golanjenni

Alla inlägg under juni 2012

Av Golan & Jennifer - 19 juni 2012 11:08

God Morgon Bloggen!  

Ja? Ni undrar säkert varför jag inte är i skolan (sommarskola) Jag orkade verkligen inte, kände för och dissa det en dag.

Så ja. Igår så var jag i skolan dåra, kom hem och chillade hemma hela dagen. På natten (kvällen?)  satt jag och chattade, inte det bästa men aa sen somnade jag vid 1 tror jag.  


Anyway som sakt är jag inte i sommarskolan, haha fett skööööönt. Ni anar inte hur jobbigt det är och ha 4 timmars matte på en dag, man har liksom 3-4 tim matte i veckan. Jag lovar det är tungt, eftersom matte är absolut inte min bästa vän.


Allafall idag så skulle ja dra till fiket, jag Jennifer Chappa Henok Jolie och kanske Pommac. Men varken Henok eller Chappa kunde inte, så vi skiter i det. Eftersom min älskling Jennifer åker imorn  i 5 dagar med Pauline, så måste jag va med henne. Så vi ska nog träffas. Men ska träffa min Amor (Pauline) Innan en snabbis, känner verkligen för det.. Kommer sakna dom som fan, liksom 5 dagar utan BÅDA det e tungt.


ANYWAY HAHAHHHHAHHAHAHHA JENNIFER DU GJORDE MIN DAG REDAN, DEN DÄR VIDEON DET ÄÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅ VII. NI SOM SÅG, HAHA ASSÅ DET E DRIV SOM NI NOG FATTAR. ÄLSKAR DIG SÅ JÄÄÄVLA MYCKET ASSÅ ÅÅÅH HAHAHAHA


Av Golan & Jennifer - 19 juni 2012 01:54


HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAH JAG DÖÖÖÖR! BJUDER PÅ DEN ALLIHOP HAHAHAHHAHAHA

Jag dog jävligt hårt när jag läste ditt inlägg. Alltså, detta är så jävla sjukt. Du är verkligen världens finaste person, och man kan ha så jävla kul med dig! Alltså du gör mina dagar, haha asså fyfan va jag garvar. Asså jag kan verkligen inte beskriva kärleken till dig, den är för stor. ASSÅ PÅ RIKTIGT. Stjärnstopp, stjärnstopp, stjärnstopp, stjärnstopp, stjärnstopp, stjärnstopp, stjärnstopp, stjärnstopp, stjärnstopp, stjärnstopp, stjärnstopp, stjärnstopp, stjärnstopp, stjärnstopp, stjärnstopp, stjärnstopp, stjärnstopp, stjärnstopp, stjärnstopp, stjärnstopp, stjärnstopp, stjärnstopp, stjärnstopp, stjärnstopp, stjärnstopp, stjärnstopp, stjärnstopp, stjärnstopp, stjärnstopp, stjärnstopp, stjärnstopp, stjärnstopp och så jävla mycket mer. Du är så jävla underbar. Och du förtjänar mer än det bästa, så fin person som du är. Det finns verkligen ingen som du, du är världens bästa golan och du är speciell i mina ögon också. Du är inte bara vacker, världens bästa, utan du är också en äkta vän. Du skulle ställa upp för vem som helst i alla lägen, och det min vän, är en förmåga inte alla har. En förmåga som alla uppskattar. Min glädjespridare och vänsterprassel, je t'aime med hela mitt hjärta. Du har en speciell plats som alltid kommer finnas kvar i mitt hjärta.   

 

Av Golan & Jennifer - 19 juni 2012 01:14

Hello folks!
Min helg har varit ganska lugn, har bara tagit det chill och så. Kändes som att det behövdes eftersom att det alltid varit så mycket! Sen idag har jag inte heller gjort så mycket. Gick upp lite tidigare för att gå ut med Ice, sen hoppade jag in i duschen och började göra mig iordning. Sen mötte jag och Bella upp Emelie i Huddinge, och åkte sen till stan. Skulle in på Gina för att hitta ett par shorts men dom fanns inte där så får väl kolla i Kalmar när jag är där eller nåt. Sen skulle min syster bli sminkad, så jag och Emelie satt inne på makeupStore under tiden  och snackade. Sen stannade jag och syster på Subway i Tumba och käkade liteee. Sen körde min pappa över mig till mamma med mina grejer. /J
Lite bilder ifrån idag
      

Av Golan & Jennifer - 17 juni 2012 11:38

 God Morgon på er!   


Hur mår ni? Själv är allt här jättebra faktiskt. Förutom vädret? Asså allvarligt talat.. Det är bra att det ska småregna lit ei sommar, bara lite. Så att det inte heller blir för tort, men det här är fan sjukt..


Allafall vaknade vid 11, gick upp åt frukost med lillasyster och gick ner igen. Vädret idag kan man ju inte direkt gå ut och spela fotboll haha..


Allafall så ska jag nog bara ta det lungt idag. Föresten snackade jag med Pappa och Mamma, mamma ville boka biljetter till Kurdistan.. fast min bror kommer jobba och det så han nekade. Och jag tänker inte åka dit utan honom.

Så av någon sjuk anledning vill pappa ta mig till Göteborg efter midsommar? Och han sa att han ska ringa Diana för han vill att hon ska komma. Självklart är jag på! Hellre åka till Göteborg där min kompis följer med, hon e verkligen som en syster.


Så han ska snacka med henne idag, så vi funderar och dra dit. Där vi bor i "vandrarhem"? Pappa o lillesyster i ett rum, och jag o Diana i ett annat rum. Hihi och då faan i mig ska vi till Liseberg. Va där för längesen då jag var liten. Kunde inte åka så mycket.. Men nu jäävlar!


Men spanar in med ett inlägg senare, säkert..

   

Jag och Sebbe hade lite tråkigt igår haha!


  

Av Golan & Jennifer - 16 juni 2012 17:22

(LÅTEN PASSAR IN PÅ DIG, SOM SMÖRET PÅ MACKAN)

Fick såndär "kick" och började tänka på dig..

Jag vill bara säga mitt hjärta, att jag älskar dig som in i helvete. Du vet själv att jag inte säger det till vem som helst.


Den här bruden, mina vänner. Hon är verkligen jätte speciell i mina ögon. 

Har ni någonsin haft en sånhär bra vän? När man är nere, är det bara kolla på henne och man hör hennes "ekorre" skratt och man blir lycklig. Du gör allt så lättare, jag vet inte hur men det bara är så? Du är så underbar! Och dom som har dig i sitt liv, är därmed lyckliga lottade. Du förtjänar så jävla mycket, och du vet själv att du har haft idiot killar som snackar med dig som inte inser att du är världens finaste.

Jag vill bara säga det här hjärtat mitt. Du är den finaste glädjespridaren man kan tänka sig. Jag önskar du kunde ha mitt hjärta i 2 sek, på så sätt förstår du hur mycke jag älskar dig.. Om man ens kan förstå det? För jag fattar inte..


Jag hoppas bara att du förstår, på något sjukt sätt  hur mycket du betyder för mig? Och allvarligt talat, du är nog den ända som kan förstå mig. Det är darför det är så lätt och prata med dig, för du säger mina fel på ett bra sätt. Du förstår alltid mig, vilken situation jag än är på. Du känner mig på ett sätt, som många har svårt och göra. Du lyssnar alltid, och ger mig tips. ÄLSKAR DIG SÅ JÄVLA MYCKET HJÄRTAT     

Av Golan & Jennifer - 16 juni 2012 17:17

Hej på er!
Har inte hänt så mycket idag, somnade fett sent och sen gick jag upp vid 11 eftersom att jag skulle följa med till skärholmen för att köpa en ny data. Men vi bestämde oss för att åka till Heron City istället jag, pappa och Helen. Sen käkade vi en minimeny på donken och var med på ett godisregn vid citygross. Haha.. Sen kom min syster och hennes kille och hämtade oss! Min hund hade haft ner jättemycket grejer i lägenheten när vi kom hem så jag hjälpte pappa med att städa upp det eftersom att dom hade bråttom iväg. Sen gick jag ut med hunden! Och nu har jag suttit här framför datorn en stund men ska snart gå ut í köket och fortsätta med maten och lyssna på musik i högtalarna. Efter maten så ska jag ut och träffa Golan och Pauline, vilket kommer bli kul eftersom att jag har saknat mina fina pärloooor. Aja men nu ska jag gå ut i köket och skära grönsaker. Puss /J

Av Golan & Jennifer - 16 juni 2012 16:00

Wiz Khalifa, är king asså!


Allafall, min lördag hitills har varit fett seg. Faktiskt. Ska snart duscha och bara ta det lungt.

Vill bara ta det lungt idag, men tror att jag ska träffa Pauline senare. Tills dess, ska jag roa mig med musik.

Puss så länge, finisar.

Ovido - Quiz & Flashcards