golanjenni

Alla inlägg under mars 2012

Av Golan & Jennifer - 11 mars 2012 17:26

 


   ''


       

Näääk, Aki, Jacco, Dani M, O Aleks. Riktig tunga artister. Deras röst borde vara mer hörd. Är det bara jag som tycker att svensk rap blir bara bättre? Diggar dom häär grooovt!

Näääk! <3

Av Golan & Jennifer - 11 mars 2012 14:29

Hello Bloggen!

What's up? Själv så har jag lite bråttom eftersom måste hjälpa mamma lite för vi har gäster när som helst, men tänkte berätta min dag. Vad som hände igår, rättare sagt idag. Allafall det började att jag tog bussen vid 8 med emelie till skärholmen, vi mötte upp diana och köpte en flaska haha.  Sen  tvignade jag dom till stan eftersom jag ville träffa bey, så vi drog till stan och träffade henne och några till. Vi chillade ett tag, va fett hypad. Sen bästemmde vi oss alla för och dra till Bagarmossen på fest hos en kompis , vi drog dit kollade läget och drog därifrån vid 11. Bey och dom drog, och jag diana och emelie forsätte till Täby där vi skulle till Stephan! Min man! Vi åkte och åkte, tillslut var vi där vid 1, och vi fick vänta på Stephans kompis så han kunnde komma och öppna huset  tills Stephan skulle komma hem. Allafall vi hade huset för oss själva tills typ halv 3 då han kom. Vi chillade rätt galet, dom drack gangska mycket, själv så tog jag inte så mycket.  Allafall så blev det lite knaz men det var rätt chill.  Ni anar inte hur trött jag är, har sovit i en jävla timme! Är heeelt jävla fuckad haha! Vi drog därifrån vid 9 och drog till stan och käkade sen kom jag hem vid 12. Snacka om att alla vi va döda. Men jag ska va hemma idag tror jag, måste vila upp mig och mår fett illa.. ska chillin med gästerna och det. Puss!


  

Av Golan & Jennifer - 11 mars 2012 11:33

Hej sötnosar! Anledningen till att jag inte har bloggat är för att jag har varit i Fjällen och där sitter jag ju inte vid datorn hihi. Och när jag kom hem igår så ville jag inte blogga, för skulle packa upp alla mina väskor plus att jag skulle vara social mot mina kusiner som skulle stanna hos mig över natten för att dom inte ville åka ytterligare 5 timmar igår. Så vi åt pizza och kollade mello och sånt där mys! Rätt skön lördagskväll, dessutom vann rätt låt!!   & Trots att jag tyckte att alla låtar utom Björn Ranelid och Thorstén Flink så var det verkligen rätt, hon förtjänade det. Men jag har iallafall haft så jävla kul den här veckan, massa mys med mina kusiner och så jävla mycket skidåkning! Det är typ vad veckan har bestått av. Vi har gått upp 7 varje morgon, ätit frukost och sånt, sedan har vi gett oss ut i backen när liftarna öppnat! Vid cirka 9. Sen har vi åkt fram till lunch, och efter lunchen gett oss ut igen. Sen har man åkt framtill liftarna stängts, typ halv 5. Men vi har också hängt mycket vid afterskin och druckit cola och lyssnat på trubbadurer haha! Var på kvällsåkningen i fredags också, satte på mig min onepiece och körde vid guppen, riktigt najs!! På kvällarna har vi ätit god middag, druckit varm choklad och annat gott, dessutom har vi badat bastu och åkt pulka i skidbacken! Haha det är förbjudet, men eftersom att det var sista dagen så körde vi ba. Busiiiiiigt! Ah, men har haft en gryyyyyyyyyyyyyyyyymt kul vecka, längtar redan tills nästa år hehe!! 

Idag: Vaknade jag av att mina kusiner och min morbror skulle åka hem , så jag sa hejdå och sånt till dom, sen gick jag ner och åt frukost. Sen har jag typ suttit vid datorn hela morgonen, haha! Men vafan, väntar på att Pauline ska vakna så vad ska man göra..? Ska nämligen till henne en stund och hon ska färga mitt hår och sånt där. Avslöjar färgen sen! Vilken färg tror ni..?  Haha aja, har jättefettigt hår nu (riktigt äckligt) men det är bara för att färgen fastnar bättre då så jag får väl stå ut den här gången. Men hatar att känna mig ofräsh.. Ska duscha 5 gånger när jag kommer hem från Pauline!  Haha skämt åsidooo, nämen åh va fräsch jag ska bliiiii! Imorgon är det skolan som gäller, bajs. Men då får jag träffa min älskoooo Golan, har saknat henne såå muchoooooo!! Aja men vi hörs snart, puss! / Jennifer

Lite bilder från veckan;
     
I ankarliften.  P.s Golan kolla vad som ståååååår!! kärlek  
 
Kusinen gjorde så att jag ramlade i liften så att jag var tvungen att gå upp -.- .. Haha!
 
Muuuums! Mycket sånthär blev det..   
 
Bild från när jag och Erik hade varit och handlat massa godis, haha det tog typ en timme för oss att gå till affären som ligger 5 minuter ifrån oss.. Men vi var tvungna att gå ner och upp från Ica, eftersom att liftarna hade stängt hehe!
   
Jag och min älskade Sara hade tråkigt en stund i onsdags tror jag så vi tog lite charmiga foton!
 
Tog kort på ett barn i backen!! Haha skoja det är jag, men ser faktiskt ut som en barnrumpa hahaha!  
   
Tog kort på brorsan i svarta backen!  

Av Golan & Jennifer - 10 mars 2012 18:48

  Hello bloggen!

Bloggar snabbt, har precis duschat och ska klä på mig. Ska möta Emelie o Diana vi ska fixa några saker sen drar vi till bagis eller till täby, men det blir nog täby. Allafall ska kanske också möta Bey o Jemie, vi ska  på fest. Kommer festa hela natten haha så spanar in imorn, PUSS! Ha en bra lördagskväll!

Av Golan & Jennifer - 10 mars 2012 00:34

What's up?

Kom hem för en timme sen typ, drog ut vid halv nio mötte upp Jemie och Emelie o drog till unkan. Vi kollade på SAW, har sett den förut men man blir fan illamående.  Allafall sen kom Pauline, och nu sitter jag här hemma. Är jättetrött faktiskt. Som tur kommer Jennifer hem idag, eller idag på natten? WOOOHOO! ASSÅ NÄR JAG SER HENNE! Kommer bli så jävla glad för hon spider glädje!  Men spanar in imorn, puss! 

  ÄLSKLING!

Av Golan & Jennifer - 8 mars 2012 22:19

  Tänkte svara på några frågor som Bey gjorde till mig!


 Vad ser du dig som i framtiden? En lycklig kvinna!


Vad är viktigast för dig i ditt liv? Min familj och vänner!


Hur ser du på kärlek? Sårande som finns, och det bästa som finns


Hur ser du på vänskap?  Det finaste som finns


Vart vill du flytta ifall du fick möjligheten?  Liljeholmen, eller östermalm


Röker du? Ja, Ibland


Tycker du det är viktigt och dircka alkohol för och ha kul? Nej


Föredrar du alkohol eller inte när du ska ha kul? Föredrar alkohol


Vem är din bästa vän? Beylula (vet att du ville höra ditt namn)


strumpa, barfota eller skor? Strumpor


Vad är det bästa med dig? Är nog öppen, social!


Vad är det sämsta med dig? Är envis


Vad får folk för första intryck på dig? Vet faktiskt inte?


Vad är ditt drömyrke? Vakt, brandman eller polis. Vill ha ett yrke där man hjälper männsikor


Beskriv dig själv med tre ord  Jag är bäst


Macdonald's eller MAX? Macdonald's! Eller nej MAX


Skulle du kunna ha sex med någon för 500 miljoner? Ja, men beror på vem


Vart tror du att du befinner dig om 5 år? I ett hus, och ska snart få mitt jobb


Vill du gifta dig? Ja


Har du en djup hemlighet, som ingen vet? Hmm nej, men det finns saker som vissa inte får veta. (bara närmaste)


Vad gör du just nu?  Kollar på BB


G '

Av Golan & Jennifer - 8 mars 2012 21:35

 

Ovido - Quiz & Flashcards