golanjenni

Direktlänk till inlägg 13 april 2012

VÄRLDENS BÄSTA TJEJER.

Av Golan & Jennifer - 13 april 2012 23:58

 
Älskar er mer än någonting annat, helt seriöst. Ni vet exakt hur ni ska få mig att le när jag mår dåligt, vilket inte är ofta dock..  För alla andra dagar är jag lycklig, vilket ni gör mig. Ni gör alla mina dagar till världens roligaste dagar. Ni är inte bara jävligt jävligt jävligt jävligt fina på utsidan, utan eran insida kickar some asses också. Ni förtjänar verkligen det bästa, för ni är värda allt. JAG KOMMER HEMSÖKA ER OM VI TAPPAR KONTAKTEN BARA SÅ ATT NI VET. Ni är underbara på alla möjliga sätt, och det som gör er till er, är det som jag älskar mest med er. Det är det som gör er till er. Jag älskar er som ni är, precis som de störda och sköna mongon ni är. Tänker fan fria till er. Bajskorvar. Ni är så jävla vackra att jag nästan tänker göra som på hostel, skära av ert ansikte och sätta på mig det. HEHEEHEHEHHEEHEHHEHEHEH. Glöm ALDRIG att jag alltid kommer finnas för er, dag som natt. Kommer stötta och vara på eran sidan vilka val ni än gör. Vi mot världen, genom vått och torrt. Kommer aldrig svika er. Tack för att ni finns, ni är det bästa som finns.
Älskar er så fucking mycket fulingar !!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ / JENFAAAAWWWHWHWHW

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Golan & Jennifer - 20 maj 2013 13:22

Tjaaanääää!    Har inte bloggat på riktigt länge man jag tar inte ens bloggen seriöst och bloggar bara när jag har lust. Men i helgen så har jag faktiskt tagit det chill, förra veckan så chillade jag galet, va på dansuppvissning sen tog det lung...

Av Golan & Jennifer - 14 april 2013 22:16

Jag som trodde att jag klarade mig ensam så bra, men sist jag såg dig så satt känslorna kvar, ja hur kunde jag vara så naiv? Ja kunde jag vara så naiv?, varför känner jag såhär det förvånar mig, och nu ångrar jag mig grovt att jag såra dig.   ...

Av Golan & Jennifer - 9 april 2013 21:21


Don't forget that! Gaaaayyyteeext haha!  

Av Golan & Jennifer - 5 april 2013 14:10


  Whoooooooooop Whooooooooooooooooooop!    Är allting bra med er? Här är det fett nice, solen skiner in till mitt rum! Idag vaknade jag vid 11, gick upp gjorde mig en god frukost och tog det lungt, och nu har jag precis kommit ur från duschen!...

Av Golan & Jennifer - 2 april 2013 13:30

Humöret är på topp!    Det är viktigt och ha posetiv energi hela tiden finisar, va runt folk som ger dig energi då blir allt mycket lättare! Jag kunde inte sova så bra inatt, kom hem vid halv 1 igår och efter vi hade vart på resturangen och rökt VP...

Ovido - Quiz & Flashcards