golanjenni

Direktlänk till inlägg 11 april 2012

BÄSTA KVÄLLEN.

Av Golan & Jennifer - 11 april 2012 01:30

Heeeeej!! Hur har eran kväll varit?   Själv så har min varit asgrym. Golan ringde mig vid typ sju och bad mig komma till unkan, och eftersom att pauline också skulle dit så höll vi sällskap tillsammans med Sebbeluluuu. På unkan var Golan, Diana och fyra killar från London som dom nyss träffat typ. Dom kunde typ ingen svenska så vi fick snacka engelska typ hela tiden. Men kul var det iaf! Efter att vi varit på unkan en stund bestämde vi oss för att dra hem till Pauline, och där satt vi och chillade och bara snackade och så. Sen drog vi och kollade på Sebbes träning och när ''den var klar'' så åkte alla hem. Men jag stannade kvar, för skulle hålla sällskap med Sebbe hem eftersom att vi bor rätt nära varandra. Så följde även KP med!! Trevligt, vi snackade rätt mycket på vägen hem, och vi garvade rätt mycket också haha.. Sen när jag kom hem tog jag lite kort (haha egooo) och sen tvättade jag bort sminket. Och sen satte jag mig ner och käkade skorpor hehe.. Just nu gör jag inte så mycket, smsar, chattar, kollar på tv och kollar datorn samtidigt.. Tjejer ni vet   Höhö!! men nu ska jag ta och gå upp och lägga mig i sängen och kolla film! Myyyys. Vi hörs imorgon, och då får ni reda på vad som händer imorgon också!! Hihihihihihihihih fett intressaaaaant.. Aja men puuuuuuss / Jennifer
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Golan & Jennifer - 20 maj 2013 13:22

Tjaaanääää!    Har inte bloggat på riktigt länge man jag tar inte ens bloggen seriöst och bloggar bara när jag har lust. Men i helgen så har jag faktiskt tagit det chill, förra veckan så chillade jag galet, va på dansuppvissning sen tog det lung...

Av Golan & Jennifer - 14 april 2013 22:16

Jag som trodde att jag klarade mig ensam så bra, men sist jag såg dig så satt känslorna kvar, ja hur kunde jag vara så naiv? Ja kunde jag vara så naiv?, varför känner jag såhär det förvånar mig, och nu ångrar jag mig grovt att jag såra dig.   ...

Av Golan & Jennifer - 9 april 2013 21:21


Don't forget that! Gaaaayyyteeext haha!  

Av Golan & Jennifer - 5 april 2013 14:10


  Whoooooooooop Whooooooooooooooooooop!    Är allting bra med er? Här är det fett nice, solen skiner in till mitt rum! Idag vaknade jag vid 11, gick upp gjorde mig en god frukost och tog det lungt, och nu har jag precis kommit ur från duschen!...

Av Golan & Jennifer - 2 april 2013 13:30

Humöret är på topp!    Det är viktigt och ha posetiv energi hela tiden finisar, va runt folk som ger dig energi då blir allt mycket lättare! Jag kunde inte sova så bra inatt, kom hem vid halv 1 igår och efter vi hade vart på resturangen och rökt VP...

Ovido - Quiz & Flashcards