golanjenni

Alla inlägg under april 2012

Av Golan & Jennifer - 13 april 2012 00:49

Jag, Golan och Pauline sitter på bussen påväg till hallunda när min mobil ringer. Jag känner inte igen numret så jag svarar.

Jag - Aah hallå?
Personen - Hola!
Jag - Vem är det?
Personen - Din mamma.
Jag - Vad fuck sa du?! Vem är det?!?!?!?
Personen - Din mamma?????
Jag - HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA OJ, HEJ MAMMA!!! HAHAHAHAAHHAHAHAAH FÖRLÅT!!!! 
Mamma - Det här ska du få äta upp Jennifer. Har inte du mitt nummer?????
Jag - (med tårar i ögonen av skratt) Men inte till din jobbtelefon?..
Mamma - Jaja.
*Alla dör av garv*

Asså jävla kul! Ni vet folk som busringer, dom brukar ju säga typ ''din mamma'' eller något liknande. Typ skitcoola människor.. Haha, men trodde iallafall att det var så i det här läget. Och dessutom är ju mamma i Madrid så tänkte ju inte att hon skulle ringa liksom. Även därav hälsningsfrasen ''Hola'' också.. Ni kan ju försöka förstå hur mycket vi garvade   

Av Golan & Jennifer - 13 april 2012 00:34

Hej! Sorry för den dåliga uppdateringen.. Men har ju faktiskt loooooov!!  Men tänkte berätta lite om igår.
Igår: Åkte ju in till Hovet och X-factor med Jonathan, Linus, Pauline, Amie, Nadiya och Vanessa runt kvart i fyratiden. Det blev rätt mycket flumm på ditvägen och så, haha. Sen när vi väl kom dit så var det inte jättelång kö, men det var typ en timme kvar tills dom började insläppet så vi fick ju vänta fett länge ute i det kalla och lite regniga vädret. Och ju mer tiden gick så blev vi bara ännu mer trötta i benen och kön blev bara längre och längre. Till slut var tålamodet så litet att  vi töntade oss framför kameran haha.. Men sen blev vi tillslut insläppa och då gick vi in och tog bra platser. Sen började det efter en stund och det blev en riktigt rolig kväll! Många bra artister och tror till och med att vi syntes några gånger i kameran. Så håll utkik i höst när det sänds på tv4!! Wellwell, sen fick vi skjuts av Paulines pappa hem och stannade på donken eftersom att vi inte ätit något på typ hela dagen och var skithungriga. Så där satt vi i bilen och käkade hamburgare som fetton haha! Men gott vare. Sen när jag kom hem så chillade jag bara, snackade lite med Golan i skype men sen somnade jag. Här får ni några dåliga bilder från kvällen hehe:

Kön före oss.
  
   Kön efter oss, haha
   
Snygg tjej till Höger   Haha, Pauline & Vanessa 
     
Tog en bild när Danny uppträdde, skitdålig bild dock, men bättre än inget haha.. Alla småtjejer täckte ju hela kameran på alla andra bilder -.-

Och idag då? Jo, då gick jag hem till pappa vid 1 typ för att gå ut med Ice. Och sen skjutsade pappa hem mig till mamma igen sen när han hade slutat! Då åt jag ''middag'' och sen åkte jag med Golan och Pauline till Hallunda. Var inte alls taggad på att åka dit, eftersom att jag visste att vi inte skulle göra något speciellt satt det skulle sluta med att vi bara luffade runt. Och mycket riktigt, vi luffade runt vid vårby gård. Kul, haha.. Men fick iallafall träffa mina hjärtan så det spelar ingen roll  Och sen åkte Pauline hem så jag och Golan höll sällskap hem och stannade kvar en stund vid korsningen och snackade. Sen gick vi hem och då började jag ta ner tvätten som jag hängde upp förut och tvättade bort sminket. Sen smsade jag lite, och kollade runt lite på datorn. Men ska snart gå och lägga mig, för är astrött och ska till vårdcentralen imorgon vid 1 så aa. Vi hörs imorgon puss!  / J

STORT CRED TILL DIG SOM ORKADE LÄSA HELA INLÄGGET HAHAHAAHHAAHAHA.

Av Golan & Jennifer - 12 april 2012 11:21

God Morgon bloggen!

Herregud vad trött jag är alltså, la mig vid 2 eftersom ja o Jennifer snackade i sky. Och  Kl 9 på morgonen skulle min mamma till jobbet, syrran till dagiset, och brorshan till skolan. Jag blev skitarg eftersom jag hatar när jag blir väckt! ÅÅÅÅ! Så låg i sängen typ tills elva helt fuckad! Jag e skitrött men det går nog bort snart. Anyway så måste jag bara säga det här , hela mitt rum luktar Diana! Ååå saknar henne :(!

Allafall så spanar jag in senare,  ska träffa älsklingarna Jennifer & Pauline. Vi får se vad vi hittar på? Säkert unkan..

Av Golan & Jennifer - 12 april 2012 01:24

hahahha pauline!

 

G'/

Av Golan & Jennifer - 12 april 2012 00:13

Hello bloggen!

Tänkte berätta snabbt om min dag, orkar inte göra ett långt inlägg.

 Jag drog till Unkan med Diana vid sju vi chillade där, sen kom Thomas ,Tom,  Edward o Pat. Ja Diana o Daniella åkte först  runt sen till heron city, och sen till hallunda och sen skjutsa dom hem mig. Kom hem vid 11. Helt okej dag, fast är fett trött och har blivit förkyld o fryser typ hela tiden. Men bloggar imorn , puss


Av Golan & Jennifer - 11 april 2012 13:02

God morgon!   

Vad gör ni? Jag o Diana vaknade vid 10, fast jag vaknade 9  och låg i sängen och kollade på Diana så söt!

Vi gick upp och åt frukost och chillade. Just nu gör jag inte så mycket, Pappa och Diana snackar och jag  typ skit mobbad haha.  Jennifer frågade mig om ja ville komma till X-factor men jag tackade nej, eftersom jag ska va med Diana. Vet inte riktigt va vi ska göra, men vi ska nog träffa Tom, Tommy, Eddward, och Patrick. Fårse hure blir. Spanar in senare, puss!   

Av Golan & Jennifer - 11 april 2012 12:57

Hejsan allihopp!! Somnade nästan direkt igår efter att jag gick upp och la mig i sängen, haha charmigt.. Och så vaknade jag upp av ett sms så jag gick ner och åt frukost framför datorn. Idag så blev jag bjuden till X-factor Globen (hovet) som börjar vid 5 där jag även fick ta med en kompis. Så jag ska möta Pauline i Rönninge station sen, så åker vi tillsammans in till globen med några från sången + min sånglärare! Ska bli fett skoj! Hur ofta får man gratisbiljetter till globen liksom?..    Höhö.. Så ska väl börja fixa mig runt halv tre kanske? Tills dess så ska jag nog bara chillaaaaa  Bjuder på 3 bilder från igår på ''min outfit'' så får ni ett inlägg sen innan jag sticker! Sounds good. Puss och kram skummbanan! / Jennifer

 
     
  Somnade med flätor, så hade rätt lockigt hår heheheh.


Ovido - Quiz & Flashcards