golanjenni

Alla inlägg under april 2012

G'/

Av Golan & Jennifer - 14 april 2012 16:12


Av Golan & Jennifer - 14 april 2012 12:48

Så känner jag mig just nu!

Asså come on -.- Snö jävel!  Btw god morgob bloggen! Hur mår ni? Själv är det helt okej, jag  vakna tp 500 ggr inatt eftersom jag frös, stackars mig. Som sakt igår va vi ju på bio det var nicenice. Fick ju träffa mina älsklingar   

Anyway så vet jag inte vad jag ska göra idag, Jemie vill att jag ska komma på fest men jag orkar verkligen inte.. Samtidigt vill jag träffa henne.  Men funderar starkt på att sitta hemma hela dagen och bara mysa för mig själv, för trots allt är vädret åt helvetet. Tror jag ska sitta hemma och kolla på tv och tjocka i mig hela dagen! Det känns faktist lite som en söndag?


P.S Så älskar jag dig skit mycket Jennifer!  DU får alltid en och le, när man mår som sämst kollar man bara på dig och man leeeeeeeeeeer! Påriktigt asså så fyller du upp dagen, du lyyser! Je t'amie skit mycket! Och det vetu..

Du är den största glädjespridaren  jag känner! Är det ditt mellan namn? Ibland undrar man starkt asså..

Dom som har dig i sitt liv har en jäkla tur asså, dvs jag också. Du är en på miljonen, älskar dig CHICKLI.  Vet att du hatar det, men endå hihi! Vänsterprassel     

Av Golan & Jennifer - 14 april 2012 12:14

Hey cutieeeees! Vad händer idag?    Själv så kanske jag ska träffa Angelica, men om inte så ska jag nog bara sitta hemma och kolla på någon bra film. För vad är det för jävla väder?!  Höll på att frysa ihjäl igår och nu ligger det ett tjockt och vitt täcke över hela marken?   Jävla skit, jag som vill ha värme och VÅR.. Menmen, inte mycket man kan göra haha.. Så vi får väl se vad som händer ikväll, nu ska jag upp och borsta tänderna och sätta på mig andra kläder. TTYL!! / J

Av Golan & Jennifer - 14 april 2012 00:40

Hollon!! Var ju på bio idag med tjejerna, fick bli En gång i Phuket! Men den var faktiskt bra, riktigt rolig! Dessutom satt vi bredvid 3 assköna människor, så vi garvade rätt mycket med dom också haha! Och innan det så åt vi wook och köpte lite godis. Sen efter filmen kom Diana, Patrick, Edward och Heyab och höll oss sällskap en liten stund. När dom åkte så tog vi bussen hem och jag och Golan stog kvar och snackade lite som vanligt. Haha standard. När jag kom hem så passade jag på att mysa lite med mamma eftersom hon kom hem från Madrid idag. Då berättade hon även att hon har bokat en resa till Turkiet i Augusti till bara henne och mig!! Så vi åker dit bara vi två!! Är jättetaggad!!! WIIIII   Hihi men nu ska jag gå iväg och dricka lite, sen ska jag nog gå upp och lägga mig och läsa min tidning! Så vi hörs imorgon älsklingar, godnatt!!   / Jennifer

Av Golan & Jennifer - 13 april 2012 23:58

 
Älskar er mer än någonting annat, helt seriöst. Ni vet exakt hur ni ska få mig att le när jag mår dåligt, vilket inte är ofta dock..  För alla andra dagar är jag lycklig, vilket ni gör mig. Ni gör alla mina dagar till världens roligaste dagar. Ni är inte bara jävligt jävligt jävligt jävligt fina på utsidan, utan eran insida kickar some asses också. Ni förtjänar verkligen det bästa, för ni är värda allt. JAG KOMMER HEMSÖKA ER OM VI TAPPAR KONTAKTEN BARA SÅ ATT NI VET. Ni är underbara på alla möjliga sätt, och det som gör er till er, är det som jag älskar mest med er. Det är det som gör er till er. Jag älskar er som ni är, precis som de störda och sköna mongon ni är. Tänker fan fria till er. Bajskorvar. Ni är så jävla vackra att jag nästan tänker göra som på hostel, skära av ert ansikte och sätta på mig det. HEHEEHEHEHHEEHEHHEHEHEH. Glöm ALDRIG att jag alltid kommer finnas för er, dag som natt. Kommer stötta och vara på eran sidan vilka val ni än gör. Vi mot världen, genom vått och torrt. Kommer aldrig svika er. Tack för att ni finns, ni är det bästa som finns.
Älskar er så fucking mycket fulingar !!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ / JENFAAAAWWWHWHWHW

Av Golan & Jennifer - 13 april 2012 12:45

 

Hello Bloggen!

Hur mår ni? Själv är det underbart! Vaknade åt och kollade lite på TV! Nicenice. Annars är det som vanligt. Idag kommer Näääk uppträda i Redline.. skulle dit! Men inte längre.. är gaalen i honom!

Menmen det får bli som det blir, dom som får ens RÖRA honom har tur. Påriktigt! Förra gången missade jag han på liksom 5 min, och den här gången ska jag inte ens dit! Anwyay.. Idag ska jag på bio med Jennifer & Pauline. Vi ska kanske kolla på Titanic? Det är lite onödigt eftersom vi har sett den, men har inte sett den på ett tag plus är det 3D så vill verkligen kolla. Snacka om att det kommr bli deppmode för vi kommer säkert börja gråta, haha. Men vi får se. Spanar in senare, PUSS!   

Av Golan & Jennifer - 13 april 2012 12:38

Gick upp för en timme sen kanske och hoppade in i duschen.. Åt frukost precis men nu måste jag börja gå till vårdcentralen. Ska ta min andra HPV -spruta (mot livmoderhalscancer) och får se om den gör ont. För det sägs att den ska göra ondare än den förra och sen den tredje jätteont! Men tycker ändå ni som inte har tagit den ska göra det, 70 % av all cancer som kan bildas i livmodern kan du aldrig få om du tar den här sprutan liksom. Och förstå hur mycket det är?! Aja, uppdaterar om dagen när jag kommer hem igen. P & K / Jennifer

Ovido - Quiz & Flashcards