golanjenni

Alla inlägg under augusti 2012

Av Golan & Jennifer - 6 augusti 2012 12:08

Upp och hoppa!

Dem flesta sover just nu, men skärpning (skolan börjar snart)

Allafall är det bra med er? Själv är det fintfint!

Jag har precis stoppat i mig käk och ska snart kolla lite på TV.


Solen är på gång, dock kommer det kanske regna senare? Äh man vet inte med Svergies väder.

Men vad har ni för planer idag då? Själv jobbar jag idag.. Jobbigt!


Jag kanske inte kommer blogga så mycket längre, eftersom det är liksom inte något "hobby" för mig?

Asså jag menar jag vill inte blogga VARJE DAG! Utan jag vill typ skriva när jag vill. När jag vill dela med mig utav något..

(baa så ni vet) PYSSS

Av Golan & Jennifer - 6 augusti 2012 01:12

Har packat färdigt nu, så känner att jag förtjänar min sömn nu. Jag lägger ut de få bilder från kryssningen som jag tog imorgon, för behöver sova ut och rensa tankarna lite. Sov gott så hörs vi imorgon. Puss //J

Av Golan & Jennifer - 4 augusti 2012 23:29

       

Av Golan & Jennifer - 4 augusti 2012 11:15

Tjena snyggingar!   

Allt bra? Här är det fint!

Har duschat, ätit klätt på mig osv. Ska till jobbet.  Från 13:00 - 18:00!

Hihi , men tiden går snabbt, trust me! 


Allafall efter ska jag kanske möta Emelie tror jag, eftersom hon jobbar också inne i stan så vi ska nog kanske mötas någonstans.

Hoppas ni får en nice lördag, puss!

Av Golan & Jennifer - 3 augusti 2012 18:37

Hello Bloggen

  


Som sakt idag är det fredag.

Egentligen skulle ja faktiskt dragit till en lokal i Vårby för det är fest där, men nu blev det inte så haha.

Utan ska träffa Emelie om någon timme och bara ta det lungt.



 

(det här skulle passa bra just nu..)

Av Golan & Jennifer - 3 augusti 2012 14:27

Håller på att fixa det sista nu med packningen och det. För we som inte vet så ska jag på kryssning ikväll, och båten går vid sex. Dock ska vi in till stan tidigare för att möta upp alla i familjen! Ska försöka ta lite kort som jag kan lägga upp på bloggen när jag kommer tillbaka. Kommer inte kunna nås på mobilen eftersom att den förutom att hacka, inte kommer ha någon mottagning. Vi hörs sen! Puss ///J

Av Golan & Jennifer - 3 augusti 2012 12:53
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Golan & Jennifer - 1 augusti 2012 20:26

Ovido - Quiz & Flashcards