golanjenni

Alla inlägg under april 2012

Av Golan & Jennifer - 5 april 2012 15:42

UNDRBART!

Hihi kom hem för en stund sen.. skoldagen va het okej! Fast diskuterade lite med Pauline men nu är allting bra igen, älskar min amor liksom. Anyway YEEES! Äntligen är det lov hihi. Spanar in senare mamma ropar, ska äta puss!


G'/

Av Golan & Jennifer - 4 april 2012 21:23

 I'm back!

Vad händer? Själv gör jag inte så mycket, är fett trött! Va i stan ju en snabbis och sen åt vi i kungshallen.. vi  gick till unkan en snabbis också.  Imorn är det e ny dag, min pappa och min mammas farbror  och fru kommer då. ÅÅH! Sen är det looooooov! Vilket jag ser fram emot hihi! Spanar in imorn, så puss!

 

Av Golan & Jennifer - 4 april 2012 14:43

 Hello bloggen!   

Kom typ nyss hem från skolan. Helt vanlig dag, men fett glad man blir när det är ett sånt fint väder hihi!

Anyway är  allt iallafall bra, imorn är det ju också påsklov vilket jag ser fram emot! Behöver fan lov!

Ska snart byta om sen ska jag åka in till stan med Ida, Jemie, och Natta. De skulle göra någonting sen ska vi nog äta!

Haha standart asså! Men bloggar när jag kommer hem, puss så länge!

     

Jag och världens finaste Sebbe !   

Av Golan & Jennifer - 3 april 2012 18:07

       What's up bloggen?   <--  fett söta det e mina homies!

Tänkte droppa med ett inlägg! Har inte gjort så mycket dom här dagarna.. just chillin' liksom.

va i skolan som vanligt och slutade tidigt idag så  kom hem redan vid två.

Just nu gör jag inte så mycket, det är fint väder.. fast man vet aldrig med Svergie liksom!

Anyway har vart fett trött dom här dagarna, som tur är det lov på torsdag, YES! Min pappa kommer hem imorn, eller på torsdag från Danmark med min mammas morbror och hans fru. Dom ska va hos oss i några dagar så det blir skitkul.. fast mamma kommer tjata på att jag ska vara hemma lite mer, men fuck it haha! Men om ni har tur så droppar jag ett inlägg sen, det gör jag nog.. fast det finns liksom inget o skriva om? Men bless så länge!


  Dom som känner mig, vet att jag e gaaaaaalen i han!     

G'/

Av Golan & Jennifer - 2 april 2012 20:51


Av Golan & Jennifer - 1 april 2012 20:47

 

Ovido - Quiz & Flashcards