golanjenni

Alla inlägg under april 2012

Av Golan & Jennifer - 11 april 2012 01:30

Heeeeej!! Hur har eran kväll varit?   Själv så har min varit asgrym. Golan ringde mig vid typ sju och bad mig komma till unkan, och eftersom att pauline också skulle dit så höll vi sällskap tillsammans med Sebbeluluuu. På unkan var Golan, Diana och fyra killar från London som dom nyss träffat typ. Dom kunde typ ingen svenska så vi fick snacka engelska typ hela tiden. Men kul var det iaf! Efter att vi varit på unkan en stund bestämde vi oss för att dra hem till Pauline, och där satt vi och chillade och bara snackade och så. Sen drog vi och kollade på Sebbes träning och när ''den var klar'' så åkte alla hem. Men jag stannade kvar, för skulle hålla sällskap med Sebbe hem eftersom att vi bor rätt nära varandra. Så följde även KP med!! Trevligt, vi snackade rätt mycket på vägen hem, och vi garvade rätt mycket också haha.. Sen när jag kom hem tog jag lite kort (haha egooo) och sen tvättade jag bort sminket. Och sen satte jag mig ner och käkade skorpor hehe.. Just nu gör jag inte så mycket, smsar, chattar, kollar på tv och kollar datorn samtidigt.. Tjejer ni vet   Höhö!! men nu ska jag ta och gå upp och lägga mig i sängen och kolla film! Myyyys. Vi hörs imorgon, och då får ni reda på vad som händer imorgon också!! Hihihihihihihihih fett intressaaaaant.. Aja men puuuuuuss / Jennifer
 

Av Golan & Jennifer - 10 april 2012 23:23

Hello bloggen!

What's up? Själv kom jag hem för typ  en timme sen! Hade en skitkul dag. Ska berätta lite vad vi gjorde.

Började med att Diana kom till mig vid halv tre, fixade mig och vi träffade Pauline en snabbis innan hon skulle träffa Sebastian. Där efter mötte jag och Diana våra killkompisar. Dom sjkutsa oss till unkan där vi chillade o då kom även Sebbe, Pauline o även älsklingen Jennifer. Vi chillade och körde  biljard ett tag. Sen bästemmde vi att vi skulle åka till Pauline's crib. Vi va där ett tag och där efter drog vi till Sebbes träning. Det var typ det, rörigt? Haha dom skjutsade Pauline hem och även mig o Diana, så nu sitter vi här! Forsätter blogga imorn, puss sålänge

  Saknar min Jolie


Av Golan & Jennifer - 10 april 2012 18:00

Namn: Jennifer Maria Auregård

Ålder: 15

Längd: 1.64 typ

Sko-storlek: 37/38

Född: Utanför Stockolm

Bor: Utanför Stockholm

Gör just nu: Svarar på frågorna 


Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Glad, social, omtänksam

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Envis, är ibland för snäll, blir lätt svartsjuk


Vad är du rädd för: Att fasta i ett litet utrymme, småkryp, drunkna, blir sårad och att någon av mina nära ska råka illa ut.

 Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Mina ögon

Det roligaste jobbet du haft/har: -
Har du körkort och egen bil:
 Nej, men kommer ha det om nästan precis 3 år 

När tar du ditt körkort: När jag fyller 18
När grät du senast: Grät av ilska för någon vecka sen, men annars i julas.

När skrattade du senast: Nyss hehe

Vem åkte du bil med sist: Ma brotahhhh

Vem åt du mat med sist: Middag alldeles nyss med mi familia

Vem sov du hos sist: Angelica tror jag

Vem sov hos dig sist: Frida long time agoo

Vad var du rädd för när du var liten: Att gå på toa typ på mackar och sånt, var rädd för att bli inlåst..

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Prins.. Awkward 

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: 2, förutom när jag fick åka in ett flertal gånger i månaden 2010 för återkommande halsfluss.

Värsta smärtan du råkat ut för: När jag fick en fet sten genom den tunna huden på handflatan, det går inte att beskriva smärtan där asso.

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Alla mina fina vänner, har alltid så roligt med alla! Men Pauline och Golan  

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Många saker..

Har du någonsin sportat: Går på dans nu, men gick även på det som liten samt simning & gymnastik.

Någon du ser upp till: Shakira, fast ser henne mest som ett mål med dansen 

Vad finns alltid i din handväska: Brukar inte ha väska, men i fickan har jag alltid nycklar, mobil, hörlurar, tuggummi, lipsyl, busskort och plånbok!


Har du varit utomlands någon gång:Ja, i bl.a Spanien 3 gånger!

Vilken plats var finast: Benidorm i think

Största stad/städer du varit i: Madrid kanske? Haha förutom Stockholm dåra


Har du någonsin tagit eller provat droger: Nej, och kommer inte göra det heller!

Rökt: Har testat, men gör det inte nu.

Snusat: Fick testa 1 gång av pappa, eftersom att han visste att jag inte skulle tycka om det och sen aldrig mer pröva.

Druckit: Ja..

Har du piercing eller tatuering: Om inte hålen i öronen räknas så har jag bara piercing i naveln, men inga tatueringar än!

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Snäll, ha humor och kunna få mig att skratta, gärna vara längre än mig, omtänksam och sen vara öppen för att göra nya grejer!

Finaste komplimang du fått: Oj, vet inte, kanske för mina ögon  Men sålänge man ger fina komplimanger och inte typ ''du är sexig'' så blir jag lika glad varje gång!!

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Inte sårat med mening, men ja.. 

Har du blivit sårad av en kille någon gång: Japp


Storstad eller landet: Storstad, men älskar att vara på landet när man väl är där haha!

Hamburgare eller pizza: Svår!! Det beror ju på vad jag är sugen på!

Kött eller fisk: Kött, men älskar fisk ändå!

Hund eller katt: Hund

Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet

McDonalds eller MAX: Det beror på vad jag tar på max, är det chicken nuggets så är det lätt max t. ex!!

Vin eller Öl: Inget, usch

Charter- eller skidsemester: Skidsemester, hihi så mysigt!! Men det kanske är för att jag inte varit på så många charterresor?..

Sverige eller Utlandet: Utlandet

Sport eller nyheter: Nyheter

Hockey eller fotboll: Fotboll, alla gånger!!

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Ljushåriga

Sommar eller vinter: Sommaaaaar

Vår eller höst: Vår, de e kärlek

Flyg eller tåg: Flyg!

Bil eller buss: Bil

Av Golan & Jennifer - 10 april 2012 15:43

Hey! Vad gör ni? Själv gör jag inte så mycket, vaknade fett sent idag, och sen har jag bara kollat på film och sånt idag. Och nu ligger jag i min säng och smsar och kollar runt på datorn lite. Hihi!!  Har inte en aning om vad som händer idag, skulle egentligen ha träffat Golan, men var inte taggad för att vara i Hallunda.. Så vi ska träffas imorgon istället.. Jävligt tråkigt, för jag saknar mitt vänsterprassel..  Och sen kunde jag inte träffa Pauline heller, för hon skulle vara med sebbish.. Saknar henne också, den där jävla finisen !  Sen känner jag inte för att träffa några andra heller haha, för var fett taggad att träffa dom och nu när det inte blev av så liksom orkar man inte göra något annat haha.. Så det blir väl en tråkkväll hemma där jag ruttnar istället, KUL. Och mamma ringde förut också, när hon var på arlanda och sa till mig att min favoritparfym som håller på att ta slut har utgått. ÅÅÅÅÅÅÅHHH, fett ledsen tjej nu asså.. Vettefan vad jag ska göra nu, skitbajskorvåhärfettarg........ Så nu blev inget som det skulle.

Aja, men uppdaterar sen! Det går inte att ladda upp bilder vid tillfället så ska jobba lite på det tills vi hörs igen. Puss/ J

Av Golan & Jennifer - 10 april 2012 15:37

Hello bloggen!

Har precis bytt om och så, diana är här också! Vi ska snart äta pizza haha fettosar sen ska vi ut o möta Pauline en snabbis! Där efter ska vi till Hallunda tror jag, vi får se om vi träffar några   



P.S LONDON'S BOYS ARE SÅ FUCKIN' SEXY /Golan , o Diana

Av Golan & Jennifer - 10 april 2012 13:01

God morgon bloggen!

Som ni ser har Pauline fixat våran header, så länge! Tack amor!


Anyway så  pratar jag i skype o pupar music. Snackade med Diana också och mina föräldrar saknar henne så hon ska komma till mig vid 3? Sen ska hon också sova över hos mig, fun! Vi ska även träffa Pauline vid 4? Och sen kommer nog Jennifer. Tror att sen vid 7 ska vi träffa snubbarna. Vi får se hure blir med det. Puss

Av Golan & Jennifer - 10 april 2012 00:43

Hej! Åkte ju till pappa igår, och där gjorde jag inte så mycket. Åt påskmiddag med familjen och spelade lite spel och så. Sen tittade jag på film med syster och käkade chips o dipp. Idag vaknade jag av att pappa ropade att det var frukost, precis så som han gjorde när jag var liten. Kärlek!! Sen chillade jag bara, var barnvakt åt några barn som kom på besök, åt våfflor och kollade på Vampire Diaries. Sen när brorsan kom så satte jag mig med pappa och han och kollade bajenmatchen självklart. 1 -0 till oss!!! Så jävla härligt!! FORZA BAJEN, det här är vårat år. Efter det fick jag skjuts av brorsan hem till mami, där jag packade upp mina väskor och satte mig i ett långt bad och gjorde mig fräsh. Sen kollade jag film med mamma och åt skorpor och nu ligger jag här i sängen med datorn. Pratade en stund med Rickard på skype förut, men han var tvungen att gå så inte längre. Jag uppdaterar mer imorgon, för nu ska jag gå och borsta tänderna och lägga mig ner och lyssna på musik innan jag lägger mig. Puss / J

Av Golan & Jennifer - 9 april 2012 23:21

I'm back!

Vad händer? Kom hem för en timma sen, om inte mer? Min dag var bäst! Började med att jag träffade Diana och mötte Jemie & Emelie snabbt och tog det lungt sen chillade jag o Diana i Hallunda. Där efter kom fyra killar, Dom va riktiga gentleman dom kommer från London men typ jobbar här. Skit söta, ja o Diana va fett rädda i början. Allafall vi chillade i början sen så frös dom så vi satt i bilen och köpte typ öl. Där efter drog vi till heron city en snabbis sen till Vårberg där ja träffade Amanda, har inte sett henne på ett halvår eftersom hon va utomlands. Vi chillade o drack lite sen gick jag hem. Imorn kommer nog Diana hit, sen ska vi nog träffa Pauline en snabbis. Jennifer kommer nog också. Tror vi ska träffa killarna igen imorn, vi får se va som händer. Puss

Ovido - Quiz & Flashcards