golanjenni

Direktlänk till inlägg 13 april 2012

Bad update, I know

Av Golan & Jennifer - 13 april 2012 00:34

Hej! Sorry för den dåliga uppdateringen.. Men har ju faktiskt loooooov!!  Men tänkte berätta lite om igår.
Igår: Åkte ju in till Hovet och X-factor med Jonathan, Linus, Pauline, Amie, Nadiya och Vanessa runt kvart i fyratiden. Det blev rätt mycket flumm på ditvägen och så, haha. Sen när vi väl kom dit så var det inte jättelång kö, men det var typ en timme kvar tills dom började insläppet så vi fick ju vänta fett länge ute i det kalla och lite regniga vädret. Och ju mer tiden gick så blev vi bara ännu mer trötta i benen och kön blev bara längre och längre. Till slut var tålamodet så litet att  vi töntade oss framför kameran haha.. Men sen blev vi tillslut insläppa och då gick vi in och tog bra platser. Sen började det efter en stund och det blev en riktigt rolig kväll! Många bra artister och tror till och med att vi syntes några gånger i kameran. Så håll utkik i höst när det sänds på tv4!! Wellwell, sen fick vi skjuts av Paulines pappa hem och stannade på donken eftersom att vi inte ätit något på typ hela dagen och var skithungriga. Så där satt vi i bilen och käkade hamburgare som fetton haha! Men gott vare. Sen när jag kom hem så chillade jag bara, snackade lite med Golan i skype men sen somnade jag. Här får ni några dåliga bilder från kvällen hehe:

Kön före oss.
  
   Kön efter oss, haha
   
Snygg tjej till Höger   Haha, Pauline & Vanessa 
     
Tog en bild när Danny uppträdde, skitdålig bild dock, men bättre än inget haha.. Alla småtjejer täckte ju hela kameran på alla andra bilder -.-

Och idag då? Jo, då gick jag hem till pappa vid 1 typ för att gå ut med Ice. Och sen skjutsade pappa hem mig till mamma igen sen när han hade slutat! Då åt jag ''middag'' och sen åkte jag med Golan och Pauline till Hallunda. Var inte alls taggad på att åka dit, eftersom att jag visste att vi inte skulle göra något speciellt satt det skulle sluta med att vi bara luffade runt. Och mycket riktigt, vi luffade runt vid vårby gård. Kul, haha.. Men fick iallafall träffa mina hjärtan så det spelar ingen roll  Och sen åkte Pauline hem så jag och Golan höll sällskap hem och stannade kvar en stund vid korsningen och snackade. Sen gick vi hem och då började jag ta ner tvätten som jag hängde upp förut och tvättade bort sminket. Sen smsade jag lite, och kollade runt lite på datorn. Men ska snart gå och lägga mig, för är astrött och ska till vårdcentralen imorgon vid 1 så aa. Vi hörs imorgon puss!  / J

STORT CRED TILL DIG SOM ORKADE LÄSA HELA INLÄGGET HAHAHAAHHAAHAHA.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Golan & Jennifer - 20 maj 2013 13:22

Tjaaanääää!    Har inte bloggat på riktigt länge man jag tar inte ens bloggen seriöst och bloggar bara när jag har lust. Men i helgen så har jag faktiskt tagit det chill, förra veckan så chillade jag galet, va på dansuppvissning sen tog det lung...

Av Golan & Jennifer - 14 april 2013 22:16

Jag som trodde att jag klarade mig ensam så bra, men sist jag såg dig så satt känslorna kvar, ja hur kunde jag vara så naiv? Ja kunde jag vara så naiv?, varför känner jag såhär det förvånar mig, och nu ångrar jag mig grovt att jag såra dig.   ...

Av Golan & Jennifer - 9 april 2013 21:21


Don't forget that! Gaaaayyyteeext haha!  

Av Golan & Jennifer - 5 april 2013 14:10


  Whoooooooooop Whooooooooooooooooooop!    Är allting bra med er? Här är det fett nice, solen skiner in till mitt rum! Idag vaknade jag vid 11, gick upp gjorde mig en god frukost och tog det lungt, och nu har jag precis kommit ur från duschen!...

Av Golan & Jennifer - 2 april 2013 13:30

Humöret är på topp!    Det är viktigt och ha posetiv energi hela tiden finisar, va runt folk som ger dig energi då blir allt mycket lättare! Jag kunde inte sova så bra inatt, kom hem vid halv 1 igår och efter vi hade vart på resturangen och rökt VP...

Ovido - Quiz & Flashcards