golanjenni

Alla inlägg under juni 2012

Av Golan & Jennifer - 22 juni 2012 21:55

Yeah, rubriken talar!   


Jag vet att jag  inte har bloggat tidigare, men har varit jätte stressad. Ska tala om vad min dag har faktiskt gått ut på.

Egentligen skulle Charbel o fler komma hem till mig idag, men han o Jolie skulle dra till sin moster så vi sket i det.

Sen så sa Emelie till mig att vi skulle dra till Bredäng o grilla med Sonia & Marjam. Men jag skulle fundera på det.

Min familj skulle dra till min moster, eftersom  dem ska åka till New York på söndag. Och fira midsommar där liksom, och jag ville först inte dra dit. Till slut bästemmde jag mig för dra dit. Jag allvarligt talat duschade och fixade mig på 10 min  haha. Sen åkte vi bil till Vallentuna och va där. Det var faktiskt helt okej. Bättre än vad jag trodde.


Hoppas ni läsare har haft en riktig fin midsommar, Puss så länge!   

Av Golan & Jennifer - 21 juni 2012 23:24

I'm Back!

Underbara! Är tillbaka, drog ut en stund med Emelie. Mötte henne i Centrum och köpte lite gott sen satte vi oss ner i skolan och fick lite sällskap av de små haha. Jättemysigt! Sen satt vid plaskisen stund och chillade ner med Noelia & Amanda. Kul va? Allafall så är det annars nicenice.

Tänkte droppa med en bild som Emelie tog på mig när jag snackade i telefon.. lite osocial va?

Men bjuuder verkligen på den här!   haha jätteglad..

 

Av Golan & Jennifer - 21 juni 2012 18:40

Tjatja Bloggen   


Vet att jag är jätte dålig på uppdrateringen, men det är för att jag har bloggtorka.

Hur mår ni annars? Själv är det gryymt! Hade som sakt skola idag och det. NiceNice. Eller? Haha

Allafall och nu sitter jag här hemma. Ska kanske ut snart vi får se om det blir av, sålänge puss! (tror jag bloggar ikv)

 


Av Golan & Jennifer - 20 juni 2012 19:11

Hello Bloggen!

Hur mår ni? Själv är det toppen! Va i sommarskolan idag,  sen påvägen hem mötte jag Julia snabbt sen gick jag hem. Skulle träffa Charbel idag, men det blev aldrig av. Bey messade mig också, hon ville att jag skulle följa med henne till Älvsjö men kunde inte.. eftersom mamma har kortet.


Anyway så har ja faktiskt inge och säga.. Haha? Pussss så länge

Av Golan & Jennifer - 20 juni 2012 14:13

Hej sötnosar!
Sitter här nyduschad och färdigpackad. Väntar på att Pauline ska smsa mig så att vi kan hämta hennes grejer och bära hem dom till mig. Sen är det bara lite småsaker som ska fixas bara. Men sen åker vi! Wiiii!  För er som inte vet så ska jag fira midsommar i min sommarstuga som ligger typ 7 mil från Kalmar, och den här gången fick jag ta med mig Pauline!! Kommer bli fett skoj! Hoppas bara på bra väder så man kan åka ring och sånt Hihi men lovar att ta lite bilder som kommer upp på bloggen sen för jag kommer inte kunna blogga därnere, vi har inget internet. Men ni överlever! Ha en riktigt grym midsommar nu! Puss & Kram /J
Me right now, haha osminkad och ful klädsel jaja! Haha men körbah, är fett taggish
   

Av Golan & Jennifer - 19 juni 2012 23:25

  
 Dåliga bilder, men det här hade jag på mig idag, körde på en enkel chillklädsel bara.

Va iallafall ute med Pauline och Golan. Vi var på unkan, käkade godis, spelade wii och snackade lite. Sen gick vi hem till Pauline och hälsade på hennes mamma en stund tills hon skulle hem till sin pappa. Det var sista gången vi var ''samlade'' utanför hennes hus också, för hon flyttar på söndag. Känns lite jobbigt för mig också (haha gaylord), men nej har ju alltid varit där hon har bott, där minnerna sitter liksom. Men ja, man måste ju gå vidare någongång.. & det kommer bli skitbra hjärtat! I'll be there everyday! Wellwell, nu ska jag sitta och pussla ihop lite grejer. Vi hörs senare eller imorgon, puss! /J

Btw!!!! Kolla flätan Pauline gjorde på mig idag. Tyckte den var skitcool hehe! vado (a)
 

Av Golan & Jennifer - 19 juni 2012 23:01

Hello snyggingar.   


Kom nyss hem efter vart med Pauline o Jennifer.

Dom båda åker imorn ju i 5 dar, kommer faktiskt sakna dom.. Så Jennifer kommer nog inte uppdratera.

Juste jag kan inte komma in i själva bloggen?  Webbsidan visas inte? Men jag kan fortfarande spana in med inlägg här så sak samma. Fick min dator tillbaks idag jävla fitt data


Allafall har inte mycke och säga, imorn ska jag nog till Sommarskola skiten, sen träffar jag kanske Charbel på kvällen.

Uppdraterar imorn, ska bah kasta ut datorn genom fönstret asså..

 


Av Golan & Jennifer - 19 juni 2012 16:55

Hellu again!
Hur mår ni? Själv är det iallafall kalasbra. Det är skitfint väder ute, min magont har gått över och jag ska träffa mina finisar ikväll. Kan det bli bättre? Idag gick jag upp hyffsat tidigt, tvättade några maskiner och plockade iordning på golvet i mitt rum. Sen gjorde jag nudlar och tog det lugnt framför tvn. När mamma kom hem så hjälpte jag henne med några saker, och kände att jag gjorde lite nytta. Håller på att hjälpa mamma med maten nu också, men fick ta en liten paus medans spaghettin kokades upp. Som sagt, ikväll så ska jag ut med mina finisar. Har inte träffat Pauline på en vecka, dock ska jag vara med henne i fem dagar nu över midsommar, men ändå. Saknar henne snabbt varje gång. Och Golan ville träffa oss innan  vi åker imorgon. Sen när jag kommer hem igen så måste jag packade lite mera, och så tar jag det sista imorgon. Men nu ska fortsätta med maten, vi hörs imorgon. Slänger in ett inlägg innan jag åker då, haha fränt! Puss /J
  
En rätt så gammal bild på oss

Ovido - Quiz & Flashcards