golanjenni

Alla inlägg under juni 2012

Av Golan & Jennifer - 9 juni 2012 00:32

Efer att jag sovit tre timmar så duschade jag och sånt. Sen åkte jag in till slussen för att möta tjejerna i familjen där, och så satte vi oss på en uteservering i väntan på att båten skulle gå. Birka Paradise! Så vi gick dit sen och checkade in hytten och sådär. Sen gick vi och åt och sen handlade lite på Tax Freen! Sen gick vi tillbaka till hytten och började fixa oss för kvällen. Vi blev inte färdiga förnst vid typ 10, men det var för att det tog två timmar för mina systrar att duscha och fixa sig. Så seeeeega! Men då gick vi direkt upp till kareoken och köpte någonting att dricka! Där blev vi 4a uppraggade av en 24-åring som ville att vi skulle komma till hans hytt kl 2 och påminde oss om det hela tiden. Så tillslut så sa min syster att han skulle gå därifrån och att han skulle ringa henne sen (gav falskt telefonnummer) haha.. Sen gick vi runt och kollade vart allting låg i båten. Sen så vid 12 kanske, så drog vi till discot. Köpte något att dricka och körde loss på dansgolvet!!! Där blev jag uppraggad av en 31-åring (!!!!!!!) som typ följde efter oss när vi gick därifrån, så han var typ efterbliven eller något. Sa typ att jag var jättesöt, att jag hade fina skor och att jag luktade gott? Haha weirdooooo. Men sen lugnade han sig ett tag, men när min låtsasmamma gick och la sig kom han fram  igen. Fast då blev min syster riktigt arg och bad honom dra innan hon skulle behöva kalla på vakten! Och då kom han aldrig tillbaka, så jävla skönt.. Men sen var det även två apsnygga killar i min ålder som jag hade flörtat på distans med och som stirrat tillbaka... Höhö dom hade satt sig så att dom kunde se mig hela tiden (a) awesome!! Men sen sista halvtimmen av discot så kom ena killen upp och frågade om han kunde få dansa med oss. Och självklart fick han de! Så vi stog där och dansade lite och sen gick vi ut för en rökpaus och snackade lite.. Var med honom i en timme kanske? Skitawkward... Men sen drog vi iaf ner i hytten. Sen på morgonen åt vi buffé och det var riktigt gott! Sveriges nationaldag också!!!!!! Det firades med att två asfulla killar gick runt på alla våningar och sjöng nationalsången. Alltid trevligt!! Sen hämtade pappa oss och vi åkte hem. Då duschade jag och kollade på PLL som äntligen kommit ut igen!!! HIhihi whoopwhoop! Sen på torsdagen var det ju fotbollsmatch mot lärnarna. 13-1, hahahaa. Menmen, skitkul ändå! Och idag var vi lediga. Vaknade 4?!!??!?!!?!? Skitovanligt för mig.. Men har bara tagit det lugnt idag, rensat alla kameror + mobilen och fixat iordning hårddisken. Men nu ska jag snart kolla om jag kan sova! Men här kommer några bilder från kryssningen sålänge. Puss, vi hörs imorgon! / j

Tisdagens outfit!
 
  Mina fina systrar   
    
 Skitgood hehehihiehehieh ! :D

Av Golan & Jennifer - 8 juni 2012 23:49

Hej guys!
Har inte hänt så mycket de senaste dagarna, eller iaf inte i skolan. Man har ju typ ingenting kvar när det är så nära slutet! Men tänkte berätta om några roliga saker som faktiskt har hänt. Förra veckan efter skolan två dagar så åkte jag in till stan med min syster för att handla lite grejer inför balen. Sen på lördagen så var det bal, eller egentligen så var det en fest för alla nior men vi tog det som våran bal eftersom att vi inte skulle ha en egen. Det var skitkul! Asså helt seriöst!! Alla var skitfina, man träffade en massa nya människor och sen körde alla bara! ALLA var någongång på dansgolvet om det inte var där man alltid var haha! Nejmen seriöst, det var skitgrym musik dessutom, så nästan hela våran dans dansade från början till slutet! Vi var ju finklädda först, men sen så började det bli jobbigt att dansa i korta klänningar så vi bytte om till vardagliga kläder som alla andra. EN HELT GALEN OCH ROLIG KVÄLL HELT ENKELT!!!! Tyvärr så har jag bara några bilder ifrån kvällen eftersom att min kamera slutade funka, men min fina vän Gabriella tog bilder varannan sekund som hon ska skicka till mig så ni får bildbomb då! Men här kommer iaf några!
 
Världens finaste Golan!    
     
Det här va dansgolvet i början när typ inga dansade, men tro mig det var smockat en kvart efter!
____________________________________________________________________________________
Sen var vi på naturdagar måndagen efter! Då åkte vi till skolan och lämnade våra vöskor i en släpvagn och sen åkte vi vid två olika tillfällen med två olika grupper till en skog i nynäshamn tillsammans. Det gick skitbra med alla byten mellan bussarna och alla var taggade! Sen när vi kom dit så hämtade vi våra grejer ur släpvagnen som redan stog där när vi kom, och så skulle vi börja bygga upp tälten. Men då hade jag ju såklaaaaart glömt mina tältpinnar hemma så mamma var tvungen att komma och lämna dom! Mina älskade mamma   Aja men sen när hon kom så byggde vi upp tältet på en jättefin plats, hade kanske 10 meter till vattnet? och väntan var inte så jobbig, jag hjälpte Micke och Jeanette med toaletten och sen satt vi alla i ett tält och godis hehe.. Sen under dagen var vi ute och paddlade kanot, klättrade, grillade mat och marshmellows och bara flummade! På kvällen tog vi (inte alla) ett nattbad vid brasan och det var iskaaaaaaaaaaallt. Men mitt första dopp hihih!! Och Momo kastade mig i vattnet hur många gånger som helst också, haha cp.. Men sen satte vi oss vid brasan och värmde oss en stund. Då var vi samlade som en klass.. Så jävla underbart. Sen gick jag, Pauline, Golan och William och la oss i sängen och åt chips och snackade lite. Fyfan va vi garvade! Mina fina vänner   Sen blev vi väckta fucking tjugo över 6 på morgonen därpå för att dom andra inte kunde sova.. Och då bestämde vi oss också att åka hem med den tidigare gruppen, när man ändå var uppe liksom. Och vi hann med bussen!!!!! hihihi så jävla bra. Hade fått vänta i 2 timmar ifall vi inte hade hunnit.. Sen när jag kom hem så gick jag och la mig 3 timmar. Berättar vad som hände sen i nästa inlägg, kände att det här blev för långt.. Här kommer några bilder!
 
I väntan på bussen!
   
  Vi gick lite vilse först också, hehe..
   
  När vi byggde toaletten! Micke är superglad!
   
 Snygga tjejor i tältet!
 
 Pauline gillar grillkorv!!
   
  Haha bjuder på den!
 
  Pauline, Bojan och David
  *
 Grabbsen och deras tältområdeeee
 
  En liten del av klassen, underbara!
 
  Grillplatsen!
    
   Mones ramlade av kanoten med mobil och allting på sig! Hahahahhaha så jävla kul
      
 

Av Golan & Jennifer - 8 juni 2012 23:46

Hello!   

Tänkte fakiskt droppa med ett inlägg.

Trots allt är det Fredag idag, men jag har faktiskt vart hemma idag, har liksom vart med familjen hela dagen.

Har bara kollat på tv och tagit det lungt, skulle till skärholmen men orkade inte.  Sen åkte jag till Ica Maxi med brorshan som var heeeeelt bakis haha, köpte massa godis och nu sitter jag här, helt fet..


Tänkte allafall köra 10 saker om mig själv!


1. Jag kan inte borsta mina tänder direkt  efter jag har ätit, utan jag måste vänta 10 min typ.. hahaha det låter sjukt.

 

2. Jag har grooovt mycke tvångstankar, utan och överdriva! När jag va liten började jag gråta pga av det. Jag har det nu också men det har dämpats, men de bästa är att man inte märker att jag har det.

 

3. Jag har en jävla massa crusch på killar som sjunger, tycker dom blir finare haha.

 

4. Jag verkligen dör för skjortor på andra, jag tycker det är jättefint  + folk med en egen stil, sticker ut mer (i mina ögon) Dom blir mer intressanta, än folk med "vanlig stil"

 

5. Jag älskar killparfym, att jag brukar ibland spruta på min kudde innan jag sover, HAHAHA PINSAMT!

 

6. Jag älskar och kolla på dans videos , då menar jag som "teach me how to douggie videosar" Tycker killar som dansar sånt är nice.

 

7.  Jag går verkligen aldrig ut, utan min lypsyl. (kanske undantag)

 

8. Jag är verkligen gaaaaaaaaaaalen i filmen "a walk to remember"

 

9.  Jag har jättelätt för och säga vad jag tycker rakt ut vilket egentligen är bra ( fast jag säger det på fel sätt) , vilket kan såra personer skit mycket..

 

10. Jag har alltid velat lära mig åka skateboard, fast mest longboard men aldrig lyckats.. ni kan ju gissa hur det går.

 

 

Av Golan & Jennifer - 7 juni 2012 18:31

Hello  Snyggingar!  

Allt bra? Själv är det toppen. Känns som jag inte gjort ett inlägg på länge, så täkte göra ett nu.

Asså det är så fuuucking tråkigt, det finns inget och skriva om och så har jag inga bilder och det på mammas dator.

Anyway så har ja inte mycke o säga, hade fotbollsmatch idag med lärarna.. och ah ni kan tänka er hur det gick?

Det var allafall galet kuuul! Annars händer det faktiskt inte så mycket, på Tisdag har  vi våran skolavslutning, sköönt men ändå tråkigt eftersom jag går ut 9.an Men  sommarlov får gottgöra mig.


Ska alla fall om en stund möta upp Jennifer. Vi tänkte dra till Tumba och det, fast det blev aldrig av så vi ska ba gå ut en stund och chilla..

Och imorgon har jag ledigt, sooooft! och då är det fredag wooooooooop woooop.. Puuaaaaaass

Av Golan & Jennifer - 4 juni 2012 10:16

Whoopwhoop! Skogen, here we come! Kanske inte har berättat det här, men vi ska ut på naturdagar med våran klass, alltså ute i skogen. Och då ska vi även sova där och så vidare! Kommer bli skitkul för våran klass är så jäkla skön! Aja men nu måste jag skynda mig på att äta upp så jag får gå upp med mina tre väskor upp till skolan. Haha men puss!
/ JENNIFER

Av Golan & Jennifer - 3 juni 2012 16:29

Hello bloggen!    

Hur mår ni? Hoppas allt är bra? Själv är det toppen! Mår faktiskt sjukt bra!

Igår var det en jävla massa ös i unkan då vi 9:or hade våran vårfest, fast våran klass tog det som våran (bal)

Det var sjukt kul, liksom varför skämmas? Alla dansade och hade kul, det var helt klart värt det.

Anyway så tar jag bara det lungt, ska ta en snabb dusch sen dra till Centrum en snabbis med Gabriella och köpa några saker, Eftersom imorn har vi naturdagen men våran klass. Vi ska övernatta i (.....?)  ah och bara umgås. Dvs från imorn tills tisdag. Det ska bli gryyyymt kul. Allafall vi hörs när vi hörs, puss!

Av Golan & Jennifer - 3 juni 2012 02:09


Berättar mer imorgon, är trött och har ont i huvudet. / J

 
Av Golan & Jennifer - 1 juni 2012 16:19

What's up?

Själv gör jag inte så mycket, idag är det äntligen fredag, woohoo!

Ska nog dra till Talangjakten och bara chilla där, har faktiskt inte mycke o droppa..

Imorn har vi våran vårfest (bal) Vilket många ser fram emot. Det ska bli säkert kul, sen har vi inte mycke kvar. Måndag tills Tisdag har vi  naturdagen och sen är det torsdag då vi ska städa och så. SEEN AVSLUTNING OCH SOMMARLOV    Yes! Anyway ska äta och det nu, sen ska jag nog ta det lungt tills jag drar ut. Vi hörs när vi hörs, förmodligen bloggar ja imorn om jag hinner.

Ovido - Quiz & Flashcards