golanjenni

Alla inlägg under augusti 2012

Av Golan & Jennifer - 20 augusti 2012 01:44

1. Jag springer nästan alltid runt i bara trosor och t-shirt när jag är hemma typ.. hehe så himla skönt
2. Jag kan sjunga i munnen med hjälp av magen
3. Jag hatar min hårfärg just nu, hååååå
4. Jag älskar vatten, kan dricka det istället för läsk haha!
5. Har fler kuddar i sängen än vad jag egentligen använder, men kan inte ta bort någon heller för då känns det fel
6. Jag har en kändiscrush på Garrett Hedlund's rollfigur ''Beau'' i filmen Country Strong. (Som btw är en utav mina absoluta favoritfilmer!)
7. Jag ryser när folk knäcker fingrar osv, sjukt obehagligt
8. Jag håller alltid för öronen när folk snyter sig framför mig, ääääähääääh
9. Jag brukar vanligtvis vara den som räddar situationer genom att skämma ut mig, haha
10. Har rätt känslig hud, så man kan skriva typ hej vid området runt nyckelbenen så blir det näääästan röda bokstäver. Detta tycker golan är superkul att hålla på med!


Alltså.. jag dör lite varje gång jag ser honom. Och whats up with the voice liksom? AAAHHH

Av Golan & Jennifer - 19 augusti 2012 23:49

Shuuuu. Ett ord som sammanfattar kvällen igår; GRYM. Hade sjukt roligt! Jag och Golan drev runt med alla småtjejer på ung08 först och sen träffade vi även på en massa som vi kände. Så det var trevligt! Var även grym musik senare på kvällen så vi dansade en hel del, sen fick vi dessutom sällskap hem med anna och stoffe. Haha oherregud va kul vi hade! Tack alla!  
   
________________________________________________________________________________________________
Idag var jag och shoppade med mamma i södertälje, fick med mig en väska, lite skolgrejer och småsaker hem. Sen hjälpte jag till med maten och sånt där. Sen har jag bara tagit det lugnt, snackat med brorsan, kollat på skräckfilm (hjälp) och bara myst. Haha själv.. Kuuuuul. Aja ska snart upp och packa ner lite kläder i väskan eftersom att jag ska hem till pappa imorgon, har inte träffat honom på ett tag..? Kanske även slänger in ett inlägg ikväll med några saker som ni inte visste om mig? Hihi.. Men aja, vi hörs sen eller imorgon PUSS /// Jennifer

Av Golan & Jennifer - 19 augusti 2012 11:45


Fyfan vad trött jag är!

Vaknade utav mina jävla grannar! OCH DERAS FUCKING HUNDAR.

Dem skäller fett mycketpå morgonen, och varje gång jag har gått föbi har dem skällt också.. Dom hatar nog mig.


Okej ska inte sura haha! Hoppas ni har haft en fin morgon   

Och en sak till, ni bryr er inte men jag har minst 10 myggbet! På benet..


Ska allafall ut vid 3 typ. Ska till Lilje med Julia och kanske Jemie.

Börjar ju skolan imorn så ska ba kolla vägen igen, fast jag vet den men ändå.


Sen ska jag hjälpa Julia hitta sin skola också där någonstans.

Vet inte heller vad jag har för planer ikväll, mamma ville dra på resturang så vi får se hur det blir med det.


 

Jävla myggjävel asså, så jävla fula

Av Golan & Jennifer - 19 augusti 2012 01:02

I äääm bäääck!

Halloj, kom hem för en timme sen typ.

FYFAN VILKEN BRA KVÄLL JA HAR HAFT MED ÄLSKLINGEN.

Fast ung 08 vid eftermiddan, fullt med fjortisar. Men på kvällen hade vi det skoj, orkar inte dra in på detaljer.


Haha träffade även på Marcelo o Annika igen.. Jennifer tycker Marcelo e en mupp AHAHA

Asså jag garvar åt allting nu har världens natthumor. Jag Jennifer Stoffe och hennes tjej satt på tåger påväg  hem.. HAHAHAH HADE SÅ KUL, JENNIFER E HEEELT ASSÅ.

Men puss uppdraterar nog imorn

Av Golan & Jennifer - 18 augusti 2012 12:22

Hejsan Snyggingar   


Sitter just nu och bara tar det lungt, inge stress liksom.

Allafall så va ska ni göra denna lördagskvällen?

Kväll ska jag vara med underbara Jennifer. Vi ska åka in vid 2 och först gå till hennes skola, så att hon vet vägen dit när hon börjar.


Sen ska vi till ung 08. (Det blir ingen The Voice i år) Fast man kan tänka så ändå haha.

Anyway ska bli så kul och vara med henne denna dagen, ville absolut inte ha någon annans sällskap.

Puss på er!

Av Golan & Jennifer - 17 augusti 2012 16:25

 

Ska snart iväg för och gå på någon jävla kurs innan jag kan börja övningsköra!

Haha vem vet, kanske glider jag in med en ferrari om 2 år tro?    


Av Golan & Jennifer - 16 augusti 2012 23:15

       
           
   
   
   
   
  Fick checka magdansare som var underhållningen på hotellet en kväll
   
   
     
  Killar i badbyxor som skulle trixa från klippor, niceeeee
        
     
  Killarna bjöd på en titanicshow. My heart will go on spelades i båten och alla sjöng med. Naaaw
     
   Här badar alla på 500-metersdjup
          
  Den lilla poolen
 
 Alla bilder är tagna utav mig, dock har dom inte lagt sig som jag vill och har ingen rättvisa mot verkligheten heller men äsch. ///J

Ovido - Quiz & Flashcards