golanjenni

Alla inlägg under augusti 2012

Av Golan & Jennifer - 16 augusti 2012 22:30

You did not just call me seg? LILLA GUMMAN DU OM NÅGON ÄR SEG!

Men hej på er!
Kom precis hem från att ha varit med Golan och Julia. Det var kul som vanligt, och vi satt och snackade med en skitkaxig unge. Han var 8 år och redan grymt irritatiiiiiiing, asså seriöst. Hans lillebror var dock störtsöt!! Heheeeeee. Wellwell, sen träffade vi lite andra sköna människor när vi gick till centrum för att handla dricka också så det var nice. Och nu sitter jag här, ska packa upp min väska snart som jag inte har packat upp än (hehe oups) och sen ska jag nog värma en kopp te och läsa klart boken som jag började läsa på sjukhuset. Sjukt sorlig!  Måste även städa upp på mitt rum, det ligger typ glasbitar över hela golvet från igår när jag skulle slå ihjäl en jävla jumbogeting. Slutade med att jag hade ner hela gardinstången, och då hade jag inte ens träffat äcklet. Klumpig tjej..
HÄHÄ MÄNMÄN, imorgon kommer iallfall åke hit vilket blir jättemys, hehe. Men slänger in de få bilderna från Turkiet som jag tog alldeles strax. Puuuuuuuss ///Jennifer

Av Golan & Jennifer - 16 augusti 2012 18:16

Sitter och sjunger, hihi någon som vill lyssna?

Allafall så sitter jag och ruttnar.. men ska ut snart och träffa Jennifer.

Haha ni skulle se våran chatt den e sjuk, först blir vi fett glada, dryga, irriterande sen helt mongo.


Haha älskling det vi disskuterade om i chatten ska vi inte ta upp när vi ses.

En sak ni läsare jag måste bara säga att JENNIFER E SÅ SEG!

Tack!  Men puss så länge!

Av Golan & Jennifer - 16 augusti 2012 16:30

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHA
HAAHH!

Asså allvarligt, den här videon gjorde min dag! Snacka om att bli ägdaaaaa. Bästa är ju ändå minerna som alla langar, hahaha asså ååååh jag kan inte sluta skratta!!   SKÖN GRABB //J


He's sexy and he shows it

Av Golan & Jennifer - 15 augusti 2012 11:17

Halloj! Är ni vakna? ;-)


Jag vaknade för en stund sen. Fyfan vad trött jag va, somnade så bra! Allafall skriver jag snabbt för min data e fuckt up den kan läggas av när som helst. Ska ut vid 1, Ska möta upp Julia och sen ska vi till Säby för Jemie jobbar runt om där.

Plus kommer lärarna vara där, haha ska hälsa på dem iaf.


Men uppdraterar ikv. Samt kommer älsklingen hem idag. PUSS

Av Golan & Jennifer - 14 augusti 2012 11:00

Hej allihop!
Lanade en dator har pa hotellet for att kunna skriva lite meddelanden och sant till mina vanner. Mina forsta tva dagar har i alanya har varit asmysiga, va med mamma inne i stan och kikade lite, drack lite goda drinkar, badade och ja sant som man gor pa semestern. Allt var asbra! Solade sa mycket jag hann med eftersom att vi gjorde sa mycket. Men i lordags var vi pa nagot piratskepp hela dan, typ en batutflykt med allt inklusive som vi hade bokat i torsdags. Men den natten hade jag vaknat och typ skakat med lite halssmarta, men inte for att vacka mamma sa gick jag och drack vatten och svalde en tablett. Sen pa morgonen sa kom mamma och kande pa min panna eftersom att hon hort mig hostat och gatt upp inatt. Men hade ingen feber da och madde battre sa jag sa till mamma att vi kunde aka anda. Sa det gjorde vi. Va pa baten hela dagen, solade lite, at och drack mycket gott och badade fran baten i turkost vatten. Fick aven se pa lite shower och fa kolla pa vissa historiska grottor. 

Sen den sista halvtimmen av batturen kande jag mig yr, illamaende, kall (och forsta att det var 45 plus da) plus att jag knappt kunde svalja eller andas. Sa ja sa det till mamma och da gick vi direkt till doktorn pa hotellet for att kolla. Han kollade lite i min hals och tog tempen och sa: Du maste till sjukhus! Jag och mamma bara kollade pa varandra helt chockade. Han visade mig tempen och det stog att jag hade 42,2 graderç forstor ni hur mycket? och att jag hade en stor inflammation i halsen. Sa jag blev inlagd 2 natter och 2 dagar pa alanyas sjukhus och fick ligga med dropp och skit med all min smarta. Sen fick jag aven reda pa att jag hade en utan den varsta sortens halsbold, sa den fick dom ju spracka hal pa sa fick spotta blod och var i typ 3 timmar efterat. Nu ar jag tillbaka pa hotellet igen men gar pa antibiotika och smartstillande eftersom att min hals fortfarande ar sapass svullen. Kunde ha dott ifall jag inte fick tag pa doktor. Men ska forsoka njuta av den sista dagen jag har kvar har eftersom att jag aker hem imorgon. Ar fan vard det! Vi hors nar jag kommer hem. Puss och kram //Jennifer

Av Golan & Jennifer - 13 augusti 2012 13:08

Halloj!  

Hur är det? Själv är det fint.

Idag är det Måndag, ny dag, ny vecka! Början fan skolan nästa vecka, PIRRIGT! Nä men det kommer gå bra.

Allafall vad har ni för planer idag? Själv ska jag äääntligeeen få träffa min efterlängtade Pauline! Har inte sett henne på en månad, sist jag såg henne var 12 juli (haha jag har koll) Så det ska bli fett nice och äntligen få träffa min Amor!


Vi ska till Staden först för hon ska handla smink. Vi kommer bara va där i 1 timme sen ska vi hem igen och det, sen drar jag nog ut med henne igen i Salem bara.

Allafall uppdraterar nog när jag är hemma från Stan. Puss!

Av Golan & Jennifer - 12 augusti 2012 12:20

 

Är inte dem här skorna grymma!?

Av Golan & Jennifer - 11 augusti 2012 09:30

Hejsan Hoppsan!   

Ä ni vakna? Har inte sovit så mycke ens, la mig vid 2-3? Och vaknade rätt tidigt!

Har hunnit äta, duscha och klätt på mig.

Jaha vart ska jag då? Jo jag ska til Gröna lund med min familj, min moster och kusin o de.


Inte världens roligaste tänker ni, men jag e fett hypad så nu jääävlar!

Allafall vi ska nog åka om någon timme, så just nu gör jag inte så mycket?


Men vi hörs sen, PUSS!

 

Haha det e så kul å åka dit, för ja känner mig fett sådär lycklig. Ni vet när man är barn, hihi

Ovido - Quiz & Flashcards