golanjenni

Direktlänk till inlägg 25 juni 2012

Hemma igen!

Av Golan & Jennifer - 25 juni 2012 22:34

Hej på er! Har ni haft en bra midsommarhelg? Det har jag iallafall!! Orkar egentligen inte gå in på det så mycket, för det har hänt så mycket men kan beskriva det kort. Vi kom till Kalmar vid 22-tiden i onsdags och bestämde oss för att stanna hos min mormor en natt eftersom att vi skulle behöva städa och såntdär när vi kom till sommarstugan. Men sen åkte vi iallafall dit vid lunchtid på torsdagen och då fixade vi bara till allting och tog det lugnt. Sen på fredagen så var det ju midsommarafton, och då umgicks vi med en bunt stööööörtsköna människor som vi dansade vanligt och runt midsommarstången med. Eftersom att det var rätt dåligt väder fick vi ha jeans på oss, men vi vart glad över att vi ens fick sätta på oss något lite finare. Midsommardagen blev dock fin, så den dagen spenderade vi med att sola lite, gå på promenader, åka båt och sen åka ring. Det var superkul, men både jag och Pauline har största träningsvärken eftersom att vi var tvunga att hålla i oss så hårt i handdtagen på ringen. På söndagen tog vi det chill men hade ändå roligt. Började packa ihop och sånt, sedan åkte vi in till Kalmar igen och sov hemma hos mina kusiner. Käkade lite gott och flummade hårt höhö. Och imorse åkte vi hem! Bilresan gick jättebra och det gick rätt snabbt. Dagen idag gick åt av att packa upp, tvätta, äta, ringa samtal och planera. Men nu känner jag mig klar och att jag har gjort nytta så det är skönt. Aja nu ska jag sluta babbla, nu får ni bilder ifrån helgen! /J      Våran sovkupé!     & utsikten från den!     Charmiga tjejeeeer       Vi arbetade lite också! Fixade taket på våran stuga.     Körde brännboll, barnen mot de vuxna. Dock ser man bara lite av de vuxna på bilden     Åkte ring, hahaha        Solnedgången! Dessutom är det utsikten från vår ministuga!     Glad tjej!     Vår fina midsommarstång! Obs att barnen gjorde den hehe               Dans runt midsommarstången!     Lite halvful bild dåra. Men det är ren lycka alltså.   Världens finaste tjej!     Sen kom regnet..                    Loveu!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Golan & Jennifer - 20 maj 2013 13:22

Tjaaanääää!    Har inte bloggat på riktigt länge man jag tar inte ens bloggen seriöst och bloggar bara när jag har lust. Men i helgen så har jag faktiskt tagit det chill, förra veckan så chillade jag galet, va på dansuppvissning sen tog det lung...

Av Golan & Jennifer - 14 april 2013 22:16

Jag som trodde att jag klarade mig ensam så bra, men sist jag såg dig så satt känslorna kvar, ja hur kunde jag vara så naiv? Ja kunde jag vara så naiv?, varför känner jag såhär det förvånar mig, och nu ångrar jag mig grovt att jag såra dig.   ...

Av Golan & Jennifer - 9 april 2013 21:21


Don't forget that! Gaaaayyyteeext haha!  

Av Golan & Jennifer - 5 april 2013 14:10


  Whoooooooooop Whooooooooooooooooooop!    Är allting bra med er? Här är det fett nice, solen skiner in till mitt rum! Idag vaknade jag vid 11, gick upp gjorde mig en god frukost och tog det lungt, och nu har jag precis kommit ur från duschen!...

Av Golan & Jennifer - 2 april 2013 13:30

Humöret är på topp!    Det är viktigt och ha posetiv energi hela tiden finisar, va runt folk som ger dig energi då blir allt mycket lättare! Jag kunde inte sova så bra inatt, kom hem vid halv 1 igår och efter vi hade vart på resturangen och rökt VP...

Ovido - Quiz & Flashcards