golanjenni

Direktlänk till inlägg 27 juni 2012

16 ÅR

Av Golan & Jennifer - 27 juni 2012 15:00

Heeej!
Igår fyllde jag 16 år, helt sjukt om man frågar mig. Och säkert min brorsa med eftersom att han trodde jag fyllde 15 haha.. Noll koll. Men ändå, det är ju bara två år kvar tills jag fyller 18?! Huuuur grymt är inte det? Dock var vädret inte det bästa igår men det gjorde ingenting. Är sjuuukt nöjd med dagen, vaknade, hoppade i ett bad, tog det lugnt.. Ja, ni vet. Sen drog jag hem till papi där jag lockade håret, sminkade mig och satte på mig kläder. Under tiden fick jag sällskap av min fina syster som var dj:n i huset då haha.. Sen kom hela min familj med deras respektive och åt middag. Fajitas, önskat av mig hehe störtgott! Sen vid fikat fick jag mina presenter, och är jättenöjd med dom! Tack!!! Sen drog jag vidare, hoppade på Sebbe och Golans buss och så åkte vi in till stan. Va i Hammarby sjöstad hela kvällen, kollade skräckfilm, snackade, skrattade ja, allt man gör med sina närmaste. Fick presenter av Ida, Pauline, Golan och Ida också. Även fast jag är jätteglad över presenterna så ville jag verkligen inte att dom skulle köpa något. Asså med hela mitt hjärta. Bara att dom var där gjorde mig till världens gladaste! Men tack ännu en gång mina bästa! Ni är mitt allt. ÄLSKAR ER SÅ MYCKET ATT JAG KOMMER SPRÄNGAS!!
Tog några mobilbilder igår, rätt dålig kvalitée, men det får duga
 
 Så såg jag ut igår. BTW!! Följ mig på instagram! jjenniferrr@
     
   
  I väntan på tvärbanan..
 

Sen på hemvägen så blev det lite knas, tvärbanan hade slutat gå och folk gick in i oss och så. Men vi tog nattbussen hem så det gick bra ändå. Idag har jag inte gjort så mycket, väcktes av min syster som hade frukosten färdig (naw), så gick upp och åt frukost till Pretty Little Liars. Ikväll ska jag vara med Angelica, sover där också tror jag. Så det blir trevigt, har inte träffat henne på ett tag, dessutom slutade det inget bra då. Men nu iallafall! Vet inte ifall jag bloggar ínnan jag drar, eller ifall jag bloggar där, men vi hörs iallafall. PUSS!! / J

P.S TACK TILL ALLA SOM SA GRATTIS TILL MIG, NI ÄR GULDVÄRDA. PUUUUUSSS

 
 
Ingen bild

N

28 juni 2012 15:04

kan du visa vad du fick?

Golan & Jennifer

28 juni 2012 15:42

Ja absolut! Visar det i ett kommande inlägg, så håll utkik. Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Golan & Jennifer - 20 maj 2013 13:22

Tjaaanääää!    Har inte bloggat på riktigt länge man jag tar inte ens bloggen seriöst och bloggar bara när jag har lust. Men i helgen så har jag faktiskt tagit det chill, förra veckan så chillade jag galet, va på dansuppvissning sen tog det lung...

Av Golan & Jennifer - 14 april 2013 22:16

Jag som trodde att jag klarade mig ensam så bra, men sist jag såg dig så satt känslorna kvar, ja hur kunde jag vara så naiv? Ja kunde jag vara så naiv?, varför känner jag såhär det förvånar mig, och nu ångrar jag mig grovt att jag såra dig.   ...

Av Golan & Jennifer - 9 april 2013 21:21


Don't forget that! Gaaaayyyteeext haha!  

Av Golan & Jennifer - 5 april 2013 14:10


  Whoooooooooop Whooooooooooooooooooop!    Är allting bra med er? Här är det fett nice, solen skiner in till mitt rum! Idag vaknade jag vid 11, gick upp gjorde mig en god frukost och tog det lungt, och nu har jag precis kommit ur från duschen!...

Av Golan & Jennifer - 2 april 2013 13:30

Humöret är på topp!    Det är viktigt och ha posetiv energi hela tiden finisar, va runt folk som ger dig energi då blir allt mycket lättare! Jag kunde inte sova så bra inatt, kom hem vid halv 1 igår och efter vi hade vart på resturangen och rökt VP...

Ovido - Quiz & Flashcards