golanjenni

Direktlänk till inlägg 19 juni 2012

HAHAHHAHA JENNIFER! G'/

Av Golan & Jennifer - 19 juni 2012 11:08

God Morgon Bloggen!  

Ja? Ni undrar säkert varför jag inte är i skolan (sommarskola) Jag orkade verkligen inte, kände för och dissa det en dag.

Så ja. Igår så var jag i skolan dåra, kom hem och chillade hemma hela dagen. På natten (kvällen?)  satt jag och chattade, inte det bästa men aa sen somnade jag vid 1 tror jag.  


Anyway som sakt är jag inte i sommarskolan, haha fett skööööönt. Ni anar inte hur jobbigt det är och ha 4 timmars matte på en dag, man har liksom 3-4 tim matte i veckan. Jag lovar det är tungt, eftersom matte är absolut inte min bästa vän.


Allafall idag så skulle ja dra till fiket, jag Jennifer Chappa Henok Jolie och kanske Pommac. Men varken Henok eller Chappa kunde inte, så vi skiter i det. Eftersom min älskling Jennifer åker imorn  i 5 dagar med Pauline, så måste jag va med henne. Så vi ska nog träffas. Men ska träffa min Amor (Pauline) Innan en snabbis, känner verkligen för det.. Kommer sakna dom som fan, liksom 5 dagar utan BÅDA det e tungt.


ANYWAY HAHAHHHHAHHAHAHHA JENNIFER DU GJORDE MIN DAG REDAN, DEN DÄR VIDEON DET ÄÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅ VII. NI SOM SÅG, HAHA ASSÅ DET E DRIV SOM NI NOG FATTAR. ÄLSKAR DIG SÅ JÄÄÄVLA MYCKET ASSÅ ÅÅÅH HAHAHAHA


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Golan & Jennifer - 20 maj 2013 13:22

Tjaaanääää!    Har inte bloggat på riktigt länge man jag tar inte ens bloggen seriöst och bloggar bara när jag har lust. Men i helgen så har jag faktiskt tagit det chill, förra veckan så chillade jag galet, va på dansuppvissning sen tog det lung...

Av Golan & Jennifer - 14 april 2013 22:16

Jag som trodde att jag klarade mig ensam så bra, men sist jag såg dig så satt känslorna kvar, ja hur kunde jag vara så naiv? Ja kunde jag vara så naiv?, varför känner jag såhär det förvånar mig, och nu ångrar jag mig grovt att jag såra dig.   ...

Av Golan & Jennifer - 9 april 2013 21:21


Don't forget that! Gaaaayyyteeext haha!  

Av Golan & Jennifer - 5 april 2013 14:10


  Whoooooooooop Whooooooooooooooooooop!    Är allting bra med er? Här är det fett nice, solen skiner in till mitt rum! Idag vaknade jag vid 11, gick upp gjorde mig en god frukost och tog det lungt, och nu har jag precis kommit ur från duschen!...

Av Golan & Jennifer - 2 april 2013 13:30

Humöret är på topp!    Det är viktigt och ha posetiv energi hela tiden finisar, va runt folk som ger dig energi då blir allt mycket lättare! Jag kunde inte sova så bra inatt, kom hem vid halv 1 igår och efter vi hade vart på resturangen och rökt VP...

Ovido - Quiz & Flashcards