golanjenni

Alla inlägg under april 2012

Av Golan & Jennifer - 16 april 2012 16:16

Yeah!

Som rubriken talar. Förlåtförlåt, men orkar int blogga asså!

Det är liksom inget man kan skriva om? Och ja använder inte datan lika mycket som förr, mest på kvällarna. Men jag ska försöka blogga mera! Anyway kom hem för en stund sen, skoldagen vart  väl helt okej. Slutade Halv fyra och stack till simhallen och mötte pappa en snabbis för och fixa gymkort, äntligen. Fast han skämmde ut mej rejält asså haha! Ska strax äta och sen senare vid halv sju? Ska ja möta Pauline & Jennifer för vi ska "vandra" med fritiddsfältare. Har ju möte varannan måndag, dock har ja inte haft det på ett tag nu.. Men vi ska alla fall gå runt och typ berätta där det känns"otryggt". Spanar nog in när jag e hemma igen, hoppas ni blir glada av uppdrateringen ni får     Bless!

Av Golan & Jennifer - 15 april 2012 22:57

Yes, som rubriken lyder så träffade vi grabbarna. Jag, Golan och Pauline. Hade precis duschat och ätit när Golan ringde mig, så gick ut på typ fem minuter och mötte henne i mjukiskläder haha. Sen kom Pauline efter en stund eftersom att hon bara skulle jogga en liten snabbis först.. Utan mig *hoooooost*   Haha skoja, men aja.. Kommer inte bli så bra uppdatering för min del den här veckan, för kommer ju vara hos pappa där datorn är lite cp plus att jag kommer typ ha fullt upp.. Shoppa, träffa kompisar, plugga och ja, såntdär. Så vi hörs när vi hörs! Puss / Jennifer

G'/

Av Golan & Jennifer - 15 april 2012 19:17

  

Så sant! Har precis duschat  och tar bara det lungt. Vet inte om ja ska ut en snabbis o träffa Diana o killarna? Fårse, men tror inte det. Väntar på att hon ska ringa isf, puss så länge

Av Golan & Jennifer - 15 april 2012 16:30

  

if you love someone, look him in the eye and say "I love you"

Av Golan & Jennifer - 15 april 2012 12:51

Den här låten ger mig gåshud seriöst? Vet inte riktigt varför jag tycker om den, för den är inte så bra. Men ändå är den det? Haha skumt I know..

Jaja, måste snart börja göra mig iordning. Ska till skärholmen med farmor en snabbis, sen får vi se vad som händer. Kanske ska träffa en killkompis, men tror inte någon av oss kommer hinna.. Då får det bli i veckan annars! Menmen, va uppe till 3 igår typ, för kunde inte sova så låg och smsa. Haha drev sööööönder med personen, haha fett kul! Och idag fick jag gå upp 11 eftersom att det är skola imorgon.. Tråk.. Men har haft ett asbra lov, tack till alla som har varit med och bidragit till det!   Vi hörs när jag kommer tillbaka, P & K / J 

Av Golan & Jennifer - 15 april 2012 01:20

Tjo! Stack ju och mötte upp Angelica förut och sen drog vi till unkan. Där gjorde vi inte så mycket egentligen, men hade askul ändå. Drev sönder med en massa folk där så att de fick damp, haha skitkul! Så garvade iaf skitmycket, både med och åt andra personer. Typ alla garvade åt en kille som stog och rappade skitsnabbt, men kass var han och så ba står han och dansar.. Haha helt afterblajvän !! Men ändå skittrolig kille.. Körde vattenkrig med Jocke och Angelica också, haha vi lyckades få honom avstängd från unkan.. Ouuupps!! Haha nämen han klarar sig, han garvade bara! Aja men sen när jag skulle hem så höll jag sällskap med Erik, Tina och Vanessa.. Jag och Erik hade damp haha ,  gick och busvisslade åt alla och skämde ut dom som skämdes haha..  I liiiike it ! Aja men nu ska jag sova, ska typ upp tidigt imorgon om farmor ens ringer.. Så vi hörs imorgon, puss! / J

Av Golan & Jennifer - 14 april 2012 19:20

Vet att ja har skrivit om det här förut, men en sak jag verkligen ser upp till är soldater.

Jag älskar soldater. De är liksom riktiga män!

 

Av Golan & Jennifer - 14 april 2012 18:16

Vet inte vad vi hittar på, men är på jättebra humör så tror det blir en rolig kväll iallafall. Vi hörs sen! Puss / J

Ovido - Quiz & Flashcards