan vi somnade.
Söndag: Åkte förbi skärholmen en snabbis på vägen hem, shoppade lite och kollade på telefoner. Ska köpa ny nästa vecka kanske mihihi. Annars tog jag det bara chill och kollade på Pretty Little Liars hela dagen. Världens bästa serie!! Aaaaah så jävla bra!!!!!   Vet faktiskt inte hur jag ska klara mig nu när det är säsongsavslutning imorgon. Kommer inte klara mig utan det, buhuhuuu!! VAFAN SKA JAG KOLLA PÅ NU LIKSOM?!
 

Av Golan & Jennifer - 28 augusti 2012 18:40

Hej mina finisar   


What's up? Jag tar det bara lungt. Skolan gick bra idag, dock vart jag fett trött påväg hem.

Börjar liksom 8:15 varje dag förutomvissa onsdagar då jag börjar 12:15. Men sånt är livet.


Allafall gör jag inte så mycket, ska ta och äta någonting.

Vet inte om jag sak dra ut en sväng snabbt vid 8? Ska kanske träffa Jemie för en promenad tror jag?


Uppdraterar nog ikväll hoppas jag! Puss




Av Golan & Jennifer - 28 augusti 2012 17:44

Hej sötnosar!
Fick sluta lite senare idag, var hemma runt kvart över 3 vilket var sjukt nice istället för kvart över 4! Fast fick dock åka tidigare eftersom att vi skulle mötas halv 9 i Farsta. Så fick åka sjubussen Menmen! Träffade min fina bästis på tågperrongen också, så brydde mig inte så mycket. Vi snackade om en massa secrets och sen vid älvsjö skulle jag byta tåg så vi var tvungna att säga hejdå. Inte kuuuul! Har träffat henne typ 3 gånger den här sommarn liksom? INTE OKEJ! Men vi kanske ska träffas imorgon, efter dansen typ så det är chill  Wellwell, mötte upp klassen i Farsta sen tog vi någon buss ut mot landet haha.. Vi åkte till Ågesta brandstation och direkt när vi kom dit låste vi in våra väskor i ett rum och fick sedan en föreläsning om teambuilding osv. Lite smålamt, fick sitta still i en och en halv timme.. Men sen gick vi ut och körde massa sammarbetsövningar så det var nice. Vi fick åka linbana haha YOLOOO, köra hinderbanor både med och utan ögonbindel (isånnafall skulle man vägleda varandra), klättra upp för ett berg och sen så skulle hela gruppen ta sig över en vägg på 2 meter på något sätt. Sammarbetsövningar helt enkelt!

Sen fick vi lunch, och då bokstavligt sprang jag och Evelina till matsalen eftersom att vi var så jävla hungriga. Haha herregud vilka ljud min mage gjorde, fan pinsamt haha... Då fick vi iallafall kycklingfileer i sås, grillad potatis i grillkrydda och sallad med vitlöksdressing och så fick vi dessutom dricka hur mycket vi ville. Sjukt nice   På rasten körde vi fotboll allihop, körde arga leken och tränade på exercisen lite så att den satt.. En grym dag helt enkelt, hade sjukt roligt, aaaah!! ///Jennifer. Här kommer två bilder från idag:
    

Av Golan & Jennifer - 28 augusti 2012 06:02

God morgon!   

Är ni vakna såhär tidigt? Eller?

Jag vaknade för en stund sen, är så jävla trött. Menmen.. som sakt idag ska jag till skolan,vart ska jag annars liksom?  

 Har börjar ha vanliga lektioner, vi började med det igår så.

Ska ta bussen som går om en timme, så ska börja klä på mig nu.


Men uppdraterar nog ikväll, PUSSSS

Av Golan & Jennifer - 27 augusti 2012 15:15

Hej hörrni!
Förlåt för den rent ut sagt kassa uppdateringen! Men har inte haft så mycket tid i veckan, och i helgen orkade jag inte haha.. Men det blir bättring på det! Jag började ju skolan i tisdags för er som inte visste det, och det gick hur bra som helst. Redan dagen efter så åkte hälften av alla ettor på introdygn, en övernattning ute i skogen där man skulle lära känna varandra bättre helt enkelt. Vi möttes i brommaplan 11 och åkte därefter en buss till ekerö. Tror stället hette lovö! Där hjälptes alla åt med att bära upp allas väskor, och sen saker som lärarna hade tagit med till oss. Efter det samlades vi vid samlingsplatsen, blev indelade i grupper och blev sen av med mobilerna. Fick skriva namn på baksidan av dom och sen lägga dom i en stor sopsäck. För mig var det inte alls jobbigt men för andra var det jobbigare, vissa började gråta haha ääääh. Hur ska det gå på Väddö då liksom? Haha..

Sen fick vi iallafall ett snöre och en pressening som vi skulle bygga vårt eget tält av. Fick sova på marken haha, sjukt kul. Vårat tält blev ju såklart grymmast! ;) Sen körde vi massa lekar, typ som fick oss att samarbeta mera och hjälpa varandra, och på så sätt lära känna varandra. Sen var det dags för middag och bad, så då gick vi ner till sjön och åt medans dom som ville badade. Efter middagen fick vi lära oss exercis, och marscherade runt i nästan 3 timmar i spöregn. Alla hade superkul! Sen skulle vi typ gå någon tipspromenad, och fick vänta typ en halvtimme ute i regnet innan vi ens fick börja. Sen när vi väl är inne i skogen har dom ju självklart lagt ut massa personal i buskarna som skrämde livet ur mig! Kulkulkuuuuuuuuuuuul. Sen grillade vi korv och lyssnade på musik, det var sjukt mysigt. Vi hade dessutom fått en tid att följa; senast 23:00 skulle vi vara i tältet. Så alla passade ju på att snacka med alla innan man gick ner till tältet med dom som sov där. Hade sjukt kul med Morgan och Fredrik, stog och snackade med dom i typ 2 timmar, dom är så jävla sköna! Sen satt jag, zeke, evelina, morgan och coolingen utanför vårat tält och snackade medans dom andra sov. Somnade sen vid kanske 1?

Klockan 3 blir vi väckta av ledarna som kommer med kastrullock och pinnar och slår på tälten och skriker att vi har 1 minut på oss att ta oss till samlingsplatsen. Alla springer precis som dom var, så där uppe tvingas killar i kalsonger och tjejer i tshirts att stå i givakt i 5 min. Alla skakade och hade typ inte ens vaknat än, och dom bara står och skriker. Sen så fick vi återvända till tälten.. Haha så jävla nödvändigt! På morgonen gick vi upp klockan 8, åt frukost och bärde ner alla väskor till bussen. Sen så fick vi marschera ännu mer eftersom att vi måste vara tränade till Väddö! Lyckad natt iallafall, hade sjukt kul! Berättar snart om min helg, ska bara ladda över bilderna från mobilen. Puss ///J

Ovido - Quiz & Flashcards