golanjenni

Direktlänk till inlägg 7 april 2012

RENOVERING / Jennifer

Av Golan & Jennifer - 7 april 2012 19:39

Hallooooj!! Håller på att renovera om mitt rum nu för fullt, har suttit och trixat ihop mina möbler hela dagen men nu fick jag en paus eftersom att min bror ska fixa väggutagen och så. Så kommer inte ha något att göra på ungefär 20 min så kör ett tidsfördriv sålänge. Hörs sen!

1. Är du singel? Yes
2. Är du dum? Nej
3. Lakrits eller choklad? Choklad!!
4. Röker du? Nope
5. Fullständigt namn: Jennifer Maria Auregård
6. Födelsedag: 26 juni 1996
7. Är du helsvensk? Ja
8. Om inte - vad är du? -
9. Vem ringde dig senast? Mami, eller om det var dolt, kommer inte riktigt ihåg hehe..
10. Vem smsade dig senast? Isabella i think.
11. Vem kramade du senast?  Ida
12. Vem pussade du senast? Asså om inte tjejkompisar räknas så var det Tobias, haha.....
13. Hur är relationen till dig ex idag? Ex och ex.. Men vi är vänner
15. Roligaste personen du vet: Oj, riktigt svår.. Alla är så jävla sköna, men William & Martin bl.a 
16. Vem träffade du senast & vart? Sebastian, Ida & Pauline på bussen
17. Ögonfärg: Blååååå
18. Vem såg du senast? Min familj
19. Har du nånsin förlorat en vän? Asså inte direkt förlorat, men vi har typ tappat kontakten rejält.
20. Din musiksmak: Har ingen speciell!! Lyssnar på det som är bra, vilket kan variera   
21. Vad har du på dig? Myskläder hehe
22. Vad åt du senast? Middag..
23. Vad drack du senast? Påskmust
24. En vacker person: Alla mina vänner, kan faktiskt inte välja bara en!
25. En snäll person: Golan
26. En gullig person: Ida
 27. En jobbig person: ******* haha
28. En konstig person: Pauline, fast in a good way dough!!
29. En med magrutor: Sean Faris hehe dreggeeeeel
30. När skrattade du senast & varför? För en stund sen vid middagen, fast garvar hela tiden dock
31. När grät du senast & varför? Jättelängesen, typ i julas, för att jag sårade en person som jag verkligen inte tyckte förtjänade det..
32. Vill du ja ditt ex tillbaka? Nej
33. En du saknar: Min nästäldsta kusin.
34. Ditt humör just nu: Uttråkad, glad, lycklig, trött höhöh
35. Hur många vänner har du på Facebook? 220 + någonting?
36. Hur många av dem är tjejer & hur många killar? Haha vettefan, kanske 55 procent killar och 45 procent tjejer?
37. Har du skilda föräldrar? Japp
38. Hur många syskon har du? 2 hel och 2 halv
39. Favoritfärg: Lila, rosa, blå hehe det är lite olika faktiskt
40. Nån du vill träffa: Finns bara en person jag tänker på här..
41. Äckligaste du vet: Kryp!! Uschhhh
42. Godaste godiset: Dragsterdäck hallon/lakrits, finns typ ingenstans dock.
43. Godaste läsken: Olika. Men drickan är fortfarande Fruit Shoot Tropical!!
44. Har du någonsin brutit mot lagen? Njaaaa

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Golan & Jennifer - 20 maj 2013 13:22

Tjaaanääää!    Har inte bloggat på riktigt länge man jag tar inte ens bloggen seriöst och bloggar bara när jag har lust. Men i helgen så har jag faktiskt tagit det chill, förra veckan så chillade jag galet, va på dansuppvissning sen tog det lung...

Av Golan & Jennifer - 14 april 2013 22:16

Jag som trodde att jag klarade mig ensam så bra, men sist jag såg dig så satt känslorna kvar, ja hur kunde jag vara så naiv? Ja kunde jag vara så naiv?, varför känner jag såhär det förvånar mig, och nu ångrar jag mig grovt att jag såra dig.   ...

Av Golan & Jennifer - 9 april 2013 21:21


Don't forget that! Gaaaayyyteeext haha!  

Av Golan & Jennifer - 5 april 2013 14:10


  Whoooooooooop Whooooooooooooooooooop!    Är allting bra med er? Här är det fett nice, solen skiner in till mitt rum! Idag vaknade jag vid 11, gick upp gjorde mig en god frukost och tog det lungt, och nu har jag precis kommit ur från duschen!...

Av Golan & Jennifer - 2 april 2013 13:30

Humöret är på topp!    Det är viktigt och ha posetiv energi hela tiden finisar, va runt folk som ger dig energi då blir allt mycket lättare! Jag kunde inte sova så bra inatt, kom hem vid halv 1 igår och efter vi hade vart på resturangen och rökt VP...

Ovido - Quiz & Flashcards