golanjenni

Alla inlägg under augusti 2012

Av Golan & Jennifer - 26 augusti 2012 17:46

 

Av Golan & Jennifer - 22 augusti 2012 21:50


Känns som jag har haft så mycket och göra!

Trots att det inte är det.. Idag var jag som sakt i skolan, efter drog jag till Stan och mötte upp Pauline där vi gick runt i äffärer och även åt..mysigt.


Annars händer det inte så mycket, hösten är påväg! Tycker det är riktigt mysigt med höst!

Men tråkigt att det ska regna så mycket..


Imorn ska jag ut och campa med min klass, vi ska åka till Järnfälla?

Och ALLA ska sova i samma tält, det är ett stort militär tält. FAATTA OM JAG TYP DREGLAR MEDANS JAG SOVER!?

Skämt åsido. Men 2:orna och 3:orna kommer också vara med oss, dock inte alla.

Alltså imorn tills på fredag, så det är en övernattning. Bloggar inte förens Fredag då..


Men ni får ha det så bra   

Av Golan & Jennifer - 21 augusti 2012 20:45

Hejsan alla Golan & Jennifers söt läsare! Pau här!

Jennifer skulle inte kunna blogga idag så då tänkte jag att jag kunde vara lite snäll och hjälpa henne!

Jag mötte upp min fina vän efter jag slutat skolan, Hon hade också precis slutat så vi gick hem till mig. Vi hade inte träffat varandra på 100 år!! Massa hemligt skoj att berätta för varandra, mhihihi  Vi drog också ut på ett litet hemligt ärende! Vår bebis Golan fyller också år idag! GRATTIS ÄLSKLING! Vi ses imorgon! Kom precis hem också så efter jag gästbloggat klart ska jag kansta mig in i duschen och sen mysa lite.

Vill inte trötta ut er allt för mycket så tänkte att jag skulle lägga upp en bild på mig och Jennifer! Enjoy heh.

 

Av Golan & Jennifer - 21 augusti 2012 16:39

Bloggar snabbt.

Kom hem för en stund sen, ska duscha osv. ÄNDRADE PLANER OCKSÅ!

Ska ut och äta med mose/familjen. Ska träffa Pauline och Emelie imorn istället.


PUSS PÅ ER SÅ LÄNGE, OCH TACK FÖR NI HAR GRATTAR MIG HIHI

Av Golan & Jennifer - 20 augusti 2012 21:10

Det var ett tag sen!  

Känns som den har dagen har vart skit lång eftersom jag har varit vaken länge osv.

Juste jag var ju på JB idag, började 10. Tror ni inte att Pendeln fasnar i älvsjö och det?

Asså jag kom 10 över 10, fast dem hade inte släppt in alla än så det gjorde inget haha.


På tal om det så mötte jag också en kompis, vi går i samma klass. Och tror ni inte att jag börjar dö av garv när jag kliver in i klassen eller haha? Anyway så vart det helt okej, faktiskt så fick jag en en bättre klass än vad jag hade väntat mig.


Anyway så börjar jag 8:10 imorn, ska va i hägerstensåsen? Då. Eftersom jag har sam/beteende (profil inriktning) Ska vi testa 5 olika "sporter" som vi sen ska välja, för övrigt så fyller jag år imorn. Efter massa planer ska jag träffa mina älsklingar senare mot kvällen. Men vi hörs imorn, (glöm inte och gratta mig)   



Av Golan & Jennifer - 20 augusti 2012 14:30

  

SVAR: Ääääääh jaaa, du var ju supercool. :) ska du slå mig eller? Haha det pinsamma skulle vara ifall du var 94a (som du har skrivit som namn) eftersom att du då har hotat en två år yngre tjej :) Det komiska är att jag har din ipadress, och den har använts i kommentarer förut, så alltså har du inte bara kollat bloggen fler än 1 gång, utan även kommenterat ett par gånger förut. Sen kan du inte ens stå för att du bara äääääälskar våran blogg och kommenterar istället en massa skit och leker cool, undra vem som är tönten då ;) Men vet du vad? vilken tur att du är fin då, så finns det någon som inte är ful iaf. :) Puss på dig ///Jennifer

Av Golan & Jennifer - 20 augusti 2012 07:43

God Morgon!   

Jag har typ inte sovit någonting, alltid jag innan man börjar skolan.

Allafall så har jag fått 2 tim sömn ungefär. Och idag börjar jag, är lite nervös faktiskt men det kommer nog gå bra.

Börjar klockan tio, ska åka snart, okej om ett tag. Det är jättemånga som börjar gymnasiet idag faktiskt höhö.

Allafall ska ta bussen ner till Rönninge också och va där en liten stund med Mickan & Maria.  Allafall önska mig lycka till, och vi hörs senare! (HAHA KOLLA VIDEON)

Ovido - Quiz & Flashcards