golanjenni

Alla inlägg under augusti 2012

Av Golan & Jennifer - 10 augusti 2012 13:28

Tjatja Snyggingar!  

Är allt bra med er? Själv är det fint. Måste skriva snabbt eftersom jag ska till Vallentuna!

Yeah ska till min moster. Och ska fan slå min kusin på Fifa nu då hihi. Och innan dit måste jag åka någonstans för och få körkortillstånd (dvs för och kunna övningsköra) Så yes.


I allafall känner faktiskt att jag saknar Jennifer som fan , REDAN!? ahhhhh!

Men hoppas ni får en fin fredagskväll. PUSS!


 

Bild från Emelies Födelsedag.

Av Golan & Jennifer - 8 augusti 2012 23:43

Tjenatjena bloggen!

Kom hem för en stund sen, och kan säga att jag har haft en grym kväll.


Började med att jag mötte Emelie vid 5 då vi åkte till Stan och mötte upp  Sonia, Dalia,  Diana ,Marjam och Teo.

Vi drog till Mongolia och käkade, nicenice. Senare drog vi till ett hotel i Rådmansgatan där Teo's kompis hyrde.

Fett nice egentligen. Vi chillade lite och drack och tog det allmänt lungt. Där efter kom Bey precis när ja skulle dra.

Allafall nice kväll , uppdraterar kanske innan ja slaggar. Puss

Av Golan & Jennifer - 8 augusti 2012 12:12

Hur mår ni?   


Här är det fintfint. Det värkar som att solen är på topp? Fast det kommer säkert regna senare.

Anyway ska snart hoppa in i duschen och sånt. Vad har ni för planer idag?


Själv så fyller Emelie år! STORT GRATTIS TILL HENNE! Allafall så ska vi nog äta ute och fira henne.

Vet inte än vilka som kommer än, men de skulle alla fall vara hennes närmsta.


Hoppas ni får en bra dag idag, uppdraterar sen. PUSS!

Av Golan & Jennifer - 8 augusti 2012 00:12

Jag: *Efter att jag fått tillbaka andan och slutat hosta* asså helvette nu fick jag ju kallsup :( sluta få mig att skratta när jag dricker dååå!!
Golan: Kallslurk? vad är det?
Jag: hahaha nej KALLSUP! ofta du inte vet vad det är?
Golan: Nej vad fuck är kallsup? är det när man blir kall i halsen eller? ELLER NEJ VÄNTA ÄR DET NÄR MAN FÅR KRÄKREFLEXER?
Jag: HAHAHAHAHHAAHAH

Jag typ dog lite. Din lilla sötkorv! ///J

Av Golan & Jennifer - 7 augusti 2012 13:27

Hej på er!
Just nu sitter jag hemma hos pappa och kollar på när han och hunden fightas hehe. Hade klipptid vid 12, så jag och mamma åkte till rönninge lite innan. & nu är jag nyklippt! Håret känns sjukt fräscht men det är ju lite förändring, det är ju kortare än vad det var igår.. Hehe! Men är nöjd! :) Ska hoppa in i duschen strax, och sen ska jag göra lite tjejgrejer hehe. Så det är niceee! Sen när min syster kommer hem så ska vi snacka lite, sen erbjöd vi oss att hjälpa till lite med maten så det ska vi också göra. Sen när Golan kommer hem från jobbet, så hoppar jag nog på hennes buss och sen är med henne en stund. Men det är nog inte förnst 11 typ :)

Sen vid typ 4 (på natten) så skjutsar min brorsa mig och mamma till arlanda. Då blir det Turkiet!!!! ahhhhhh är så himla taggaaaad  Kommer bli grymt! Och har med mig kameran, så det blir nog en hel del bilder därnere. Kommer få så många och mysiga stunder med mami också! Så det kan inte bli bättre. Love life!

Men nu måste jag hoppa in i duschen, vi hörs senare ikväll. PUSS ///J

Av Golan & Jennifer - 7 augusti 2012 01:15

ASSÅ FILMEN VAR SÅ JÄÄÄÄÄVLA GRYYYYYYM!!!! DET ÄR FAN SJUKT!!!! Vart helt skakis i slutet, hade gåshud och jag grät vid ett tillfälle. Tänker inte spoila, men se den!! OTROLIGT SEVÄRD!!!!!

Men aja hej på er heheee. Hur har ni haft det ikväll? Själv har jag haft det jättemys med Ida. Efter att vi hämtat ut biljetterna så satte vi oss ner och snackade om precis allt. Har inte varit med henne sen skolan?!!?! så vi hade mycket att ta igen, har saknat henne så mycket.

Imorgon ska jag och mamma iväg och klippa oss, eftersom att dom inte hade någon tid efter turkiet.. Menmen!! Efter det blir det en fika också, mys! Sen måste jag rulla hem till pappa för att gå ut med hunden, sen stannar jag nog där över middagen. Men vi hörs mer imorgon sötnosar! Puss ///Jennifer
  
Bild från februari, men jag älskar dig vännen! 10 månader idag.

Av Golan & Jennifer - 6 augusti 2012 18:56

Hello people!
Har typ inte gjort någonting idag, haha. Det blev verkligen inte som det var tänkt. Men skönt va det iallafall! Nu ska jag börja göra mig iordning, för tjugo över sju så ska jag till Ida och sen så ska vi till Heron City. Måste hämta ut våran reservation innan klockan 8, sen lär vi väl handla lite godis osv. Vi ska se The dark knight rises! Myyys!!   Har fått höra att den är fett bra, så vi får se. Jag bloggar när jag kommer! Puss ///Jennifer

Av Golan & Jennifer - 6 augusti 2012 14:07

Dålig bildkvalitée & få bilder, men whatever ///J
            

Ovido - Quiz & Flashcards