golanjenni

Direktlänk till inlägg 10 april 2012

FRÅGOR / J

Av Golan & Jennifer - 10 april 2012 18:00

Namn: Jennifer Maria Auregård

Ålder: 15

Längd: 1.64 typ

Sko-storlek: 37/38

Född: Utanför Stockolm

Bor: Utanför Stockholm

Gör just nu: Svarar på frågorna 


Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Glad, social, omtänksam

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Envis, är ibland för snäll, blir lätt svartsjuk


Vad är du rädd för: Att fasta i ett litet utrymme, småkryp, drunkna, blir sårad och att någon av mina nära ska råka illa ut.

 Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Mina ögon

Det roligaste jobbet du haft/har: -
Har du körkort och egen bil:
 Nej, men kommer ha det om nästan precis 3 år 

När tar du ditt körkort: När jag fyller 18
När grät du senast: Grät av ilska för någon vecka sen, men annars i julas.

När skrattade du senast: Nyss hehe

Vem åkte du bil med sist: Ma brotahhhh

Vem åt du mat med sist: Middag alldeles nyss med mi familia

Vem sov du hos sist: Angelica tror jag

Vem sov hos dig sist: Frida long time agoo

Vad var du rädd för när du var liten: Att gå på toa typ på mackar och sånt, var rädd för att bli inlåst..

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Prins.. Awkward 

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: 2, förutom när jag fick åka in ett flertal gånger i månaden 2010 för återkommande halsfluss.

Värsta smärtan du råkat ut för: När jag fick en fet sten genom den tunna huden på handflatan, det går inte att beskriva smärtan där asso.

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Alla mina fina vänner, har alltid så roligt med alla! Men Pauline och Golan  

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Många saker..

Har du någonsin sportat: Går på dans nu, men gick även på det som liten samt simning & gymnastik.

Någon du ser upp till: Shakira, fast ser henne mest som ett mål med dansen 

Vad finns alltid i din handväska: Brukar inte ha väska, men i fickan har jag alltid nycklar, mobil, hörlurar, tuggummi, lipsyl, busskort och plånbok!


Har du varit utomlands någon gång:Ja, i bl.a Spanien 3 gånger!

Vilken plats var finast: Benidorm i think

Största stad/städer du varit i: Madrid kanske? Haha förutom Stockholm dåra


Har du någonsin tagit eller provat droger: Nej, och kommer inte göra det heller!

Rökt: Har testat, men gör det inte nu.

Snusat: Fick testa 1 gång av pappa, eftersom att han visste att jag inte skulle tycka om det och sen aldrig mer pröva.

Druckit: Ja..

Har du piercing eller tatuering: Om inte hålen i öronen räknas så har jag bara piercing i naveln, men inga tatueringar än!

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Snäll, ha humor och kunna få mig att skratta, gärna vara längre än mig, omtänksam och sen vara öppen för att göra nya grejer!

Finaste komplimang du fått: Oj, vet inte, kanske för mina ögon  Men sålänge man ger fina komplimanger och inte typ ''du är sexig'' så blir jag lika glad varje gång!!

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Inte sårat med mening, men ja.. 

Har du blivit sårad av en kille någon gång: Japp


Storstad eller landet: Storstad, men älskar att vara på landet när man väl är där haha!

Hamburgare eller pizza: Svår!! Det beror ju på vad jag är sugen på!

Kött eller fisk: Kött, men älskar fisk ändå!

Hund eller katt: Hund

Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet

McDonalds eller MAX: Det beror på vad jag tar på max, är det chicken nuggets så är det lätt max t. ex!!

Vin eller Öl: Inget, usch

Charter- eller skidsemester: Skidsemester, hihi så mysigt!! Men det kanske är för att jag inte varit på så många charterresor?..

Sverige eller Utlandet: Utlandet

Sport eller nyheter: Nyheter

Hockey eller fotboll: Fotboll, alla gånger!!

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Ljushåriga

Sommar eller vinter: Sommaaaaar

Vår eller höst: Vår, de e kärlek

Flyg eller tåg: Flyg!

Bil eller buss: Bil

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Golan & Jennifer - 20 maj 2013 13:22

Tjaaanääää!    Har inte bloggat på riktigt länge man jag tar inte ens bloggen seriöst och bloggar bara när jag har lust. Men i helgen så har jag faktiskt tagit det chill, förra veckan så chillade jag galet, va på dansuppvissning sen tog det lung...

Av Golan & Jennifer - 14 april 2013 22:16

Jag som trodde att jag klarade mig ensam så bra, men sist jag såg dig så satt känslorna kvar, ja hur kunde jag vara så naiv? Ja kunde jag vara så naiv?, varför känner jag såhär det förvånar mig, och nu ångrar jag mig grovt att jag såra dig.   ...

Av Golan & Jennifer - 9 april 2013 21:21


Don't forget that! Gaaaayyyteeext haha!  

Av Golan & Jennifer - 5 april 2013 14:10


  Whoooooooooop Whooooooooooooooooooop!    Är allting bra med er? Här är det fett nice, solen skiner in till mitt rum! Idag vaknade jag vid 11, gick upp gjorde mig en god frukost och tog det lungt, och nu har jag precis kommit ur från duschen!...

Av Golan & Jennifer - 2 april 2013 13:30

Humöret är på topp!    Det är viktigt och ha posetiv energi hela tiden finisar, va runt folk som ger dig energi då blir allt mycket lättare! Jag kunde inte sova så bra inatt, kom hem vid halv 1 igår och efter vi hade vart på resturangen och rökt VP...

Ovido - Quiz & Flashcards