golanjenni

Alla inlägg under mars 2012

Av Golan & Jennifer - 13 mars 2012 16:03

Hej, ska iväg och möta Angelica snart, vi ska bara träffas en snabbis och prata o så. Efter det sticker jag hem och äter, sen pyser jag ut med Golan och kanske Pauline? Fattade inte riktigt haha.. Men det har inte hänt så mycket idag annars, skoldag som vanligt, sen hade jag, Ida och Golan sällskap hem. Sen åt jag mellis och satte mig vid datorn hehe.. Amen uppdaterar sen, hon smsar när som helst! Puss / JeNnIfEr

Av Golan & Jennifer - 12 mars 2012 22:04

Förlåt att jag gått in på eran blogg men, jag vill bara berätta för alla där ute och för er att jag måste vara den lyckligaste på jorden. För jag har ER. Ni är det finaste som hänt mig, det finaste jag har. Jag utan er är ingenting, ni får mig att må bra, ni är anledningen varför jag kliver upp på morgnarna! Ni gör min dag, varje dag bara genom att finnas. Ni är två riktiga glädjespridare och två hur stor hjärtade personer så det är galet!! JAG ÄLSKAR ER SJUKT MYCKET MINA FINA MOGOLIDER  

 

Av Golan & Jennifer - 12 mars 2012 21:55

Har brist på något annat att skriva, så kör på den här. Men börjar imorgon, ska lägga mig nu. Blir trött av alla mina tankar.. P & K 

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.
Dag 3 – Min favorit årstid och varför.
Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.
Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
Dag 6 – Typ av killar jag faller för.
Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 9 – Bild på mig och min bästa vän.
Dag 10 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 11 – Någonting jag oroar mig för.
Dag 12 – En bild på ett ställe jag vart på.
Dag 13 – Mitt drömbröllop.
Dag 14 – En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 15 – Någonting jag ångrar.
Dag 16 – Innehållet i min väska.
Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Dag 18 – Vad jag åt idag.
Dag 19 – En bild på det jag köpte senast.
Dag 20 – Min favorit film.
Dag 21 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
Dag 22 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
Dag 23 – En låt som får mig att gråta.
Dag 24 – Mitt favoritprogram – och varför.
Dag 25 – Min favorithögtid.

Av Golan & Jennifer - 12 mars 2012 21:30

Fett länge sen ja körde den " tungelietungtungt "!   


Hello Bloggen!    What's up? Själv lyssnar jag på music och chattar lite, enkelt sådär! Idag har jag inte gjort så mycket, fick träffa min fina Jennifer! åååååh saknat henne. Sen har jag bara haft en vanlig skoldag.  Tog en vaarm och skön dusch också, bara slappnade av liksom. Anyway, det är vååååååååååår! Guud snart är det sommarlov som gäller, skööönt! Vill fan ut och lira lite fotboll o basket, så jävla nice! Humöret är på topp också när det är ett sånt fint väder! Ska snart kolla på BB. Min favorit Hanna W åkte ju ut, hon ville själv.. tråkigt. Huset borde fan festa mera haha! Om ni visste så kommer jag söka till, whipeout winter, gladiatorerna och BB någongång i livet.. vid 20 års åldern! HEEEEEEEREEEE I COOME! Men spanar in imorn, puss snyggingar!

 

Av Golan & Jennifer - 12 mars 2012 20:13

Asså ajj, har så jävla ont i hålet!!  Asså aa, i mitt piercingshål.. När jag var i fjällen åkte vi ju olika skogsvägar och sånt också, och då så åker en gren upp i min piercing och drar den uppåt. Var tvungen att lägga mig ner för att det gjorde så ont. Och nu dom senaste dagarna har den varit röd och svullen, så när jag skulle ta ut den idag så att den fick vila så fick jag knappt ut den för att det var så tight mellan hålen. Haha misstolkkkk, men ni fattar ju vad jag menar haha. Ska iallafall inte ha någon piercing i tills jag går och lägger mig, då sätter jag i den. Vill inte riskera att den växer igen.. Här får ni en bild på navelpiercingen när den var frisk men inte helt läkt;
 
_________________________________________________________________________________


Aja, idag har det inte hänt så mycket. Hade första skoldagen idag efter två veckors lov, och det var en rätt chillig dag. Fick typ olika planeringar och sånt där, om vad som ska hända framtill sommarlovet. Btw så är det typ 13 veckor kvar om man räknar med allt! HUuuuuuur naaajss?!?!!?!   Längtar ihjäl miiiiig. Kommer hända så mycket saker då, och man blir så brun och man får bära snygga outfits.. Jaaaaa allt. Haha aja men stannade kvar iskolan efter att vi hade slutat med Julia, Golan och Pauline för vi skulle vänta på Pauline tills Sebastian kom och Julia skulle vänta på Nancy. Lärde Pawo lite bugg och så + att jag körde seriousbugg med Golan haha! Bästa. Aja, men ikväll händer det inte så mycket, ska ta det lugnt och lägga mig tidigt. Imorgon är det tisdag, ingenting planerat, ska kanske träffa farmor, det var längesen, men annars ingenting. Får se vart dagen tar mig  haha! Men skriver sen, puss <3 / J
 

Av Golan & Jennifer - 12 mars 2012 19:38

   true!

Av Golan & Jennifer - 11 mars 2012 21:25

Blev just påmind om att filmen Taken hade börjat nu klockan 9 på 4an. Hade bestämt mig för att kolla på den eftersom att den verkade vara lite intressant plus lite läskig. Så efter jag hade duschat och snackat med lite polare så kom jag på att det hade börjat, så såg inte de första 15 minutrarna, men har kollat resten. Passade på att blogga i pausen! Efter filmen så ska jag lägga mig i sängen och plugga lite, sen blir det sängen! För det är ju skola imorgon, vilket är jätte ovant, haha har inte varit där på två veckor.. Men ska bli kul att träffa alla igen, har ju saknat min klass! Aja, men uppdaterar imorgon.. Puss / J

P.s färgade blont, men får nog använda mössa imorgon! Det är jättefint förutom i hårbotten där det typ är gult :( Men får använda silverschampoo och hoppas att de försvinner, för annars är jag jättenöjd! Tack bästis! 

Av Golan & Jennifer - 11 mars 2012 21:10

Så gammal låt, växte upp med den här! Hörde den för en stund sen, och fick exakt samma känsla som när jag var mindre. Kärlek till låten!  

Ovido - Quiz & Flashcards