golanjenni

Alla inlägg under april 2012

Av Golan & Jennifer - 9 april 2012 15:47

Snabbis!

Skulle egentligen träffa Jennifer idag, men hon var lite upptagen och ja sa till henne o träffa mig imorgon istället.

Så ska snart fixa mig o träffa Diana, hihi! HAR SAKNAT HENNE! Allafall vi har sjuka planer, ska träffa henne kl 5 i Hallunda klockan fem. Och sen tror ja vi ska träffa några snubbar från London och åka bil? haha i do know im sick! Men bloggar när jag e hemma, får ta dagen som den kommer

Av Golan & Jennifer - 9 april 2012 14:17

  Minnen

G'/

Av Golan & Jennifer - 9 april 2012 12:14

 God morgon bloggen!

What's up? Själv chillar jag bara, har precis ätit och funderar på om jag ska byta om sen följa med till flygplatsen eftersom våra "gäster" ska hem idag. Men tror inte ja gör det haha. Annars har jag vart rätt upptagen dom här dagarna som ni säkert vet! Har vart med familjen från fredags förutom att ja drog till bion dåra. Men det var värt det! Hade faktiskt skit kul, somnade varje dag typ 4 haha. Anyway ska bara ta det lungt idag men ska också träffa älsklingen Jennifer! Saknar henne o känner att vi behöver träffas. Spanar in mer sen, puss

Av Golan & Jennifer - 8 april 2012 20:38

What's up bloggen!
Kom nyss hem, tänkte berätta va min dag gick ut på. Vaknade vid 11 duschad och åt, sen drog min jag min familj och mammas morbror och hans fru till kista. Chillade lite där och träffade även på min moster hennes man o min kusin. Vi va där ett tag sen drog vi till Hallonbergen och gick hem till någon (?) Där efter åkte vi till västertorp o träffade på min favvo elizabeth. Och nu sitter jag här, dom ropar på mig så måste äta me dom sen blire BB! Puss så länge

Av Golan & Jennifer - 8 april 2012 13:54

Hellöööö! Skull egentligen ha varit hos pappa nu, för enligt honom så skulle vi ha åkt vid typ elva. Men nu är klockan snart två och han har inte ringt? Han får inte skylla ifrån sig nu inte  Har gjort lite nytta nu på morgonen, fixat lite saker å så. Annars har jag bara chillat och kollat på tv med mami. Ska försöka få mamma att ringa och beställa några grejer sen också, allid lika kul ju  Hehe, men we'll see! Aja men ska ta och plinga papi nu, vi hörs! Kysseeeen / J

P.S Vafan är det för fel på texten? Helt fucked up inlägg ju.. Men skitsamma!

Av Golan & Jennifer - 8 april 2012 12:41

 

Bild från fredags, Älskar dig världens finaste Bey! (Tagen från bey's blogg)


Av Golan & Jennifer - 8 april 2012 03:45

- If I text you, it means I miss you. When I don't, i'm waiting for you to miss me.
 

Av Golan & Jennifer - 8 april 2012 01:47

Heyyy! Hur mår ni? Själv mår jag jättebra, är bara jättetrött. Har hållt på hela dagen + kvällen med rummet, och har fått upp alla möbler och fått in alla kläder i gaderoberna å så, nu fattas det bara att lägga mina saker i bokhyllan. Men det får jag göra imorgon, för är sjukt trött nu. Vill bara dö. Men ville ge er en liten uppdatering först, eftersom att jag troligen kommer att sova fram till elva typ imorgon, och sen kommer pappa och hämtar mig här och så ska vi äta middag med familjen hemma hos honom. Trevligt! Aja, men nu  händer det inte så mycket. Snackade med lite folk på fb för ett tag sen, men sa att jag skulle sova och sen hände inget hehe.. Men nu ska det bli av! Ni får en bild från veckan nu sålänge, så får ni klara er på det tills vi hörs igen. Puss! /J
 
 

Ovido - Quiz & Flashcards