golanjenni

Alla inlägg under april 2012

Av Golan & Jennifer - 25 april 2012 22:34

Tjo! Sitter här helt nyduschad och fräsh, men är fortfarande grön på vissa ställen som t ex på ryggen. Asså jag sitter och skrubbar mig i typ en timme men det vägrar försvinna?! JAG FÅR DAMP! Aja.. Idag var jag ju i skolan som vanligt, och efter stack jag hem och åt mellis. Sen chillade jag galet innan jag gick till dansen. Jag gick inte på sången idag heller, för jag orkade verkligen inte idag. Behövde dessutom göra en massa saker, så ja! Menmen, efter vi hade slutat träningen stod jag kvar och snackade en stund med Ronja, men sen drog jag hem och åt middag. Sen tog jag en dusch och efter det ett bad haha.. Freeeeeesh!!! Nu ska jag snart gå och lägga mig i sängen, ska bara kolla när jag börjar imorgon för är inte riktigt säker. Jag tror att jag börjar 5 över 10 eftersom att jag har hemuppgift iaf. Naaaaajs!! Men aa, uppdaterar när jag kommer hem efter skolan imorgon. Vilket borde vara runt 4. Men puss sålänge, bjuder på en bild! / J
 

Av Golan & Jennifer - 25 april 2012 15:29

Yeah I know, men det verkar ju som mindre uppdatering när Golan inte heller har bloggat.. Men vi har haft rätt mycket att göra nu i början av veckan, mest en massa plugg och igår var det öppet hus på våran skola. Så ja.. Men det känns jävligt skönt att ligga före med skolarbetet nu iallafall! Men kan berätta lite kort om dagarna som varit, dock inte dagarna förra veckan när jag var hos pappa för då hände typ inget haha!

I måndags: Va i skolan som vanligt, sen drog jag hem till mamma och började på min VG/MVG-del som vi skulle lämna in idag. Efter det mötte jag Pauline och så gick vi hem till henne och skickade iväg beställningen på våra skoltröjor!! Det ska bli riktigt kul när dom kommer!!  Aja men sen drog vi hem till mig och käkade pizza och flummade skitmycket. Föreberedde och testade lite grejer inför morgondagen och så. Hon skulle även sova hos mig eftersom att vi skulle fixa oss iordning inför spexfotot tillsammans på morgonen. Så det var mys!

På tisdagen: Så gick vi upp vid 6/Halv 7 för att börja fixa oss. Så hon började locka håret och jag smeta in mig i kroppsfärg!! Haha det blev lite stressigt framåt slutet, då det var typ 5 minuter innan vi skulle va i skolan så att vi var tvunga att springa.. Hehe   Men vi hann iallafall, och det blev skitfränt! När vi kom till skolan så var alla utklädda, och vissa mer än andra haha. Nämen det var riktigt roligt, vi gick ju runt så i skolan hela dagen. Och man kan ju säga att vi fick riktigt mycket kommentarer och de små i skolan kom fram och frågade vad vi var. Och inte ens vi visste det faktiskt! Gröna filurer helt enkelt haha.. Nämen vi fick höra  att vi såg ut som bl. a Shrek & FionaKermit the frog, grönjölingar, troll, grinchens och jadu.. Lättare att säga vad vi inte fick höra, haha! Menmen, skriver om idag i ett annat inlägg. Puss! Bildbooooooooomb!!!!
                      

Av Golan & Jennifer - 23 april 2012 12:10

Hej snyggingar! Just nu befinner jag mig på en spanskalektion nere i bibblan där vi ska leta information om Jennifer Lopez och Puerto Rico. Men eftersom att jag är lite busig och inte har någonting att göra så bloggar jag lite. Men aa, måste göra min klass sällskap nu iaf. Vi hörs sen när jag kommer hem! P & K / J

P.S Golan hälsar att hon inte kan blogga på ett tag men att hon tycker ni är snygga iallafall och att hon gillar pizza!Höhööhöhöhöhöhöhöhhööhhöhöhöhööhöhöhö

Av Golan & Jennifer - 21 april 2012 19:32

Hey finisar!! Jag är jätteglad just nu, hihiih!!!   Men iaf, passar på att blogga nu eftersom att min syster är i duschen och att hennes dator är på. Det har inte hänt så mycket i veckan, har gått ii skolan som vanligt och sen pluggat, tränat, varit med kompisar och chillat på fritiden. Igår var det fredag, och då åkte jag först till stan med Pauline för att handla en grej till spexfotot, men sen kollade vi även runt i andra butiker, och sen gick jag till unkan med mina underbaraste. När det blev tråkigt drog vi hem till Sebbe där Ante och Jason var. Vi chillade, skrattade och kollade på BB med lite godis. Dock blev det lite dålig stämning på slutet.. Aja, sen fick jag vänta på bussen själv i en kvart medans dom andra hade dragit hem. Lite tråkigt.. Men sen somnade jag typ direkt när jag kom hem! Haha..

Idag så vaknade jag vid typ 11 och då åt jag en snabb frukost och sen kom mamma och hämtade mig. Vi åkte till skäris och kungens kurva för att shoppa lite. Det blev en hel del grejer, men mamma körde hem dom till sig så ni får se bilder på allt imorgon!! Men är riktigt nöjd iaf. Sen när vi kom hem så var jag hemma i typ en timme, och följde med min låtsasmamma till Willys eftersom att hon ville ha sällskap, sen lagade vi mat direkt när vi kom hem. Och ikväll blir det myskväll med pappa och henne, då vi bl a ska kolla på film och äta godis! Mys! Kände att jag behövde det också, det var längesen jag umgicks med pappa såhär och sen var jag även skittrött.

Imorgon så blir det plugg, plugg och återigen plugg!! Sen drar jag nog hem till mamma också, för måste släppa av alla mina grejer där och så. Men vi får se... Men aa, vi hörs när jag kommer till mamma!! Puss / Jennifer

Av Golan & Jennifer - 21 april 2012 17:03

What's up

Själv tar jag bara det lungt. Klockan e redan liksom 5? Dagen har gått skit snabbt!

Anyway är inte på värsta topp humöret är fett förvirrad? Skulle egentligen idag dra till Fridhemsplan och  fira Arita?

Funderar och dra dit nu men det e fett onödigt, har inte ens lust. Vill bara slappa framför tv:n. Vi får se vad ja gör?



Av Golan & Jennifer - 21 april 2012 00:08

Satt och lyssna på den här låten ( ras cricker - skin ) och tänkte på Jennifer! Lyssna hela låten, den passar perfekt på dig, du är underbar vän, än alla skulle döda för! Du anar inte vilken stor glädje du ger mig " tack hjärtat för alla stunder du ger mig " Älskar dig   


Ovido - Quiz & Flashcards