golanjenni

Alla inlägg under juni 2012

Av Golan & Jennifer - 28 juni 2012 15:42

Det är världens finaste väder ute just nu, men jag kan inte ligga i solen och t.ex äta jordgubbar och lyssna på musik som alla andra gör just nu. Nejneeeej, för pappa skulle prompt flytta till en lägenhet som står öppen, med bara en gräsplätt som alla ser utanför. KUL JUL. Tänker ju inte lägga mig där precis.. Så nu sitter jag inne och kollar på tv medans andra jobbar på brännan.. MEN! Om det är lika fint väder imorgon, så sticker jag hem till mamma på förmiddagen så att jag kan sola lite. Hehe. Sen går jag nog hem till pappa igen hahaha.. Vad gör man inte för lite sol?

Wellwell, sov ju hos Angelica igår och det var kul. Först va vi ute och var lite med grabbarna och sen drog vi hem till henne för att kolla matchen mellan Portugal och Spanien. Vivaaaaa España!! Woohoooo! Efter det så låg vi och snackade i hennes rum men då ville Martin och Jeppe att vi skulle komma ut vid 12 så vi gick till bergvik och chillade. Spelade gris och så hahaha... Sen kollade vi på film, skrattade asakalasamycket och spelade rebubbled vilket är standarden hos oss. Vi gick och la oss vid kvart i 5, inte för att vi var trötta utan för att jag skulle upp tidigt för att gå ut med hunden så behövde liksom sömnen. Så imorse gick jag hem vid 12 för att gå ut med hunden så duktigt matte som jag är, hihi. Sen har jag ätit, kollat på tv och chillat. Sitter och planerar för ikväll, funderar på att dra på bio med mina fina vänner, Ida smsade mig nyss och frågade. Men får se. Aja, vi hörs sen! Puss /J

Av Golan & Jennifer - 27 juni 2012 23:40

Kollade ni på matchen? Spanien mot Portugal.. Spanien vann på straffar vilket var bra. Men jag tyckte faktiskt Portugal spelade fint. Fast såg bara matchen lite på slutet. För kom hem vid halv 10.


Allafall var jag  ju ute med Pommac. Vi drog först till Kulan och träffade Chappa o fler, sen drog vi till C träffade Pauline en snabbis typ 5 min vilket egentligen var onödigt.

Allafall sen drog jag o Pommac till unkan. Vart fett osocial eftersom jag ääär ovanligt trött, säkert från gårdagen.


Anyway så kom denna låt upp på YTB. Fyfan vad rörd jag blev. Ni förståår inte hur mycket jag älskade denna låt förut.

När jag var liten jag lyssnade på den här hela tiden, helt jävla sjukt. Och nu så lyssnar man igen..

Av Golan & Jennifer - 27 juni 2012 19:05

Tjollahopp!  Nu sitter jag här färdigfixad och klar. Väskan är dessutom packad! Så nu väntar jag bara på att Angelica ska smsa mig så att vi kan mötas. Är ni nyfikna på att se vad dagens outfit består av? Slänger isånnafall in en bild lite senare när vi hörs igen. PUSS /J

Av Golan & Jennifer - 27 juni 2012 15:00

Heeej!
Igår fyllde jag 16 år, helt sjukt om man frågar mig. Och säkert min brorsa med eftersom att han trodde jag fyllde 15 haha.. Noll koll. Men ändå, det är ju bara två år kvar tills jag fyller 18?! Huuuur grymt är inte det? Dock var vädret inte det bästa igår men det gjorde ingenting. Är sjuuukt nöjd med dagen, vaknade, hoppade i ett bad, tog det lugnt.. Ja, ni vet. Sen drog jag hem till papi där jag lockade håret, sminkade mig och satte på mig kläder. Under tiden fick jag sällskap av min fina syster som var dj:n i huset då haha.. Sen kom hela min familj med deras respektive och åt middag. Fajitas, önskat av mig hehe störtgott! Sen vid fikat fick jag mina presenter, och är jättenöjd med dom! Tack!!! Sen drog jag vidare, hoppade på Sebbe och Golans buss och så åkte vi in till stan. Va i Hammarby sjöstad hela kvällen, kollade skräckfilm, snackade, skrattade ja, allt man gör med sina närmaste. Fick presenter av Ida, Pauline, Golan och Ida också. Även fast jag är jätteglad över presenterna så ville jag verkligen inte att dom skulle köpa något. Asså med hela mitt hjärta. Bara att dom var där gjorde mig till världens gladaste! Men tack ännu en gång mina bästa! Ni är mitt allt. ÄLSKAR ER SÅ MYCKET ATT JAG KOMMER SPRÄNGAS!!
Tog några mobilbilder igår, rätt dålig kvalitée, men det får duga
 
 Så såg jag ut igår. BTW!! Följ mig på instagram! jjenniferrr@
     
   
  I väntan på tvärbanan..
 

Sen på hemvägen så blev det lite knas, tvärbanan hade slutat gå och folk gick in i oss och så. Men vi tog nattbussen hem så det gick bra ändå. Idag har jag inte gjort så mycket, väcktes av min syster som hade frukosten färdig (naw), så gick upp och åt frukost till Pretty Little Liars. Ikväll ska jag vara med Angelica, sover där också tror jag. Så det blir trevigt, har inte träffat henne på ett tag, dessutom slutade det inget bra då. Men nu iallafall! Vet inte ifall jag bloggar ínnan jag drar, eller ifall jag bloggar där, men vi hörs iallafall. PUSS!! / J

P.S TACK TILL ALLA SOM SA GRATTIS TILL MIG, NI ÄR GULDVÄRDA. PUUUUUSSS

Av Golan & Jennifer - 27 juni 2012 14:42

Hello!   


Hur är det? Själv är det faktiskt skitbra! Vaknade klockan tolv och har bara tagit det lungt sen dess.

Vädret är väl inte superbra, men det duger?  Anyway så skrev Pommac till mig och ska iväg och träffa han vid 5-6.

Vet inte direkt vad vi ska göra, men man får ta det som det kommer. Kanske ska vi ut o fika? I do no.

Vi får se sen vad som händer på kvällen, kanske träffar Pauline en snabbis också. Puss så länge!   

  Visst är Pommac söt?

Hihi cooooling   


Av Golan & Jennifer - 27 juni 2012 02:37

 

(Bild från idag, jag o Emelie på pizzerian)


Kom hem för en halvtimma sen ungefär. Som ni vet var jag i Mårtendal hos Pauline. Åkte dit med Jennife & Sebbe.

Vi kollade på paranomal activity 3.. undra om ja kan sova nu? Skulle vara mysigt med lite sällskap.

Allafall hoppas att  du Jennifer har haft en fin födelsedag. Nu ska jag faktiskt lägga mig ä galet trött, puss!

Av Golan & Jennifer - 26 juni 2012 16:13


FÖST VILL JAG GRATTA MIN ÄLSKLING JENNIFER SOM FYLLE 16 ÅR IDAG. Hoppas du får en underbar dag ( men det ä klart för du kommer va med mig )   Haha..

Ni som inte grattat henne gör det nu!  Grattis som fan mitt hjärta vi ses sen!


Allafall har jag haft en skit bra dag hitills. Hade sommaskola och jag skulle skriva NP.

För jag hade ju IG i matte så det va liksom skit viktigt för mig och klara det.

I 9:an fick jag 11 poäng av 23. Gissa vad jag fick nu? 23 va godkänt, och jag fick 24.


Jag skrek av glädje asså äntligen är det klart. Nu kan jag fan i mej komma in i gymnasiet!

Allafall, så det är skönt.


Ikväll eller om typ 2 timmar ska jag till pizzerian med Emelie och käka, tror jag.

Sen möter jag upp  Ida & Jennifer vid 8 och drar till Hammarby där Pauline flyttade i söndags. Vi ska bara ta det lungt, och såklat fira Jennifer. Det komme bli gryyymt, Jennife du förtjänar och ha en underbar dag.


Men kommer komma hem sent, så vi får se om jag orka blogga när jag är hemma igen!

Av Golan & Jennifer - 25 juni 2012 23:30

  
Måste köra en stor hiss! Dipdye! Asså det är så jävla coolt, varesej det är med en färg som t.ex rosa eller en färg som mörkare brun.  Jag ska testa det här! I sommar. Kanske med hårmascaror först, men om det blir bra så bokar jag tid hos frissan!   MEN KOLLA HÄR LIKSOOOOM, ÅÅÅÅÅH GE MIG NU!!!!! /J
  

Dock ska den som vågar göra det här ha riktigt stor cred. Så jävla häftiiiiiigt! OMG JAG DÖR.

Ovido - Quiz & Flashcards