golanjenni

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2012

Ågesta brandstation

Av Golan & Jennifer - 28 augusti 2012 17:44

Hej sötnosar!
Fick sluta lite senare idag, var hemma runt kvart över 3 vilket var sjukt nice istället för kvart över 4! Fast fick dock åka tidigare eftersom att vi skulle mötas halv 9 i Farsta. Så fick åka sjubussen Menmen! Träffade min fina bästis på tågperrongen också, så brydde mig inte så mycket. Vi snackade om en massa secrets och sen vid älvsjö skulle jag byta tåg så vi var tvungna att säga hejdå. Inte kuuuul! Har träffat henne typ 3 gånger den här sommarn liksom? INTE OKEJ! Men vi kanske ska träffas imorgon, efter dansen typ så det är chill  Wellwell, mötte upp klassen i Farsta sen tog vi någon buss ut mot landet haha.. Vi åkte till Ågesta brandstation och direkt när vi kom dit låste vi in våra väskor i ett rum och fick sedan en föreläsning om teambuilding osv. Lite smålamt, fick sitta still i en och en halv timme.. Men sen gick vi ut och körde massa sammarbetsövningar så det var nice. Vi fick åka linbana haha YOLOOO, köra hinderbanor både med och utan ögonbindel (isånnafall skulle man vägleda varandra), klättra upp för ett berg och sen så skulle hela gruppen ta sig över en vägg på 2 meter på något sätt. Sammarbetsövningar helt enkelt!

Sen fick vi lunch, och då bokstavligt sprang jag och Evelina till matsalen eftersom att vi var så jävla hungriga. Haha herregud vilka ljud min mage gjorde, fan pinsamt haha... Då fick vi iallafall kycklingfileer i sås, grillad potatis i grillkrydda och sallad med vitlöksdressing och så fick vi dessutom dricka hur mycket vi ville. Sjukt nice   På rasten körde vi fotboll allihop, körde arga leken och tränade på exercisen lite så att den satt.. En grym dag helt enkelt, hade sjukt roligt, aaaah!! ///Jennifer. Här kommer två bilder från idag:
    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Golan & Jennifer - 20 maj 2013 13:22

Tjaaanääää!    Har inte bloggat på riktigt länge man jag tar inte ens bloggen seriöst och bloggar bara när jag har lust. Men i helgen så har jag faktiskt tagit det chill, förra veckan så chillade jag galet, va på dansuppvissning sen tog det lung...

Av Golan & Jennifer - 14 april 2013 22:16

Jag som trodde att jag klarade mig ensam så bra, men sist jag såg dig så satt känslorna kvar, ja hur kunde jag vara så naiv? Ja kunde jag vara så naiv?, varför känner jag såhär det förvånar mig, och nu ångrar jag mig grovt att jag såra dig.   ...

Av Golan & Jennifer - 9 april 2013 21:21


Don't forget that! Gaaaayyyteeext haha!  

Av Golan & Jennifer - 5 april 2013 14:10


  Whoooooooooop Whooooooooooooooooooop!    Är allting bra med er? Här är det fett nice, solen skiner in till mitt rum! Idag vaknade jag vid 11, gick upp gjorde mig en god frukost och tog det lungt, och nu har jag precis kommit ur från duschen!...

Av Golan & Jennifer - 2 april 2013 13:30

Humöret är på topp!    Det är viktigt och ha posetiv energi hela tiden finisar, va runt folk som ger dig energi då blir allt mycket lättare! Jag kunde inte sova så bra inatt, kom hem vid halv 1 igår och efter vi hade vart på resturangen och rökt VP...

Ovido - Quiz & Flashcards