golanjenni

Alla inlägg under juni 2012

Av Golan & Jennifer - 16 juni 2012 13:45

Den här låten e så jävla underbar..

Av Golan & Jennifer - 16 juni 2012 04:45

Har letat runt lite på aftonbladet, expressen osv, och äntligen kom jag fram till en sida där jag hittade artikeln om branden igår. De som bodde i huset lyckades ta sig ut i tid och tycks inte vara skadade. Tack å lov för det!! Men det var verkligen otäckt att se huset brinna sådär mycket. Men aja, det finns även två bilder på huset så ni kan nog se själva. Här är länken ----> LÄNK


Av Golan & Jennifer - 16 juni 2012 01:30

Jag vaknade nyss?! Så jävla misslyckat alltså. Jag som aldrig brukar kunna somna på kvällen eller tidigt överhuvudtaget? Snackade med Golan någonting vid 9 och då hade jag precis tagit en ipren eftersom att jag hade så jävla ont i magen. Och då sa jag till henne att ifall det försvinner (eller åtminstonde lindras) så skulle jag komma så fort jag kunde. Men sålänge skulle jag chilla. Och nu vaknade jag? Så jag somnade med mina nya jeans på mig, och med plattat hår. Kul. Måste gå och tvätta av mig sminket och hämta en värmekudde också. Och som grädde på moset så är Golan arg på mig, helt iskall. Aja, men om du läser det här iaf så ber jag om ursäkt för att jag somnade. Inte riktigt meningen va. Aja, men jag lär väl va uppe ett tag till nu, kommer ju inte kunna sova förnst om några timmar. Kalaskul. Vad fan ska man göra nu liksom? Får väl kolla film eller nåt, fb är ju ruttet.. HEJDÅ /J

Av Golan & Jennifer - 16 juni 2012 01:04

( fuckt up , ser lite drogad ut  men kör bara!


Skriver snabbt bara, eftersom orkar inte skriva värsta skiten. Allfall drog ut vid halv 8, mötte upp Julia i C och köpte smått o gott, vi drog vidare till Julia och chillade me  hennes syskon samt Charbel, där efter kom Ellinor en stund.

Senare vid 11 så kollade vi på Project X ( Hemmafesten ) Åh! Har alltid velat se den, o nu så. Får alltid psykoser att jag vill då bo i USA! Helt fuck film, men ska chilla någon halvtimme, sen blir det sängen.. åh har inte sovit bra på flera dagar nu..

  
Av Golan & Jennifer - 15 juni 2012 20:12

! Har fixat till mig lite, men har så jävla ont i magen alltså, så vet inte om jag drar till Julia. Men tog precis en ipren, så om det blir bättre så drar jag annars inte! Men tänkte iallafall berätta lite om gårdagen sålänge. Mamma kom ju och hämtade mig hos pappa och så fixade jag mig hemma hos henne plus att jag åt där. Sen skjutsade hon mig till Frida utanför södertälje och där väntade jag på att hon skulle fixa klart sig. Sen åkte vi in till Södertälje och handlade lilte godis innan insläppet började på The strip. Där skulle det va någon avslutningsfest för att man slutat skolan och dit fick hela södertälje komma. Och Frida ringde mig för en vecka sen typ och bad mig följa med! Så biljetterna va redan fixade. Insläppet skulle egentligen börja 8, men det var inte förnst vid 9 som folk började komma in.


När vi sedan fått lämna ifrån oss jackor och väskor (eftersom att det var en drogfri fest) så började vi dansa. Det spelades sjukt bra musik och jag fick träffa på en massa nya människor vilket självklart också va kul! Det fanns inte så jävla mycket ögongodis faktiskt, typ 3 stycken, men det gjorde inte så mycket för jag hade inte så mycket tid att glo runt. Jag dansade ju!   Haha men sen intog gästartisten Medina scenen och fick igång publiken när de körde alla sina kändaste låtar! Sagoland, Sann romans, Flyger fritt, Där palmerna bor  osv.. Vilken jävla show!! Så jävla grymma live. Dansade gärnet verkligen. Men sen tog vi lite småpauser då och då och gick ut och tog luft. Annars höll man ju på och avlida.. Men sen kom även MangeMakers och körde sina låtar! Dock var dom inte så bra live, men dom hade vattenpistoler som du sprutade vatten på alla i publiken med, så det blev bra iallafall! Haha.. Nää men vi stog rätt nära först, sen släppte vi förbi några som så gärna ville få stå där. Då gick vi och ställde oss bredvid DJ-båset och fick syn på den 4 killen i bandet, vilket ingen annan hade gjort. Så vi fick hälsa på honom och ta i hans hand hihi. Nu lät jag som en fjortis men det skiter jag i! Dock slutade kvällen med bråk, för att en kille hade spottat på en tjej på en strippstång och då hade hon gått fram och skrikit på honom. Så det var inte så kul, men sen började jag och driva lite med några killar som gick förbi vilket var superkul hehe..

Sen kom Fridas pappa och hämtade oss och så körde vi hem. Men på vägen så ser vi värsta gråa rökmolnet bakom en skog, så vi körde dit och kollade så att det inte var något allvarligt. Men då var det ett hus som stog helt i lågor! Det var helt orange:t och det flög runt massa flisor (säger man så?) överallt. Men polisen var där och dom hade ringt till brandkåren så det var lugnt. Men usch va obehagligt, tänk om någon brann där inne?.. Måste kolla om det står något om det i tidningen. Sen kom vi iallafall hem till Frida och då chillade vi bara. Och imorse åkte vi fyrhjuling, och då passade vi på att åka och kolla hur det gick med huset. Och då var det bara en skorsten kvar och sen var det bara lite rök. Blää!! Sen hoppade vi studsmatta och busade med hundarna. Men ja! Sen hamnade jag här haha.. Grattis till er som orkade läsa det här, det hade inte jag gjort. Men aja, här kommer lite bilder som sammanfattar kvällen iallafall! Heheheheheh puss / J
                    

Av Golan & Jennifer - 15 juni 2012 19:12

Hej på er!
Kom precis hem ifrån att ha varit och ätit på en pizzeria här i närheten där jag bor. Va där med min pappa och min låtsasmamma, och det var faktiskt riktigt trevligt! Ett extra plus var solen som tittade fram idag!  Det kommer ett litet inlägg senare om kvällen igår, för hinner inte nu, måste göra mig iordning. TTYL /Jennifer
   
 Smakade den nya festisen också, sjukt god! Har ni smakat den?    

Av Golan & Jennifer - 15 juni 2012 17:18

 Tjena Snygginar!   

What's good in tha hood.

Som ni vet drog jag till Gabriella igår, Jag Emelie och Jolie drog dit. Vi chillade gaalet haha, Sen kom Gabriellas två kusiner en stund. Sen drog vi hem.


Idag som vanligt hade vi  jag sommarskola, jag va så jäkla trött asså! Ni anar inte. Känndes som jag drömde men ändå var vaken liksom. Men fick ändå gottgöra det med att jag har helg nu   


Allafall har inte gjort mycket sen dess, sitter nu vid datorn och ska stoppa i mig något snart, I'm Hungry!

Sen ska jag ääntligen få träffa älsklingen Jennifer, det är helt sjukt att det har gått några dagar och jag saknar henne redan? Tänk att hon ska åka bort till Turkiet i sommar, då kommer jag typ dö..


Allfall vi ska ta dagen som kommer, men jag tror faktiskt att vi ska till Jolie och chilla där.  Bara snacka och umgås, ta det jävligt lungt. Annars hittar vi nog på något, Puss så länge!

   

 VISST ÄR VI COOLA?! Jag e såå coooool för jag e i mitten     

Av Golan & Jennifer - 14 juni 2012 16:18

Hello!   

Bloggade aldrig något riktigt inlägg igår, i know. Men drog till Jolie fett nice,  Jag o Gabriella köpte lite smått och gått och chillade där, sen drog Gabriella och då kom Maria. Det var värt det! Sen på natten så chillade jag bara, tänkte om jag skulle gå till sommarskolan som påbörjade idag, men jag gick iaf. Så  jag Emelie drog dit, det var typ 5 pers där. Så ska nog gå i 2 vec från 9:00-14:00 (Som ni vet så måste jag plugga matte, har ej betyg i det). Allafall efter det så drog jag till centrum och käkade på Kina resturangen med mamma. Soft och nu sitter jag här och tar det lungt. 


Senare vid sju ska jag o Jolie dra till Gabriella och bara softa. Bless så länge, kärlek till er alla!


Ovido - Quiz & Flashcards