golanjenni

Alla inlägg under april 2012

G'/

Av Golan & Jennifer - 20 april 2012 17:58

  

What's up bloggen?

Själv kom jag hem för typ en timma sen? Hade skola som vanligt sen gymmade jag och nu sitter jag här. Har precis ätit och bara tar det lungt. Annars händer det inte så mycket? Vädret är ju inte alls så som man vill menmen, va ska man göra! Anyway så ska jag ikväll träffa Pauline & Jennifer , det blir nog unkan. Men spanar in ikväll trorja. Bless så länge!


Kolla vilken tuung tatuering! Skitnice, va tykcker ni?

 


Av Golan & Jennifer - 19 april 2012 20:45

 

Huh, Inte sant? Joo!

Vad gör ni? Själv pumpar jag musik, inget nytt! Är inte på  topp just nu, men min dag innan var skit bra.

Hade NP i Eng, vetefan hur det gick? Hoppas på det bästa! Men sen hade jag bara en chill dag, kom hem vid 5 eftersom ja o Jolie snackade påvägen hem AHHAHA ja döör, den bruden gör min dag! Har pluggat lite SO men kan fortfarande ingenting -.-' har prov imorn , Bajs men ska kolla igenom några ggr till.  Ska kanske träffa Jemie en snabbis om en timma eler något? Fårse.  Imorn är det också äntligen Fredag!  Har skola såklart, där efter ska ja nog gymma med Julia en stund. Spanar nog in imorgon eller innan jag går och lägger mig? Bless så länge   

G'/

Av Golan & Jennifer - 19 april 2012 19:14

 

Av Golan & Jennifer - 18 april 2012 20:49

It's a new life a whole new beginning a brand new day and I'm coming out winning
Nay sayers may say I can't do it but I push through it I know to many people that blew it



Av Golan & Jennifer - 18 april 2012 16:55

Hello bloggen!   

Vad gör ni? Själv kom jag hem för en stund sen, stannade kvar i skolan för o plugga SO och sen gjorde jag hemkunskaps uppgiften. Dagen har väl vart gangska soft, fast ja försov mig imorse så kom till skolan vid 9. Vi hade 2 timmars rast, vilket var soooft! Annars händer det inte så mycket, imorn har jag NP i Engelska. Ha-Ha alla säger att min Eng suger, men vem vet?    

Anyway så har jag inte mycket och säga? På TIS har vi spex foto, Och ja har alltid velat vara nörd! Eller ja kanske är det redan? Haha. Nej men vill vara en riktig nörd, som det står stämplan på pannan. Men jag kanske ska vara en hund? Jag o Jemie disskutera om det här, hon har ju en hel hundräkt som täcker allting förutom ansiktet såklart, sen är det bara och rita "hund ansikte". Och Jemie ska vara min "ägare". Vi får se hur det blir, har ju öppet hus på tisdag! Så dom som vill komma och ruttna i min skola, välkommen! Men spanar förmodligen sen, Puss!

  

SÅ JÄVLA HEEEEEEEETA


Av Golan & Jennifer - 18 april 2012 15:25

Men snart ska jag bege mig till sången och efter det blir det ju dans. Så det blir ju nice! Men orkar inte blogga, haha har inget bloggsug. Kom med förslag någon gång!! Bjuder på en relativt gammal bild på mig och bästevän sålänge. Puss/J
 

Av Golan & Jennifer - 17 april 2012 22:01

Som vanligt, förlåt för jag inte bloggat.


Allvarligt talat? Använder jag inte datorn lika mycket , bara korta pass asså kollar bara Facebook.

Plus finns det inget och skriva om i bloggen, det är liksom bara vad ja har gjort och tror inte ni vill läsa hela tiden va ja gör om dagarna haha.. för det händer inte mycket. Men ska försöka säga till Jennifer och blogga men hon är ju hos sin pappa.

Anyway tänkte berätta lite va jag har gjort idag. Som vanligt var jag i skolan. Slutade vid 2 fast väntade på Julia i skolan i en timme eftersom hon hade lektion. Där efter drog vi och gymmade typ tills fem. Kom hem och sen vilade jag en stund.

Åt snabbt och sen vid halv nio gick jag ut snabbt och träffade Emelie & Pauline och nu sitter jag här. Annars händer det inte så mycket. Puss så länge!

Av Golan & Jennifer - 16 april 2012 22:46

  Finns ingen finare man kan kolla på ..

Ovido - Quiz & Flashcards