golanjenni

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2012

Helgen ///J

Av Golan & Jennifer - 28 augusti 2012 18:47

Tänkte bara dra igenom min helg snabbt bara för att en viss person (åke host) ville att jag skulle skriva om honom..
Fredag: Slutade skolan rätt sent så jag åkte hem direkt och åt, duschade osv, sen mötte jag upp Åke i centrum och gick hem till mig. Han sov även här, vilket var mys. På morgonen gick vi ner och åt frukost, sen mös vi lite till innan vi båda skulle till bussen.
Lördag: Åkte hem till pappa och gjorde mig iordning, sen tog vi färjan över till ekerö där mina ''kusiner'' bor. Va där hela kvällen, åt middag och så, sen sov jag även där så jag och Amanda tog ett nattbad i jaccuzin lite senare på kvällen. Näääääjs! Sen virade vi in oss i filtar och la oss i soffan framför en film med jordgubbar och mjölk. Efter filmen la vi oss i sängen och snackade innan vi somnade.
Söndag: Åkte förbi skärholmen en snabbis på vägen hem, shoppade lite och kollade på telefoner. Ska köpa ny nästa vecka kanske mihihi. Annars tog jag det bara chill och kollade på Pretty Little Liars hela dagen. Världens bästa serie!! Aaaaah så jävla bra!!!!!   Vet faktiskt inte hur jag ska klara mig nu när det är säsongsavslutning imorgon. Kommer inte klara mig utan det, buhuhuuu!! VAFAN SKA JAG KOLLA PÅ NU LIKSOM?!
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Golan & Jennifer - 20 maj 2013 13:22

Tjaaanääää!    Har inte bloggat på riktigt länge man jag tar inte ens bloggen seriöst och bloggar bara när jag har lust. Men i helgen så har jag faktiskt tagit det chill, förra veckan så chillade jag galet, va på dansuppvissning sen tog det lung...

Av Golan & Jennifer - 14 april 2013 22:16

Jag som trodde att jag klarade mig ensam så bra, men sist jag såg dig så satt känslorna kvar, ja hur kunde jag vara så naiv? Ja kunde jag vara så naiv?, varför känner jag såhär det förvånar mig, och nu ångrar jag mig grovt att jag såra dig.   ...

Av Golan & Jennifer - 9 april 2013 21:21


Don't forget that! Gaaaayyyteeext haha!  

Av Golan & Jennifer - 5 april 2013 14:10


  Whoooooooooop Whooooooooooooooooooop!    Är allting bra med er? Här är det fett nice, solen skiner in till mitt rum! Idag vaknade jag vid 11, gick upp gjorde mig en god frukost och tog det lungt, och nu har jag precis kommit ur från duschen!...

Av Golan & Jennifer - 2 april 2013 13:30

Humöret är på topp!    Det är viktigt och ha posetiv energi hela tiden finisar, va runt folk som ger dig energi då blir allt mycket lättare! Jag kunde inte sova så bra inatt, kom hem vid halv 1 igår och efter vi hade vart på resturangen och rökt VP...

Ovido - Quiz & Flashcards