golanjenni

Alla inlägg under juni 2012

Av Golan & Jennifer - 14 juni 2012 13:04

Hej finisar!
Vaknade för en och en halv timme sen kanske, och då gick jag direkt ut med min bebis. Sen satte jag på musik och började laga mig någonting att äta. Sen har jag suttit framför tv:n under tiden hehe. Och nu sitter jag här! Min syster kommer hem snart och då ska vi kolla på Suburgatory och fördröja tiden lite. Sen vid typ 3 halv 4 så går jag hem till mamma en snabbis och duschar, gör mig fräsch, äter och fixar mig lite. Sen skjutsar hon mig till Frida! Får väl chilla på henne medans hon gör sig färdig eller nåt. Sen får vi skjuts in till Södertälje för att gå på en ungdomsfest på någon klubb där, vilket lär bli kul. Sen får vi se vad som händer, sover där så vi lär väl va uppe hela natten om jag känner oss rätt hehe.   Aja men nu ska jag ta fram någonting att ha på mig ikväll och städa undan lite. Vi hörs sen! Puss / J 

Av Golan & Jennifer - 14 juni 2012 12:58

Man kan ju inte mer än hålla med, eller vad tycker ni?

Av Golan & Jennifer - 13 juni 2012 23:30

Hej på er! Nu ligger jag här i sängen med min spellista med lugna låtar på spotify i öronen. (det kanske är en sak som ni inte visste om mig? måste alltid lyssna på musik innan jag går och lägger mig när jag är själv, annars känns det som att jag inte kan sova hehe). Men ska sova alldeles strax, har lite att fixa imorgon. Men uppdaterar då. Puss / Jennifer

Av Golan & Jennifer - 13 juni 2012 20:02

ASSÅÅÅ NI ANAAAAR INTE!!! VET NI HUR JÄVLA SHOPPINGSUGEN JAG ÄR?!?!?!!?! Få lite nya grejer in i gaderoben.. Tröjor, byxor.. JEANS. ÅÅÅÅÅÅH JAG TRÖTTNAR ALDRIIIIIG!!!! Ska försöka få med mig min syster in till stan någongång i helgen eller nästa vecka. Iiiiiii!!! Sitter inne på massa nätbutiker och suktar, måste få lite insperation!!

Aja, Hej förresten!! Idag har det inte hänt så mycket, skulle ha följt med Pauline till södertälje för att serva hennes moppe men killen va sjuk så det blev inte av. Så jag gick upp lite tidigare för en runda med hunden och rensa tankarna lite. Jag tänker för mycket, varför kan jag inte bara sluta tänka så mycka och bara leva? Så fucking irritejting. Hoppas det går över snart. Snart blir det filmdags med papi och sen sovdags. Imorgon ska jag på en fest i södertälje med min barndomsvän som bor där och sen så sover jag även hos henne. Men jag uppdaterar lite mer imorgon! Puss / Jennifer

Av Golan & Jennifer - 13 juni 2012 17:12

Av Golan & Jennifer - 12 juni 2012 22:28

  Kvällens fråga: Kan grisar bli generade? :S 

Av Golan & Jennifer - 12 juni 2012 16:34

Hello Snyggingar!   


Kan börja med och säga ääntligen har man sommarlov!

Hade skolavslutning idag klcokan 10. Jag och Sebbe presenterade "showen" vilket var as kul. Sen fikade vi alla i klassen, det var då tårarna började rinna. Det är helt sjukt hur nära ja har kommit vissa på slutet, och nu är dom flesta en stor del av mitt liv. Tack för allt världens finaste klass!   


Efter skolavslutningen hämta Pappa upp mig med lillasyster och sen hämtade vi upp mamma och Elizabeth.

Vi drog till Kulturama där min bror skulle ta studenten (mottagning?) Ah det var allafall sjukt nice. Stort grattis till honom!  Och  påväg  hem drog vi förbi donken och nu är jag hemma!


Senare vet jag inte om jag ska ut? Ska höra med Pauline om vad vi ska göra vi får se.

 

Bild från idag, Ludvig och den jätte söta Maja och sen min bror. Åh vill också ta studenten..

Ovido - Quiz & Flashcards