golanjenni

Alla inlägg under april 2012

Av Golan & Jennifer - 7 april 2012 23:59

 

Är hemma, bloggar mer imorn är riks trött

Av Golan & Jennifer - 7 april 2012 19:39

Hallooooj!! Håller på att renovera om mitt rum nu för fullt, har suttit och trixat ihop mina möbler hela dagen men nu fick jag en paus eftersom att min bror ska fixa väggutagen och så. Så kommer inte ha något att göra på ungefär 20 min så kör ett tidsfördriv sålänge. Hörs sen!

1. Är du singel? Yes
2. Är du dum? Nej
3. Lakrits eller choklad? Choklad!!
4. Röker du? Nope
5. Fullständigt namn: Jennifer Maria Auregård
6. Födelsedag: 26 juni 1996
7. Är du helsvensk? Ja
8. Om inte - vad är du? -
9. Vem ringde dig senast? Mami, eller om det var dolt, kommer inte riktigt ihåg hehe..
10. Vem smsade dig senast? Isabella i think.
11. Vem kramade du senast?  Ida
12. Vem pussade du senast? Asså om inte tjejkompisar räknas så var det Tobias, haha.....
13. Hur är relationen till dig ex idag? Ex och ex.. Men vi är vänner
15. Roligaste personen du vet: Oj, riktigt svår.. Alla är så jävla sköna, men William & Martin bl.a 
16. Vem träffade du senast & vart? Sebastian, Ida & Pauline på bussen
17. Ögonfärg: Blååååå
18. Vem såg du senast? Min familj
19. Har du nånsin förlorat en vän? Asså inte direkt förlorat, men vi har typ tappat kontakten rejält.
20. Din musiksmak: Har ingen speciell!! Lyssnar på det som är bra, vilket kan variera   
21. Vad har du på dig? Myskläder hehe
22. Vad åt du senast? Middag..
23. Vad drack du senast? Påskmust
24. En vacker person: Alla mina vänner, kan faktiskt inte välja bara en!
25. En snäll person: Golan
26. En gullig person: Ida
 27. En jobbig person: ******* haha
28. En konstig person: Pauline, fast in a good way dough!!
29. En med magrutor: Sean Faris hehe dreggeeeeel
30. När skrattade du senast & varför? För en stund sen vid middagen, fast garvar hela tiden dock
31. När grät du senast & varför? Jättelängesen, typ i julas, för att jag sårade en person som jag verkligen inte tyckte förtjänade det..
32. Vill du ja ditt ex tillbaka? Nej
33. En du saknar: Min nästäldsta kusin.
34. Ditt humör just nu: Uttråkad, glad, lycklig, trött höhöh
35. Hur många vänner har du på Facebook? 220 + någonting?
36. Hur många av dem är tjejer & hur många killar? Haha vettefan, kanske 55 procent killar och 45 procent tjejer?
37. Har du skilda föräldrar? Japp
38. Hur många syskon har du? 2 hel och 2 halv
39. Favoritfärg: Lila, rosa, blå hehe det är lite olika faktiskt
40. Nån du vill träffa: Finns bara en person jag tänker på här..
41. Äckligaste du vet: Kryp!! Uschhhh
42. Godaste godiset: Dragsterdäck hallon/lakrits, finns typ ingenstans dock.
43. Godaste läsken: Olika. Men drickan är fortfarande Fruit Shoot Tropical!!
44. Har du någonsin brutit mot lagen? Njaaaa

Av Golan & Jennifer - 7 april 2012 11:53

God morgon bloggen!   

Allt bra? Själv är det tungt bara, vaknade för typ en timma sen och gick upp och åt frukost.. Nicenice.

Ska snart fixa mig och vid 1 ska vi åka till Vallentuna! Som jag sa fyllde min kusin år och vi ska fira henne idag, hon har också bjudit in sina vänner.. DÖDA MIG! SMÅGLIN OCH JAG? Passar inte bra ihop! Men det e faktiskt gangska roligt där, min kusin e underbar!  Kommer allafall köra fifa all the day haha! Men måste böja fixa mig, spanar nog in när jag e hemma igen runt 11-12? Puss så länge!


  FEETT COOOOOOOOOOOOOOOOOOOLA

Av Golan & Jennifer - 6 april 2012 23:58

Hello bloggen!
Kom hem för typ en timma sen, tänkte berätta lite om min dag.

Det började med att jag tog bussen vid klockan två till skärholmen och mötte up Ahmetoo! Där efter kom Bey. Vi chillade lite och sen kom även Daniél och hans två kompisar. Redan vid halv fyra åkte vi in till Heron city och åt, där efter drog Daniélito och jag ahmet o bey visste inte va vi skulle göra eftersom det var typ två tim kvar av vår film. Men vi chillade galet, det va skitkul och sen kollade vi på filmen. Skitbra faktiskt, American pie hihi! Efter chillade vi ett tag sen drog vi. Gick förbi unkan en snabbis också, fick träffa Jennifer o Pauline. Lite onödigt men man blir ALLTID glad utav o kolla på Jennifer.


p.s Imorn ska jag åka till min kusin i vallentuna redan vid 1-2? hon fyllde år så vi ska fira henne. Snacka om kul -.-

Kommer ruttna i ett hörn och spela wii helt ensam haha. Menmen puss så länge

G'/

Av Golan & Jennifer - 6 april 2012 13:28

Hello bloggen!   

Vad gör ni? Själv tar jag bara det lungt! Vaknade rätt tidigt idag, gick upp och åt o bah chillade.

Knaz väder asså, förrigår gick jag ut med Shorts och nu plötsligt ska man ut med vinterjacka? Snacka om  bra väder!

Allafall ska ta bussen om typ 40 min, vet inte varför så tidigt men ska allafall möta Ahmetoo och sen ska vi möta Bey och dra på bio, vet inte heller om Daniél kommer? Han skulle träffa mig idag?  Men vi ska chilla sen dra å bio vid sju? Och aa.  Saknar min Jennifer jättemycket! Fundrar på och komma förbi om dom är ute? Men spanar in senare, när jag e hemma igen. Puss!


Av Golan & Jennifer - 5 april 2012 23:48

                     

Av Golan & Jennifer - 5 april 2012 22:10

What's up?

Själv kollar jag på BB! Haha har vart hemma idag och bara tagit det lungt,  med familjen eftersom pappa kom hem idag plus fick vi ju besök och dom ska va hos oss några dagar, yippi! Mammas farbor e störtskön han tror jag typ ör dumma saker med killar? wuuut! Och han säger jag ska sova 10 varje dag? HAHAHA! Anyway så spanar ja nog in lite senare.. hIHI! Imorgon så ska jag nog träffa Bey, och där efter ska ja hon och Ahmet och hans kusin tolga? Gå på bio, ja vill kooolllaaa på titanic 3D men dom där idioterna vill kolla på american pie.. men vi får se hur det blir med det. Puss så länge !   

Av Golan & Jennifer - 5 april 2012 20:14

Hej finisar! Still, im sorry för den dåliga uppdateringen, men jag har haft fullt upp i veckan med skolan och plus att datorn knappt varit på. Satt aa! Men nu så funkade datorn, så tänkte uppdatera er lite tänkte jag. Idag fick vi ju påsklov, sååååååååå jääääävla sköööööönt ! Och imorgon kanske jag ska ut med pawo, golan och ida, men vi får se. Kommer inte bli så bra uppdatering i helgen heller, för är ju fortfarande hos pappa, kommer hem till mammma på måndag om jag inte går dit tidigare. Aja, men ikväll blir det chillkväll med lite chips, dipp och läsk tillsammans med en bra rulle. Sen ska jag sova ut imorgon, riktigt längeeee ! Hihi men aa, har inte så mycket mer att säga. Vi hörs när vi hörs, pussssssss / J

Btw! Skaffat instagram nu, ska försöka lägga upp lite bilder då och då så följ mig!   @jjenniferrr   

Ovido - Quiz & Flashcards