golanjenni

Alla inlägg under juni 2012

Av Golan & Jennifer - 12 juni 2012 15:15

Slutade 9:an idag och det var skitjobbigt, grät faktiskt mer än vad jag trodde att jag skulle göra.. Fast det tråkiga var att många gick hem nästan direkt, så hann inte säga hejdå till alla. Men iallafall, var tvungen att krama alla för att jag kommer sakna dom så jääääääävla mycket. Hade man frågat mig i typ sjuan ifall jag skulle gråta på skolavslutningen och ifall jag skulle sakna mina klasskamrater så hade jag svarat nej, alla gånger. Kan vara för att det vara kaos i början, två klasser slogs ihop och vi gick verkligen inte ihop. Sen har det varit väldigt uppdelat och så efter det. Men nu i nian så har vi kommit så jävla nära varandra. Asså vi kan liksom alla vara med varandra, hälsa på varandra och skratta tillsammans. Kommer aldrig glömma de här åren mina älskade vänner, ni har gjort mina dagar i 5 år. Och vissa har tillochmed gjort dom sedan dagis. Vi har skapat oförglömliga minnen!!
TACK FÖR ALLT KLASS 9 SÄBY!! Älskar er skitmycket   

Bilder lånade från bästis.
 (säg till om du vill att jag ska ta  bort dom)
   

Av Golan & Jennifer - 11 juni 2012 22:49

Snabbis.

What's up? Kom hem för en stund sen. Drog vi 5 till Alby träffade Drigo snabbt vi drog hem till honom och bara tog det lungt sen mötte ja upp Pauline & Jennifer o Sebbe o drog till han.


Tycker dom här killarna sjunger bra! Dom påminer mig om 1D, vad tycker ni? 

(DOM TVÅ FÖRSTA SOM SJUNGER E SÅ JÄVLA FINA, SPECIELL HAN MED MOBILVÄSKAN, PÅMINER MIG OM ZAYN GAAH)


Av Golan & Jennifer - 10 juni 2012 23:46

Ta in orden, världens finaste glädjespridare, du gör allt så mycket lättare.. je t'amie

    

Av Golan & Jennifer - 10 juni 2012 22:37

Tjena, igen!   


Vad fan händer? Själv kom jag hem för en stund sen.

Ska berätta lite faktiskt vad min dag har gått ut på , helt rörande men here we go!

Började med att jag Ringde Daniél och Diana och vi bästemmde oss för och träffas, men vad skulle man hitta på då?

Vi disskuterade gangska länge, sen körde vi FKB stilen och bara träffades. Tog bussen med Emelie till Hallunda och sen tåget till Vårberg och träffa först min efterlängtade älskling Diana som jag inte sett på evigheter, och Daniél.

Vi tog en promenad och funderade på vad vi skulle hitta på, sen bästemmde vi oss för och dra till RIX-FM fast det skulle sluta så vi sket i det.. Istället drog vi till Lillholm i Vårberg och träffade Nermina, Marjam, Alice och Sonia.  Sen kom Heyab precis när jag skulle dra..



Ja, det var väl helt okej söndag, fick träffa älsklingarna så vad ska jag mer begära?

 

Imorn börjar jag kvart i 1 och ska ha lunch med 9:orna som Jennifer nämnde.

Yippie ! Men vi hörs nog imorn, Puss!    (aw va gulligt) ;)

Av Golan & Jennifer - 10 juni 2012 18:34

Haha asså förlåt, men asså vilken jäääääääävla fail. Jag och Pauline var helt säkra på att RIX FM-festiavalen var imorgon, alltså att det var den 11:e. Sen nu får någon timme sen så fick jag reda på att det var idag. HAHAHAHAHHAHA ASSÅ ÅH JAG ORKAR INTEEEEE!! Hur korkad får man vara egentligen? Vi hade verkligen sett fram emot det faktiskt, mest för att James Morrison skulle vara där och framföra våran låt I won't let you go.  Det blev ju ''våran låt'' eftersom att vi hörde den första gången tillsammans och sen för att vi lyssnade på den varje dag sen utan att tröttna. Har fortfarande inte gjort det liksom. Dessutom föklarar texten hur vi kände då.  Så det var riktigt tråkigt att vi missade det men aja vad ska man göra haha. BAJSKORVVVVVVV  
Så har bara varit hemma och tagit det chill idag. Fast har dock fått mycket saker gjorda, har städat rummet ordentligt och packat väskan till papi imorgon. Hade tänkt att fixa iordning gaderoben också, men det får bli efter att jag har kommit hem från farmor. Ska dit om en timme lite drygt, vi ska fika och såntdär lite spontant. Mys! Sen imorgon så börjar jag kvart i 1 med ''fin''lunch. Då ska våran klass få äta fin lunch med fina dukningar och så som några lagar åt oss. Typ en sista grej som vi gör innan vi slutar på tisdag. Ska faktiskt bli trevligt! Aja men jag uppdaterar lite senare. Puss / Jennifer

G'/

Av Golan & Jennifer - 10 juni 2012 12:09

Hej på er   


Hur mår ni? Själv är det faktiskt sjukt bra..

 Känner mig inte längre ett dugg stressad som jag gjorde för några dagar sen, vilket är superskönt!

Allafall bloggade aldrig igår när jag kom hem.. men tänkte berätta lite vad  jag gjorde. Vid klockan fem bästemmde jag Bella och Charbel dra till fiket i Rönninge, men tror ni inte att det var stängt?


Jo det var det.. Så vi drog till Tumba och satte oss ner vid donken och köpte lite fika.  Riktigt mysigt faktiskt.

Där efter tog vi faktiskt bussen till Salem C och drog till Charbel. Vi satte oss på altanen med några öl och  hade hög musik och spela lite kort  bara tog det lungt liksom, haha Charbel's granne hade också musik så vi försökte  battle med dom!   


Allafall nu sitter jag bara hemma och tar det lungt faktiskt, vi får se om jag orkar hitta på något idag.

Snackar faktiskt med Daniél och vi får se om jag ska ta och träffa han? Fast jag orkar nog inte åka ända dit, vi får väl sePuss!

Av Golan & Jennifer - 9 juni 2012 14:59

  Tjena Snyggingar!    

Hur mår ni? Själv är det toppen, sitter och pumpar musik. Det är faktiskt gangska konstigt eftersom jag har vaknat fett sent de här dagarna, typ 1 och så, men är det helg.. så är det! Allafall idag är det lördag, vad har ni för planer?

Själv så ska jag nog träffa Bella, ska prata med Pommac och dom också så får vi se vad vi hittar på.


P.S Gjorde FB test, kanske är Cristiano min prins    Eller?


Ovido - Quiz & Flashcards