golanjenni

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2012

INTRODYGN

Av Golan & Jennifer - 27 augusti 2012 15:15

Hej hörrni!
Förlåt för den rent ut sagt kassa uppdateringen! Men har inte haft så mycket tid i veckan, och i helgen orkade jag inte haha.. Men det blir bättring på det! Jag började ju skolan i tisdags för er som inte visste det, och det gick hur bra som helst. Redan dagen efter så åkte hälften av alla ettor på introdygn, en övernattning ute i skogen där man skulle lära känna varandra bättre helt enkelt. Vi möttes i brommaplan 11 och åkte därefter en buss till ekerö. Tror stället hette lovö! Där hjälptes alla åt med att bära upp allas väskor, och sen saker som lärarna hade tagit med till oss. Efter det samlades vi vid samlingsplatsen, blev indelade i grupper och blev sen av med mobilerna. Fick skriva namn på baksidan av dom och sen lägga dom i en stor sopsäck. För mig var det inte alls jobbigt men för andra var det jobbigare, vissa började gråta haha ääääh. Hur ska det gå på Väddö då liksom? Haha..

Sen fick vi iallafall ett snöre och en pressening som vi skulle bygga vårt eget tält av. Fick sova på marken haha, sjukt kul. Vårat tält blev ju såklart grymmast! ;) Sen körde vi massa lekar, typ som fick oss att samarbeta mera och hjälpa varandra, och på så sätt lära känna varandra. Sen var det dags för middag och bad, så då gick vi ner till sjön och åt medans dom som ville badade. Efter middagen fick vi lära oss exercis, och marscherade runt i nästan 3 timmar i spöregn. Alla hade superkul! Sen skulle vi typ gå någon tipspromenad, och fick vänta typ en halvtimme ute i regnet innan vi ens fick börja. Sen när vi väl är inne i skogen har dom ju självklart lagt ut massa personal i buskarna som skrämde livet ur mig! Kulkulkuuuuuuuuuuuul. Sen grillade vi korv och lyssnade på musik, det var sjukt mysigt. Vi hade dessutom fått en tid att följa; senast 23:00 skulle vi vara i tältet. Så alla passade ju på att snacka med alla innan man gick ner till tältet med dom som sov där. Hade sjukt kul med Morgan och Fredrik, stog och snackade med dom i typ 2 timmar, dom är så jävla sköna! Sen satt jag, zeke, evelina, morgan och coolingen utanför vårat tält och snackade medans dom andra sov. Somnade sen vid kanske 1?

Klockan 3 blir vi väckta av ledarna som kommer med kastrullock och pinnar och slår på tälten och skriker att vi har 1 minut på oss att ta oss till samlingsplatsen. Alla springer precis som dom var, så där uppe tvingas killar i kalsonger och tjejer i tshirts att stå i givakt i 5 min. Alla skakade och hade typ inte ens vaknat än, och dom bara står och skriker. Sen så fick vi återvända till tälten.. Haha så jävla nödvändigt! På morgonen gick vi upp klockan 8, åt frukost och bärde ner alla väskor till bussen. Sen så fick vi marschera ännu mer eftersom att vi måste vara tränade till Väddö! Lyckad natt iallafall, hade sjukt kul! Berättar snart om min helg, ska bara ladda över bilderna från mobilen. Puss ///J

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Golan & Jennifer - 20 maj 2013 13:22

Tjaaanääää!    Har inte bloggat på riktigt länge man jag tar inte ens bloggen seriöst och bloggar bara när jag har lust. Men i helgen så har jag faktiskt tagit det chill, förra veckan så chillade jag galet, va på dansuppvissning sen tog det lung...

Av Golan & Jennifer - 14 april 2013 22:16

Jag som trodde att jag klarade mig ensam så bra, men sist jag såg dig så satt känslorna kvar, ja hur kunde jag vara så naiv? Ja kunde jag vara så naiv?, varför känner jag såhär det förvånar mig, och nu ångrar jag mig grovt att jag såra dig.   ...

Av Golan & Jennifer - 9 april 2013 21:21


Don't forget that! Gaaaayyyteeext haha!  

Av Golan & Jennifer - 5 april 2013 14:10


  Whoooooooooop Whooooooooooooooooooop!    Är allting bra med er? Här är det fett nice, solen skiner in till mitt rum! Idag vaknade jag vid 11, gick upp gjorde mig en god frukost och tog det lungt, och nu har jag precis kommit ur från duschen!...

Av Golan & Jennifer - 2 april 2013 13:30

Humöret är på topp!    Det är viktigt och ha posetiv energi hela tiden finisar, va runt folk som ger dig energi då blir allt mycket lättare! Jag kunde inte sova så bra inatt, kom hem vid halv 1 igår och efter vi hade vart på resturangen och rökt VP...

Ovido - Quiz & Flashcards