golanjenni

Alla inlägg under mars 2012

G'/

Av Golan & Jennifer - 23 mars 2012 18:31

Shoo bloggen   

 

Förlåt för min kassa uppdratering men har haft mycke och göra och har inte direkt varit på humor, men nu är allt på topp igen! Just nu sitter jag i mitt rum heelt mobbad! Min bror och hans kompisar är på övrvåningen och äter samt dricker. Medans jag? Haha sa ju det nyss.. men ska möta emelie o jennifer kl 8 i centrum typ så få se va vi hittar på. PUSS

Av Golan & Jennifer - 21 mars 2012 15:37

Kom nyss hem, har inget och göra så tänkte svara på lite frågor!   


1. Hur gammal är du om fem år? 20 år

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Klassen
3. Vilken är din favoritglass? Ben and Jerry's

4. Kan du spela poker? Ja

5. Tycker du om att mysa/kela? Ja, vem gör inte det?
6. Vill du ha barn? Yes
7. Föredrar du havet eller en basäng? Havet!

8.Vilket är ditt favoritprogram på tv? Just nu BB, men älskar familjen Kardashian's

9.Vad lyssnar du på just nu? One Direction - Up all night

10.Har du varit med i tidningen? Haha ja, pinsamt!
11.Har du någon piercing?
Yes , underläppen!

12.Ångrar du någonting du gjort? Nej, bara det ja inte har gjort

13.Sverige när det är som bäst? Sommarn

14. Vad gör dig glad? Mina vänner

15. Upptagen? Nej, singel!

16. Vad föredrar du hos killar? Ögonen och lendeet.. kommer låta konstigt men oxå stora händer o fötter

17. Sist du kysste någon senast? Igår

18. Personlighet eller utseende hos en kille? Personlighet! Men det är ett plus om han ser bra ut

19.  Jobb? Går i grundskolan..

 







G'

Av Golan & Jennifer - 20 mars 2012 15:22

Shoo bloggen!

Just nu sitter jag hemma med Rodrigo (Drigo) och bah softar. Vid sju ska ja ut och möta Jennifer o kanske emelie vi ska nog till unkan, uppdraterar sen.

  fuling

 

 

G'-

Av Golan & Jennifer - 19 mars 2012 18:14

 Hello bloggen!   

Hur mår ni? Själv är det helt okej, fast är faktiskt jätte trött! Som sagt igår la jag mig vid 12, tror ni då att jag somnar? NEJ! Gick upp vid 2 gjorde te och därefter räknade jag till 1000 000 och sen somnade jag.  Vaknade sen utav alarmet och det första jag ser ute? Är snö! Haha snacka om en bra morgon, allafall sen i skolan blev det drama här & där. Not my bussnies.  Slutade ganska sent föresten vid halv fyra, kom hem och skulle lägga mig. Precis när ja har somnat så ringer min mobil från min moster.. och nu sitter jag här!


Kulkul.. Anyway ska ta bussen vid sju mot unkan eftersom jag har som kallat "möte". Ska dit med mina älsklingar, Jennifer & Pauline. Nicenice. Ska försöka uppdratera när ja kommer hem, Puss så länge!   

 

  

Skulle absolut inte sitta fel och befinna säg där just nu.. Åååh somras!

Av Golan & Jennifer - 18 mars 2012 22:48

x på fittor som är avundsjuka

gör men en tjänst? läs det här, och stoppa upp det någonstans

 


Av Golan & Jennifer - 18 mars 2012 21:53

Sitter just nu och kollar på BB med mamma och dricker té. Mys! Får passa på att mysa lite med henne, det är ju pappavecka imorgon och hon åker utomlands på onsdag. Wellwell, men som sagt, drar ju till pappa imorgon så det blir typ ingen uppdatering. Eller jo, när ja har tillgång till data. I veckan har jag ingenting planerat, ska plugga och sånt där tråk men annars blir det väl det vanliga; träffa mina hjärtan! Sen är det även möte på unkan imorgon, får se om de andra ska gå, eller om de har glömt bort det. Sen på lördag blir det tjejkväll hemma hos Pauline där vi ska glo film och bada i badtunna med ansiktsmasker och så blir det en massa snack haha! Menmen, vi hörs när vi hörs, puss <3

G'-

Av Golan & Jennifer - 18 mars 2012 19:17

Hello!   

Vad gör ni? Själv  lyssnar ja på music, diana drog typ nyss. Vi hade det skit mysigt och saknar henne redan.

Allafall ska snart ta en dusch och sen blir det BB. 

  

ÅÅÅ VA FINT!



Av Golan & Jennifer - 18 mars 2012 13:36

Tjabbaaaah! Sov ut rätt länge idag, men det kändes behövligt eftersom att jag måste fixa rätt mycket grejer idag. Bl a packa väskan eftersom att det är pappavecka imorgon, plugga, städa rummet, duscha och göra mig fräsch och hjälpa mamma med några grejer. Ja, så nu ser ni att jag kommer ha fullt upp! Så det blir nog inte så bra uppdatering, men kommer blogga något mer idag iallafall, det är jag nästan säker på! Nejmen nu måste jag börja, hörs sen ♥

Ovido - Quiz & Flashcards