golanjenni

Direktlänk till inlägg 16 juni 2012

G '/ Jennifer Maria Auregård..

Av Golan & Jennifer - 16 juni 2012 17:22

(LÅTEN PASSAR IN PÅ DIG, SOM SMÖRET PÅ MACKAN)

Fick såndär "kick" och började tänka på dig..

Jag vill bara säga mitt hjärta, att jag älskar dig som in i helvete. Du vet själv att jag inte säger det till vem som helst.


Den här bruden, mina vänner. Hon är verkligen jätte speciell i mina ögon. 

Har ni någonsin haft en sånhär bra vän? När man är nere, är det bara kolla på henne och man hör hennes "ekorre" skratt och man blir lycklig. Du gör allt så lättare, jag vet inte hur men det bara är så? Du är så underbar! Och dom som har dig i sitt liv, är därmed lyckliga lottade. Du förtjänar så jävla mycket, och du vet själv att du har haft idiot killar som snackar med dig som inte inser att du är världens finaste.

Jag vill bara säga det här hjärtat mitt. Du är den finaste glädjespridaren man kan tänka sig. Jag önskar du kunde ha mitt hjärta i 2 sek, på så sätt förstår du hur mycke jag älskar dig.. Om man ens kan förstå det? För jag fattar inte..


Jag hoppas bara att du förstår, på något sjukt sätt  hur mycket du betyder för mig? Och allvarligt talat, du är nog den ända som kan förstå mig. Det är darför det är så lätt och prata med dig, för du säger mina fel på ett bra sätt. Du förstår alltid mig, vilken situation jag än är på. Du känner mig på ett sätt, som många har svårt och göra. Du lyssnar alltid, och ger mig tips. ÄLSKAR DIG SÅ JÄVLA MYCKET HJÄRTAT     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Golan & Jennifer - 20 maj 2013 13:22

Tjaaanääää!    Har inte bloggat på riktigt länge man jag tar inte ens bloggen seriöst och bloggar bara när jag har lust. Men i helgen så har jag faktiskt tagit det chill, förra veckan så chillade jag galet, va på dansuppvissning sen tog det lung...

Av Golan & Jennifer - 14 april 2013 22:16

Jag som trodde att jag klarade mig ensam så bra, men sist jag såg dig så satt känslorna kvar, ja hur kunde jag vara så naiv? Ja kunde jag vara så naiv?, varför känner jag såhär det förvånar mig, och nu ångrar jag mig grovt att jag såra dig.   ...

Av Golan & Jennifer - 9 april 2013 21:21


Don't forget that! Gaaaayyyteeext haha!  

Av Golan & Jennifer - 5 april 2013 14:10


  Whoooooooooop Whooooooooooooooooooop!    Är allting bra med er? Här är det fett nice, solen skiner in till mitt rum! Idag vaknade jag vid 11, gick upp gjorde mig en god frukost och tog det lungt, och nu har jag precis kommit ur från duschen!...

Av Golan & Jennifer - 2 april 2013 13:30

Humöret är på topp!    Det är viktigt och ha posetiv energi hela tiden finisar, va runt folk som ger dig energi då blir allt mycket lättare! Jag kunde inte sova så bra inatt, kom hem vid halv 1 igår och efter vi hade vart på resturangen och rökt VP...

Ovido - Quiz & Flashcards