golanjenni

Alla inlägg under juni 2012

Av Golan & Jennifer - 25 juni 2012 22:34

Hej på er! Har ni haft en bra midsommarhelg? Det har jag iallafall!! Orkar egentligen inte gå in på det så mycket, för det har hänt så mycket men kan beskriva det kort. Vi kom till Kalmar vid 22-tiden i onsdags och bestämde oss för att stanna hos min mormor en natt eftersom att vi skulle behöva städa och såntdär när vi kom till sommarstugan. Men sen åkte vi iallafall dit vid lunchtid på torsdagen och då fixade vi bara till allting och tog det lugnt. Sen på fredagen så var det ju midsommarafton, och då umgicks vi med en bunt stööööörtsköna människor som vi dansade vanligt och runt midsommarstången med. Eftersom att det var rätt dåligt väder fick vi ha jeans på oss, men vi vart glad över att vi ens fick sätta på oss något lite finare. Midsommardagen blev dock fin, så den dagen spenderade vi med att sola lite, gå på promenader, åka båt och sen åka ring. Det var superkul, men både jag och Pauline har största träningsvärken eftersom att vi var tvunga att hålla i oss så hårt i handdtagen på ringen. På söndagen tog vi det chill men hade ändå roligt. Började packa ihop och sånt, sedan åkte vi in till Kalmar igen och sov hemma hos mina kusiner. Käkade lite gott och flummade hårt höhö. Och imorse åkte vi hem! Bilresan gick jättebra och det gick rätt snabbt. Dagen idag gick åt av att packa upp, tvätta, äta, ringa samtal och planera. Men nu känner jag mig klar och att jag har gjort nytta så det är skönt. Aja nu ska jag sluta babbla, nu får ni bilder ifrån helgen! /J      Våran sovkupé!     & utsikten från den!     Charmiga tjejeeeer       Vi arbetade lite också! Fixade taket på våran stuga.     Körde brännboll, barnen mot de vuxna. Dock ser man bara lite av de vuxna på bilden     Åkte ring, hahaha        Solnedgången! Dessutom är det utsikten från vår ministuga!     Glad tjej!     Vår fina midsommarstång! Obs att barnen gjorde den hehe               Dans runt midsommarstången!     Lite halvful bild dåra. Men det är ren lycka alltså.   Världens finaste tjej!     Sen kom regnet..                    Loveu!

Av Golan & Jennifer - 25 juni 2012 21:46

Huh!

Äntligen är jag hemma igen, känns som jag har åkt jorden runt. Ska berätta lite vad som hände.


Dagen började med regn, var påväg till skolan liak tråkigt som vanligt. Jag kom hem runt 2 jättestressad byte om och sen så mötte jag upp Kalle i Rönninge, och Bey. Vi åkte vidare till Stan. Kalle mötte sena kompisar och jag o Bey gick runt i fett många äffärer. Tro mig hon ville döda mig, jag bestämmde mig aldrig vad jag skulle köpa. By the way gissa vilka jag ser i g e n? Marcelo & Annica i Åhléns.


Allafall så fick jag med mig ett par jeans från gina, sen body plash skit, sen en skjorta ifrån carlings ( min favorit äffär ). Tro mig om ni ska handla kläder, gå in dit dom har fett fina kläder. Allafall sen visste jag inte vad jag skulle köpa så jag köpe en genom skinlig vit skjorta också. Dessutom köpte jag en till sak men det kan jag tyvärr inte avslöja nu.


Föresten har Jemie vart borta i 2 vec, hon var i Spanien så hon kom hem idag. Vi mötte varandra i tåget, hade saknat henne faktiskt! Allafall imorn så har jag skola, tror jag ska skriva NP för mitt mattebetyg, btw fyller älsklingen Jennifer 16 år. Hon kom hem faktiskt idag från kalmar, tror hon är jäävligt trött. Har saknat henne som fan, så vi ska ta och fira henne imorn.


Men ska hoppa in i duschen efter allt, puss på er!   

G'/

Av Golan & Jennifer - 24 juni 2012 19:44

 

I'm not bad, im just not good for you- Chris Brown

Av Golan & Jennifer - 24 juni 2012 14:45

What's up?   

Haha visst var rubriken tung? Jag garvade som fan när jag läste den..


Allafall hur mår ni? Själv är det underbart. Fett sjukt att det var fett varmt vid 1, sen så börjar det regna nu.. Yeah kul.

Vaknade vid 12 idag, gick up och åt frukost och så. Skulle till Skärholmen med Diana men hon skulle få kusiner så det blev aldrig av.


Oh, skit söndagar. Haha men dom är ändå tunga, asså det är typ "chill-dag".

Anyway så har jag inte så mycket och säga.. Imorn har jag skola, sen drar jag till stan med Bey.

Puss, uppdraterar senare!   

Av Golan & Jennifer - 24 juni 2012 01:38

Yeah !   

Kom hem för drygt en timme sen. Berättar snabbis med ett inlägg va jag gjorde. Är grovt trött.

Åkte till Flaten med Emelie, i början var det fett tråkigt. Vi chillade och det var fett hög musik på. Allafall sen så såg vi Pim och chillade lite med henne, hennes tjejkompis o hennes killkompis. Där efter träffade jag Ertugrul snabbt.


 Det var musik och sånt. Men ni skulle bara veta hur jobbigt det var påväg hem. Borde varit hemma tolv, kom hem 45 min efter.  Det var allvarlit talat 100 personer som skulle in i en fucking buss, asså jag blev putad  och allt, så vi gick av, Och ertan o dom hade damp  blev fett irriterad så vi gick till skarpnäck. Det var typ 50 pers där, så hör jag någon skrika RODNEY. Gissa vilka som var i skarpnäck vid halv tolv? Annica, Hanna J, Rodney och Marcelo från BB. Ingen gick fram till dom förutom jag haha skämmde ut mig. Ja gick till dom ja bah tja, från ingenstans. Sen sa jag grattis till Hanna J och ja frågade om ja fick ta bild med dom, ja bah komigen ni e kända va inte tråkiga haha, sen ja bah t marcelo ta hand om annica sen drog jag. Helt random haha.


Anyway tänkte lägga upp bilden som  Emelie tog på oss.

  Jag och annica ser fett små ut haha


Av Golan & Jennifer - 23 juni 2012 16:13

Yeah!   

What händer snyggingar?

Själv dunkar jag lite musik, och tar det lungt. Har precis ätit och ska snart fixa mej snabbt sen dra.

Ska nämligen till The Sense i Flaten. Några/Någon som ska dit också? Ska allafall dit med Emelie, William skulle kommit men han tycker det är onödigt eftersom han ska iväg sen. Allafall har kollat o de e faktiskt rätt många som ska dit.

Men vi  kanske hörs ikväll, om ja orkar uppdratera när jag kommer hem igen!

 

Av Golan & Jennifer - 22 juni 2012 23:28

 

Ovido - Quiz & Flashcards