golanjenni

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2012

FRÅGOR

Av Golan & Jennifer - 28 augusti 2012 20:30

1. Fullständigt namn? - Jennifer Maria Auregård

2. Född? - 26 juni 1996
3. Vart bor du? - Stockholm
4. Färg på ditt hus? - Grått
5. Hus eller lägenhet? - Radhus
6. Klass? - 1:a året på gymnasiet
7. Vilket år tar du studenten? - 2015
8. När gick du upp i morse? - 5 i 6
9. När ska du sova? - Tidiiiiigt.. Fast så säger jag varje dag
10. Vad har du ätit idag? - Mackor, risifrutti, äpple, lunch, djungelvrål och lasagne
11. Dagens klädsel? - Mjukisbyxor / Tjocktröja / T-shirt / Converse
12. Dagens smink? - Hade inget smink idag
13. Dagens roligaste? - Williams min när han körde arga leken, HAHA
 
 
 
 
Socialt:
14. Har du många vänner? - Nja
15. Har du ovänner? - Nej tror inte det faktiskt
16. Vem chattade du med senast? - Fudde & Golan
17. Har du pojk-/flickvän? - Nepp
18. Vem pratade du med sist? - Simon
19. Vem fick du senast sms ifrån? - Rickard
 
Favorit:
20. Film? - Country strong
21. Låt? - Många
22. Mat? - Kebab
23. Dryck? - Fruitshoot
24. Färg? - Rosa
25. Stad? - Men vet inteee
26. Land? - Spanien
27. Ämne i skolan? - Idrott
28. Människa? - Alla mina vänner
 
Senaste:
29. Gången du shoppade? - Söndags
30. Gången du bakade? - Lördags
31. Gången du stulit något? - Oj, det var när jag var typ 6? En tablettask
32. Gången du kysste någon? - Fredags
33. Gången du drack? - Några veckor sen
34. Personen du kramade? - Mamma
36. Personen du dampade på? - Simon
37. Personen du bråkade med - Brukar inte bråka
38. Personen du blev ovän med? - Oj, kommer inte ihåg
39. Gången du fick skrattattack? - Idag
40. Personen du snackade i tel med? - Josefine
41. Gången du grät ? - Vintras
42. Gången du va kåt? - Typ fredags
43. Personen du sa snygg till - Evelina
 
 
Antingen eller:
44. Svart eller vitt? - Svart
45. Hund eller katt? - Hund
46. Ute eller hemma? - Ute
47. Tvspel eller datorspel? - Dator
48. Singel eller upptagen? - Singel
49. Hångla eller ha sex? - Haha strula
50. Lunarstorm, msn eller playahead? - Playaheaaaad awmajjgawwd :****
51. Ragga eller bli uppraggad? - Ragga! Lätt!
52. Blont eller svart hår? - Blont
53. Har du blåa ögon eller bruna? - Blåa
54. Choklad eller lakrits? - Choklad
55. Coca cola eller fanta? - Cola
56. Pizza eller kebab? - Kebab!!
57. Randigt eller prickigt? - Randigt
58. Blatte eller svenne? - Ääääääh?
59. Älska eller bli älskad? - Bli älskad
60. Leva eller dö? - Leva såklart
61. Vänner eller familj? - Båda! Skulle inte klara mig utan den ena delen
 
Antal
62. Personer du älskar? - Räknar inte haha.. Men mina nära & kära
63. Personer du hatar? - 0
64. Glassar du ätit på en dag? - Iiiingen aning
65. Gånger du haft minnesluckor? - 2
66. Gånger du varit hög? - Är hög på livet brrrrrooooor. Nä men 0
67. Personer du saknar just nu? - 5
68. Gånger ditt hjärta brustit? - 1, men sen brast det halvt när jag krossade någon annans
 
Vem:
69. Kommer du inte överens med? - Kommer inte på någon 
70. Vill du kyssa nu? - Åke
71. Ska du träffa imorgon? - Mina kära klasskamrater, och förhoppningsvis Golan och Pauline
72. Sjöng du senast för? - Josefine och Elin
73. Skickade du senast gb till i pea - Haha jo men tjena att jag kommer ihåg det
74. Spelade du tvspel med senast? - Simon och Calle
75. Vill du ta med på resa nu? - Min mamma
76. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Ingen
77. Förtjänar att dö? - Men gud, vafan är det för frågor?
78. Är söt? - Alla är söta
79. Vill du sova jämsides med i natt? - Han..
 
 
Vad:
80. Gör dig glad? - Mina vänner, folk som är positiva och respekt
81. Gör dig ledsen? - Eleka, kaxiga och respektlösa människor
82. Vill du helst göra nu? - Duna
83. Önskar du att du slapp göra? Städa rummet
84. Vill du ha nu? - Godis, amajgaaaaad.
85. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Fyller år om ett år, så chillar på den va
86. Längtar du till? - Sportlovet!
87. Tycker du om dina betyg? - Ja dom är riktiga bröder
88. Ångrar du i ditt liv? - Nej, tror inte det.. man ska ändå inte ångra saker
89. Är det bästa som hänt dig? - Mina änglar till vänner, och min familj.
 
Vad tycker du om?
90. Rökare? - Töntiga
91. Bråk? - Tråkigt
92. Killar? - Bästa människorna som finns
93. Tjejer? - Vi är bäst
94. Skola? - Kul
95. Framtiden? - Spännande, höhö
 
Övrigt:
96. Är du kär? - Vet inte
97. Hur lång är du? - 1,64
98. Första tanken när du vaknade? - ''Fan va skön säng jag har om man tänker efter''
99. Sista tanken när du somnade? - ''Herregud va jag kommer va trött imorgon''
100. Hur mycket är klockan nu? - 20:28
 
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Golan & Jennifer - 20 maj 2013 13:22

Tjaaanääää!    Har inte bloggat på riktigt länge man jag tar inte ens bloggen seriöst och bloggar bara när jag har lust. Men i helgen så har jag faktiskt tagit det chill, förra veckan så chillade jag galet, va på dansuppvissning sen tog det lung...

Av Golan & Jennifer - 14 april 2013 22:16

Jag som trodde att jag klarade mig ensam så bra, men sist jag såg dig så satt känslorna kvar, ja hur kunde jag vara så naiv? Ja kunde jag vara så naiv?, varför känner jag såhär det förvånar mig, och nu ångrar jag mig grovt att jag såra dig.   ...

Av Golan & Jennifer - 9 april 2013 21:21


Don't forget that! Gaaaayyyteeext haha!  

Av Golan & Jennifer - 5 april 2013 14:10


  Whoooooooooop Whooooooooooooooooooop!    Är allting bra med er? Här är det fett nice, solen skiner in till mitt rum! Idag vaknade jag vid 11, gick upp gjorde mig en god frukost och tog det lungt, och nu har jag precis kommit ur från duschen!...

Av Golan & Jennifer - 2 april 2013 13:30

Humöret är på topp!    Det är viktigt och ha posetiv energi hela tiden finisar, va runt folk som ger dig energi då blir allt mycket lättare! Jag kunde inte sova så bra inatt, kom hem vid halv 1 igår och efter vi hade vart på resturangen och rökt VP...

Ovido - Quiz & Flashcards